SILNIK: 1,4 16v AHW o oszalamiajacej mocy 75 koni :lol:
UKLAD DOLOTOWY: seria
UKLAD WYDECHOWY: nowa, nieszczelna seria
ELEKTRONIKA: komputerek od sekwencji buehehe
UKLAD NAPĘDOWY: manual, moze kiedys cos krotszego niz obecnie
ZAWIESZENIE: Weitec Ultra GT -40mm, koła: Rota Subzero 15 cali + Toyo T1R 195/50.
UKLAD HAMULCOWY: przod ATE gładkie 254mm, klocki TRW, tyl chyba jeszcze oryginal 238mm tarcza
BODY-KIT: czarny znaczek przedni

ŚRODEK: wszystko na szczescie w czerni
CAR-AUDIO: JVC KD SH99R w wersji black, przod signat h16, tyl jakis magnat od poprzedniego wlasciciela
MOC: wole niewiedziec
INNE: brak
Jak to auto z Salonu PL wyposazenie raczej ubogie:centralny, ABS, wspomaganie, ale w sumie mi nieprzeszkadza.auto ma gaz sekwencyjny ktorego nieuzywam poniewaz trzeba zmienic listwe wtryskowa(cale 250zl :roll: ) a mnie poki co stac na PB

generalnie szykuje sie do sprzedazy bo chce kupic cos naprawde dynamicznego a w tym nie chce rzezbic bo to nieoplacalne i zwyczajnie drogie

poki co niedlugo mam zamiar zakupic sprezyny -60 na przod bo w tej chwili poloman wyglada jak motorowka :shock:




tu autko po zalozonym swiezo zawiasie i na stalakach

pierwsze VT z felgami ktore sobie upatrzylem

a tutaj juz przymiarka bez opon



zdecydowalem sie na sprawdzone oponki ktore juz kiedys mialem przyjemnosc uzytkowac.mimo ze maja miekka scianke boczna w tej cenie trudno o cos lepszego


a tu sam felunek.felga wazy tylko 5,9kg wiec bardzo malo.niewazylem stalowek ale sa sporo ciezsze


felgi na aucie:)

i pozostalosc po moim pierwszym samochodzie w zyciu


a tu wklejam tylko dwie fotki z sesji auta bo mi sie nieudala(a to lampa sie niechciala wlaczyc, a to padalo, a to auto umylem, a to szyby zaparowaly a pozniej bateria w aparacie siadla :lol: )


enjoy

ps.
jakby ktos bylby zainteresowany cena za auto bez kol z 2 kompletami opon na felgach stalowych(jedne i drugie) to 13,2 tys.zl do negocjejszyn

komentowac, szydzic, chwalic
