[6n] Problem z tylnią wycieraczką!!!

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
vwmaro
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2324
Rejestracja: 26 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: ZS/ZST

Post autor: vwmaro »

A nie lepiej całkiem ją usunąć? :blush2:
VW Polo 6N - Hella Black Magic
VII PKP Ślesin 2012| VIII PKP Ślesin 2013| IX PKP Ślesin 2014
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""mareck""]A nie lepiej całkiem ją usunąć? [/quote]
zależy co kto lubi. Jeden lubi bez wycierczki jezdzic, a drugi lubi mieć czystą szybkę tylną.
p
pawelo88

Post autor: pawelo88 »

no... teraz to i spryskiwacz urwałem. Dzięki za odp. Teraz jestem zmuszony do szukania. Czysta tylna szyba jest lepszym rozwiązaniem również i dla mnie. Pozdr.
m
mistrzsieci
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 338
Rejestracja: 28 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie - okolice Włocławka

Post autor: mistrzsieci »

U mnie także dysza podąża za wycieraczką - ale nie uważam tego za wadę - wręcz przeciwnie, mam ją tak skierowaną że ładnie zbiera zanieczyszczenia z szyby - szczególnie ranny szron :-D

Wg. mnie nie ma szkół - każdy robi jak mu wygodniej i nie uważam, że takie uchybienie (jeśli strumień pada na szybę) warte jest zachodu :)
Obrazek

Obrazek

Obrazek
p
pawelo88

Post autor: pawelo88 »

Ta... Jeśli jest dobrze ustawiony. U mnie zastał się w pozycji pionowej jak wycieraczka jest w spoczynku. Jak zapodam bryzganie i wycieraczka się poruszy to strumień ląduje poza szybą prawie na rejestrację. Gdy rozebrałem tapicerkę klapy doszedłem do wniosku, że płyn do spryskiwaczy przy właśnie nieszczelnej instalacji spływa na sam dół klapy i w ten właśnie magiczny sposób często spotykana rdza po klamką w polo 6n... No... mam przyjemność patrzeć na to codziennie.
Awatar użytkownika
Bączas
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 379
Rejestracja: 09 lut 2011, 20:57
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Bączas »

[quote=""mistrzsieci""]U mnie także dysza podąża za wycieraczką - ale nie uważam tego za wadę [/quote]
Pozwolę się nie zgodzić - razem z obracającą się dyszą obraca się mocowanie przewodu z mechanizmem spryskiwacza czyli rusza się coś co powinno być nieruchome i powoli pracuje na paskudny wyciek płynu do środka klapy bagażnika - znam problem z autopsji, dokładnie jak w opisie pawelo88
[quote=""pawelo88""] Gdy rozebrałem tapicerkę klapy doszedłem do wniosku, że płyn do spryskiwaczy przy właśnie nieszczelnej instalacji spływa na sam dół klapy [/quote] więc jak dla mnie jednoznaczna wada... :/
Dzierżążna 2011 / Ślesin 2012 /...

byłe Bączasowy [url=
s
silar
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 09 kwie 2011, 21:41
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: silar »

Witam wszystkich. Jestem tutaj nowy i mam maly problem z moim polo.
Od ok 2 miesięcy jestem właścicielem VW Polo Variant (kombi) 98r 1.6. Jak je kupiłem to miało urwaną tylną wycieraczkę, więc jej nie włączałem. Początkowo problemem było to, że wycieraczka(dokładniej ten kikut, który po niej pozostał) włączała się wtedy kiedy chciała i nijak nie dało się jej wyłączyć. Obecnie wycieraczka całkowicie umarła, nie reaguje na włącznik (jedynie spryskiwacz chodzi). Zaznaczę, że sprawdziłem bezpiecznik (jest ok), podobnie jak i kable idące do wycieraczki w klapie bagażnika i również wyglądały ok. Jest to wina silniczka? przekaźnika? lub innego może być powodem jej niedziałania?? Byłbym wdzięczny za pomoc.
s
silar
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 09 kwie 2011, 21:41
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: silar »

Witam wszystkich.
Jestem tutaj nowy i mam maly problem z moim polo.

Od ok 2 miesięcy jestem właścicielem VW Polo Variant (kombi) 98r 1.6. Jak je kupiłem to miało urwaną tylną wycieraczkę, więc jej nie włączałem. Początkowo problemem było to, że wycieraczka(dokładniej ten kikut, który po niej pozostał) włączała się wtedy kiedy chciała i nijak nie dało się jej wyłączyć. Obecnie wycieraczka całkowicie umarła, nie reaguje na włącznik (jedynie spryskiwacz chodzi). Zaznaczę, że sprawdziłem bezpiecznik (jest ok), podobnie jak i kable idące do wycieraczki w klapie bagażnika i również wyglądały ok. Jest to wina silniczka? przekaźnika? lub innego może być powodem jej niedziałania?? Byłbym wdzięczny za pomoc.
g
grzesiek50
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:14

Post autor: grzesiek50 »

Mam pytanie, czy jak włączę tylną wycieraczkę to za każdym razem powinien też się włączać spryskiwacz?
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""grzesiek50""]Mam pytanie, czy jak włączę tylną wycieraczkę to za każdym razem powinien też się włączać spryskiwacz?[/quote]
to zależy jaką masz manetkę: bez przycisku - przedliftowa, za każdym razem zadziała spryskiwacz; z przyciskiem - poliftowa, przycisk uruchomi samą wycieraczkę bez użycia spryskiwacza.
g
grzesiek50
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:14

Post autor: grzesiek50 »

No właśnie mam bez przycisku. Dzięki
Awatar użytkownika
stilo_kielce
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 21 gru 2011, 20:49
Lokalizacja: Kielce

Post autor: stilo_kielce »

[quote=""pawelo88""]Powitać.


Obrazek

Pozdrawiam[/quote]

A jaj mam inny problem. Otóż śruba o której pisałeś w swoim poście u mnie po spsikaniu WD 40 poszła bez problemu. Niestety albo z brudu, albo z innej przyczyny za pierona nie da się wyjąć silniczka z tylnej klapy. Dodam, że oczywiście od spodu odkręcone zostały 3 nakrętki sześciokątne, odpięty przewód spryskiwacza i kabel zasilający. Od góry zdjęte i odkręcone ramię wycieraczki.

Wychodzi na to jakby mechanizm trzymał się na tej plastikowej/gumowej uszczelce. I tak się trzyma że walenie gumowym młotkiem nic nie daje... Dramat

Czy ktoś może mi pomóc w tym temacie?
l
live4ever
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 21 gru 2011, 20:46

Post autor: live4ever »

A którędy przechodzą przewody od wycieraczki do akumulatora? Dużo babrania się z wymianą całej wiązki?
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""live4ever""]A którędy przechodzą przewody od wycieraczki do akumulatora? Dużo babrania się z wymianą całej wiązki?[/quote]
A czemu chcesz wymienić cala wiązkę?
l
live4ever
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 21 gru 2011, 20:46

Post autor: live4ever »

[quote=""czaja""][quote=""live4ever""]A którędy przechodzą przewody od wycieraczki do akumulatora? Dużo babrania się z wymianą całej wiązki?[/quote]
A czemu chcesz wymienić cala wiązkę?[/quote]

Bo cała była owinięta jakąś taśmą, która zgniła ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „nadwozie + wnętrze”