Od jakiegoś czasu piszczy mi pasek klinowy wymieniłem na nowy to dwa dni był spokój a potem znowu zaczoł piszczeć rolki napinacza nie mają żadnych luzów kręcą się normalnie alternator też bez żadnych luzów na łożyskach więc co może być przyczyną i jak pozbyć się tego pisku ??????? :banghead:
A bo ty masz pasek wielorowkowy, no tak szerszego nie założysz. Chociaż wg. mnie nawet jeśli masz pasek wielorowkowy to podejrzewam ,że mają one różne rozmiary rowków. A może jest za słabo naciągnięty pasek?
Może jest przekoszony. Miałem taki przypadek w BMW pękła podstawa pompy wspomagania i lekko kosiło pasek (nie dolegał całą powierzchnią i piszczał mimo dobrego naciągu).
są specjalne preparaty aby pasek się nieslizgał. Nazywają się adhezyjne chyba ale sprawdzę to dokładniej wieczorem i napiszę bo mam taki preparacik w garażu.