problem z immo zapala i po 2s. gaśnie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

r
raf7
Początkujący
Początkujący
Posty: 140
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:35
Lokalizacja: Ostrołęka

problem z immo zapala i po 2s. gaśnie

Post autor: raf7 »

Auto od wczoraj stoi w stolicy. Samochód kręci rozrusznikiem zapala i po 2sek. gaśnie, na moje oko problem leży po stronie imo. Udało mi się skołować od kumpla lapka a VAG Toolsem i faktycznie wykazało 2 błędy:
czujnika Halla - Camshaft Position (Hall) Sensor (normalny objaw przy załączonej stacyjce i nie uruchomionym silniku) oraz słowo w słowo nie pamiętam, ale pisało mniej więcej P1570 engine control module blocked, próbowaliśmy usuwać ten błąd ale się nie dawało, natychmiast powracał, próbowaliśmy odpalać na drugim kluczyku i to samo, odpinałem akumulator, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, przekaźniki, wyciągałem wtyczki idące do sterownika, nie pomogło.
Czy zostało mi zaciągniecie auta do warsztatu diagnostycznego? Czy da się coś jeszcze wykombinować?
Ogólnie istnieje możliwość wywalenia na stałe tego babolnego immobilajsera? Ile mniej więcej mogę zapłacić za taką usługę?
m
mistrzsieci
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 338
Rejestracja: 28 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie - okolice Włocławka

Post autor: mistrzsieci »

Możliwość wywalenia jest zawsze, choć w niektórych modelach autek nie da się zrobić tego aż tak łatwo...

Nie radzę jechać do ASO, bo drogo jak diabli mają tam :)

I jeśli drugi nie używany kluczyk nie działa to raczej wina immo w aucie jest...
Albo coś mu się w elektryce pomieszało...
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

Cewka immo przy stacyjce padła prawdopodobnie. Sprawdź połączenie.
Obrazek
Awatar użytkownika
fidzi01
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 43
Rejestracja: 11 gru 2008, 18:54
Lokalizacja: Lubań

Post autor: fidzi01 »

Nie dawno miałem podobny problem ale kolego nie pomoge ci bo samo się naprawiło
najlepiej ominąć immo ale jak? może ktoś wie??
r
raf7
Początkujący
Początkujący
Posty: 140
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:35
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: raf7 »

Wczoraj rano przed przyjazdem do domu jeszcze raz spróbowałem odpinałem wszystkie połączenia, kostki, itp. i niestety to samo zapali i gaśnie, więc wziąłem Polo na hol i zaciągnąłem do najbliższego warsztatu, auto podpięto mi pod kompa i faktycznie pokazywał ten błąd, co go zdiagnozowałem sam przy pomocy VAGa, czyli engine control module blocked, tak samo za nic nie chciał się usunąć, zostawiłem auto do pon. bo ma być wtedy elektryk, być może on coś wykombinuje, ma do mnie zadzwonić. Ciekawe czy dojdzie co padło, czy faktycznie ta cewka uległa uszkodzeniu, czy coś innego? chociaż de facto dla mnie może być i bez immobilajsera, aby zapalił i chodził.
r
raf7
Początkujący
Początkujący
Posty: 140
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:35
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: raf7 »

jakby ktoś miał podobny problem, odpisuje, że uszkodzeniu uległa centralka immobilisera, kupno nowej centralki programowanie, i inne babrania wyszły by dużo drożej, więc pozostało mi tylko usunięcie imo co zleciłem, po 3 dniach auto było do odbioru, od tego momentu zero problemów, ale 650zł z portfela ubyło. :glare:
A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

Miałem taką przypadłość w tamtym roku w jesieni, tez tak jak Ty odłączałem wtyczki, podłączałem je spowrotem, (wyglądały na dobre) nie pomogło wiec zawitałem do zaprzyjaźnionego mechanika. On zrobił to samo z tą różnicą ze każdy bolec przy puszcze immo "skrobnął" scyzorykiem i o dziwo od 5 miesięcy spokój... ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
dziurekxx
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 13 wrz 2009, 7:44
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: dziurekxx »

Dobrze Archeo mówi skrobnąć ,albo tak jak ja zrobiłem spryskać jakimś sprajem typu wd 40 czy jakimś innym i działa.
Dziurekxx
Awatar użytkownika
christopherek
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 17 lip 2010, 21:26
Lokalizacja: Wuwua

Post autor: christopherek »

drogo za 400zł można to ogarnąc w kilka chwil,mniej wiecej wyglada to tak wylutowanie z kompa kosci odpowiadajacej za immo,zczytanie go i przeprogramowanie i ponowne wlutowanie kosci do kompa,kolega z forum golfa to u mnie w Rembertowie ogarnia
UBEZPIECZENIA PZU AC OC NNW Pakiety 24h na dobę,kalkulacja składki od ręki,w Warszawie dojazd do klienta TANIO!! kontakt 506 906 706
m
michal_zgora
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 23 kwie 2011, 16:50

Post autor: michal_zgora »

Witam. Mam ten sam problem :-( Czy może mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się ta puszka immobilizera? bo zrobiłbym tak jak pisze kolega Archeo tylko muszę najpierw zlokalizować puszkę i wtyczki ;)
b
blady
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 04 cze 2011, 21:42

Post autor: blady »

Witka jak by co to puszka od immobi. jest po lewej stronie od kierownicy nad bezpiecznikami, wystarczy zdjąć przełącznik świateł i widac na dole małą puszkę z kabelkami.
Ale ja mam inny problem z immo iz wymieniłem stacyjke komputer immo. i co dalej odpala na 2 sek. nie posiadam kabla do vag-a a autko jest ze mną w Antwerpi (belgia) jak mogę go odłączyć chociaż na czas aby skitrac kabel do kompa gdzie mam grzebać przy pompie paliwa czy przy czyczym nikt nie chce napisac a ja muszę go przestawic proszę o odpowiec chociaż na PW. a to jest polo z 1997 po lifcie 1.4 aex
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”