Silnik traci moc

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

G
Grand25
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 24 maja 2009, 20:42
Lokalizacja: Galway/Starogard Gd.

Silnik traci moc

Post autor: Grand25 »

Witam.
Mam polo z 96r. silnik 1.4 8v problem jest taki ze jak sie nagrzeje to traci moc,od czego to moze byc zalezne prosze o pomoc.
Awatar użytkownika
drago
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 356
Rejestracja: 01 gru 2008, 14:08
Lokalizacja: Poznań-Nowe Miasto,

Post autor: drago »

Przede wszystkim usun jeden post dwa identyczne sa zbedne..
Jadac droga, mysl o innych..

Moje maleństwo...http://r18181.ovh.net/forum/viewtopic.p ... 95d9aa018d
G
Grand25
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 24 maja 2009, 20:42
Lokalizacja: Galway/Starogard Gd.

Post autor: Grand25 »

sorry nie pokazalo mi ze jest wyslany
p
pjprezes
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 22 maja 2009, 8:50
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Post autor: pjprezes »

A pracuje na wszystkich cylindrach? Miałem kiedyś tak, że jak się silnik zagrzał to gdzieś iskra na świecy ginęła i co któryś cykl raz jeden raz drugi cylinder nie miał spalania co oczywiście zmniejszało moc auta.
k
kubpi
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 39
Rejestracja: 26 kwie 2009, 22:50

Post autor: kubpi »

ja mamidentycznie wczesniej był post nie rozwiązalem problemu do końca ale po
1. jedz podepnij pod kompa
2. zobacz czy nie maż dziur w wydechu przed sonda lambda
3. zobacz czy ci oleju nie bierze bo mi bierzejak cholera po przejechaniu 500km muze dloać z 0,5l :/
4. zobacz czy ci sie włącza wentylator na chłodnicy jak tak to dobrze
5. zrub test a)nie katuj go pojezdzij az sie zagrzeje, jedz jak stara babcia a jak ci sie zagrzej daj mu do podłogi przegoń go na dłuższym odcinku i zobacz jak idzie
b) przykatuj go i zobacz na dłuższym odcinku jak idzie
jeśli idzie to cos ze skaldem mieszanki
6. jesli wolne obroty tylko może to być silnik krokowy
7. możliwe że będziesz musiał wyczyścić przepustnice...jesli sie nie myle to gdzie jest filtr
8. sprawdz ciśnienie na cylindrach
9. przytknij ręke do rury wydechowej i powąchaj co czujesz ...ja u siebie nic nie czuje i nie dobrze
10. możesz mieć zabity katalizator
11. wykręć świece jesi maz biały osad znaczy że przepuszcza gdzies ciecz chłodząca o ile si enie myle ale tu nie jestem pewny.
12 maż walniety czujnik halla
13. maz zle ustawiony zapłon
14. zobacz czy ci nie ubywa płynu chłodniczego w zbirniku
15. poszukaj dobrego mechanika.

17. zobacz w dolocie powietrza czy mechanizm odcinający ciepłe powietrze się zamyka jak nie mogło szlak trafić : pkt 16
16 uszczelke pod głowicą
18. możesz miec coś z przepustnica zle ustawiona,skrzywial sie lub ktoś
ZACZNIJ OD PKT 1 a potem 15 możesz wymienić coś co będzie zupełnie nie potrzebne!i wtopić mnustwo pieniędzy!!!!
szukaj czujnika halla od skody sa tańsze i pasują
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

[quote=""kubpi""]ja mamidentycznie wczesniej był post nie rozwiązalem problemu do końca ale po
1. jedz podepnij pod kompa
2. zobacz czy nie maż dziur w wydechu przed sonda lambda
3. zobacz czy ci oleju nie bierze bo mi bierzejak cholera po przejechaniu 500km muze dloać z 0,5l :/
4. zobacz czy ci sie włącza wentylator na chłodnicy jak tak to dobrze
5. zrub test a)nie katuj go pojezdzij az sie zagrzeje, jedz jak stara babcia a jak ci sie zagrzej daj mu do podłogi przegoń go na dłuższym odcinku i zobacz jak idzie
b) przykatuj go i zobacz na dłuższym odcinku jak idzie
jeśli idzie to cos ze skaldem mieszanki
6. jesli wolne obroty tylko może to być silnik krokowy
7. możliwe że będziesz musiał wyczyścić przepustnice...jesli sie nie myle to gdzie jest filtr
8. sprawdz ciśnienie na cylindrach
9. przytknij ręke do rury wydechowej i powąchaj co czujesz ...ja u siebie nic nie czuje i nie dobrze
10. możesz mieć zabity katalizator
11. wykręć świece jesi maz biały osad znaczy że przepuszcza gdzies ciecz chłodząca o ile si enie myle ale tu nie jestem pewny.
12 maż walniety czujnik halla
13. maz zle ustawiony zapłon
14. zobacz czy ci nie ubywa płynu chłodniczego w zbirniku
15. poszukaj dobrego mechanika.

17. zobacz w dolocie powietrza czy mechanizm odcinający ciepłe powietrze się zamyka jak nie mogło szlak trafić : pkt 16
16 uszczelke pod głowicą
18. możesz miec coś z przepustnica zle ustawiona,skrzywial sie lub ktoś
ZACZNIJ OD PKT 1 a potem 15 możesz wymienić coś co będzie zupełnie nie potrzebne!i wtopić mnustwo pieniędzy!!!!
szukaj czujnika halla od skody sa tańsze i pasują
[/quote]

robisz tyle błędów ze aż w oczy razi :banghead:

podjedz podepnij pod vaga auto od tego trzeba zaczac

jakies inne objawy wystepuja typu przerywanie i czy stało sie to nagle czy stopniowo traciło auto moc itd
kiedy ostatnio wymieniałes filtr paliwa,powietrza swiece olej itd :?:
k
kubpi
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 39
Rejestracja: 26 kwie 2009, 22:50

Post autor: kubpi »

ja u siebie filtry rok temu świece nie wiem....ale komp wykarze co i jak ale i tak badanie komputerm nie powiem na 100% co da tylko pewnien obraz
a
arnold1982
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 41
Rejestracja: 16 lis 2008, 8:30

Post autor: arnold1982 »

ile kosztuje podpiecie i co ciekawego tam mozna wyczytac, tak z ciekawosci pytam bo tez moje autko jakby ostatnio moc stracilo, wiem tylko ze swiec nie wymienialem od kupna rok temu tylko aparat rozruchowy wymienialem
k
kubpi
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 39
Rejestracja: 26 kwie 2009, 22:50

Post autor: kubpi »

około 50-70 zł

a jak go odpalisz to nie pracuje troche glośno jak traktor słuchając od zewnątrz
G
Grand25
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 24 maja 2009, 20:42
Lokalizacja: Galway/Starogard Gd.

Post autor: Grand25 »

to ja moze cos wiecej powiem bo te punkty mnie dobily na :amen:
autko kupilem miesiac temu fajnie kopa mialo i tak dalej ale obroty byly na wysokosci 1000 rpm no to pomajstrowalem przy rozdzielaczu wyczyscilem przepustnice i wymienilem swiece na takie jakie powinny byc oryginalnie przebicie na kablach sprawdzilem dotykajac nich :assasin: hehe bo inaczej nie mialem jak.No i efekt taki zrobil sie mul ale za to wkrecal sie rowno (przyspieszenie ala maluch)to delikatnie podkrecilem zaplon bylo ok przez jakisz czas wtedy zaczal sie mulic pomiedzy 2000 a 2500rpm a teraz przeskoczyl na jakies 2800 do 3000rpm i troszkie nie rowno na postoju chodzi.pytalem sie znajomego mechanika mowi zeby wymienic palec,zobaczymy mam nadzieje ze bedzie ok bo to super autko.
a
arnold1982
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 41
Rejestracja: 16 lis 2008, 8:30

Post autor: arnold1982 »

no tak jakby glosniej chodzil a co?
G
Grand25
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 24 maja 2009, 20:42
Lokalizacja: Galway/Starogard Gd.

Post autor: Grand25 »

jeszcze zapomialem dodac ze ma nabite 251 tys. km moze to lambda
Awatar użytkownika
tomazzi
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 06 cze 2009, 18:14
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: tomazzi »

[quote=""kubpi""]n
14. zobacz czy ci nie ubywa płynu chłodniczego w zbirniku[/quote]
a jesli ubywa, to co?
Awatar użytkownika
Atrax
Początkujący
Początkujący
Posty: 110
Rejestracja: 28 mar 2009, 13:56
Lokalizacja: Pszów
Kontakt:

Post autor: Atrax »

to katastrofa :D albo pompa wody albo uszczelka albo obudowa termostatu albo.... i chłopak zapłaci sobie 1000zł :banghead: :crazy:
Tak długo jak długo istnieją armie, każdy poważniejszy konflikt będzie prowadził do wojny. Pacyfizm, który nie przeciwstawia się aktywnie zbrojeniom, jest i w dalszym ciągu będzie bezsilny.
Awatar użytkownika
Mazzi
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Mazzi »

[quote=""Atrax""]to katastrofa :D albo pompa wody albo uszczelka albo obudowa termostatu albo.... i chłopak zapłaci sobie 1000zł :banghead: :crazy:[/quote]

Faktycznie - za pompe wody lub uszczelke pod głowicą jeśli dajesz mechanikowi 1000 zł to niezły "Czesio" z Ciebie...

Prawdą jest, że pęknięta uszczelka pod głowicą może prowadzić do zaniku mocy - ale tylko w pewnym zakresie obrotów? Poza tym sprawdź czy nie ma na bagnecie i świecach "majonezu".

Do Autora - kolega już powiedział, podepnij auto pod VAGa! Po czyszczeniu przepustnicy adaptowałeś ją? Dowiedz się czy potrzebna jest taka operacja przy Twoim silniku.

Dodam jeszcze, że jeśli się nie znasz to nie potrzebnie grzebałeś przy zapłonie - może faktycznie oddaj auto do mechanika?!


Pozdrawiam
Mazzi
I\'m back!

Polo by Mazzi
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”