[quote=""Turbo""]Chciałbym się podpiąć pod temat bo też mam mały problem ze sterownikiem centralnego zamka od STIGA.
Ogólnie chciałbym go podłączyć pod pompkę centralnego w bagażniku i kilka przewodów już rozgryzłem (jakby ktoś mógł rzucić okiem na schematy poniżej).
Nie rozumiem jedynie gdzie podłączyć kanały zewnętrzne do otwierania bagażnika i wlewu paliwa z pilota, no i gdzie wykorzystać ten przekaźnik z zestawu?
Jeszcze muszę znaleźć kabel na którym pojawia się impuls podczas domykania szyb, ale mam miernik więc chyba sobie poradzę.
http://zapodaj.net/a3dea8872b29.jpg.html
http://zapodaj.net/13dcbe9f013b.jpg.html
http://zapodaj.net/0420a82c8a6e.jpg.html
http://zapodaj.net/33659f8850c2.jpg.html[/quote]
ostatnio rozkminiałem domykanie szyb, ale od początku...z tego co widzę, główne przewody masz już podłączone, czyli sterownik spełnia swoją funkcję, kanał zewnętrzny do otwierania bagażnika musisz podłączyć do siłownika elektrycznego, który musisz dołożyć sobie, bo normalnie otwiera on się razem z całym centralnym, podobnie jak klapka wlewu paliwa, ale z tym bym się nie bawił, jeżeli w ogóle jest taka możliwość
domykanie szyb...w moim przypadku w końcu tego nie podłączyłem, ponieważ nie posiadałem tego przekaźnika, który Ty masz, więc masz łatwiej, a więc przewód od sterownika, na którym po zamknięciu podtrzymywany jest przez ok. 30s impuls ujemny podpinasz do tego przekaźnika, a z niego wyjście wg schematu, na którym jest już impuls dodatni do kabla biało-żółtego, czyli kabla odpowiadającego za zamykanie, i tyle całej filozofii

możesz zrobić test, weź kolegę żeby przy otwartych szybach przytrzymał kluczyk w zamku aż się szyby nie zamkną, w momencie zamykania szyb Ty sprawdzasz na tym przewodzie napięcie (wystarczy zwykłą próbierką)...powinno być na nim przez cały czas napięcie, aż do momentu puszczenia kluczyka

przynajmniej ja to tak rozumie z Twoich schematów i tego do czego sam doszedłem, jak możesz wrzuć zdjęcie tego przekaźnika co posiadasz
