[6n] Poli 1.0 AEV + LPG ?Jaka instalacja?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
MarttiniK
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 17 mar 2011, 16:21

Post autor: MarttiniK »

Szczerze polecam gaz w polóweczce. sam założyłem instalacje sekwencje jakieś 2 miesiące temu STAG i jestem bardzo zadowolony. Nie ma wielkiej różnicy miedzy gazem a benzyną, niewyczuwalna jeżeli chodzi jazdę natomiast na stacji spoora zmiana dużo więcej pieniędzy zostaje w portfelu. I każdy mechanik u którego byłem chwali tą instalacje, jest bardzo dobra i póki co nie zawodzi mnie.
m
milko
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 22 maja 2011, 17:47

Post autor: milko »

Zakladaj- jezdzij- oszczędzaj. skoro masz alternatywe dla kosmicznie drogiej benzyny to po co przepalacac.
r
ryuk
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 11 gru 2008, 18:24
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: ryuk »

panowie u mnie juz autko smiga na gazie od poniedzialku :D od razu zalalem na full zeby sprawdzic spalanie i dzis po przejechaniu 100km zatankowalem znowu full i wyszlo mi spalanie 15 litrow.. bede dzwonil w pon. do gazmistrza o regulacje

kylo86 a Tobie od razu palil tyle? czy regulowales instalacje? bo pisales ze masz taki sam silnik
k
kylo86
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 18 wrz 2009, 21:22
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: kylo86 »

Mi na początku palił 7,5-8,5 a teraz mam 9-10,5 i próbuję dojść od jakiegoś czasu dlaczego tego wzrost.
r
ryuk
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 11 gru 2008, 18:24
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: ryuk »

aha no to niezle.. :/
H
Harry
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 16 maja 2011, 10:08
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Harry »

[quote=""ryuk""]panowie u mnie juz autko smiga na gazie od poniedzialku :D od razu zalalem na full zeby sprawdzic spalanie i dzis po przejechaniu 100km zatankowalem znowu full i wyszlo mi spalanie 15 litrow.. bede dzwonil w pon. do gazmistrza o regulacje

kylo86 a Tobie od razu palil tyle? czy regulowales instalacje? bo pisales ze masz taki sam silnik[/quote]


ja założyłem gaz do 1.4 ze 2-3 tygodnie temu i po mieście spalanie mam 12-13l, tyle, że latam do odcięcia, a ze na gazie nie mam odcięcia to do czerwonego pola :) Bez regulacji na razie, jeszcze z 200km i trzeba będzie się umówić.
A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

[quote=""ryuk""]panowie u mnie juz autko smiga na gazie od poniedzialku :D od razu zalalem na full zeby sprawdzic spalanie i dzis po przejechaniu 100km zatankowalem znowu full i wyszlo mi spalanie 15 litrow.. bede dzwonil w pon. do gazmistrza o regulacje

kylo86 a Tobie od razu palil tyle? czy regulowales instalacje? bo pisales ze masz taki sam silnik[/quote]


Spalanie policz ale na całą butle najlepiej. Zatankuj full i az braknie gazu , na tą samą stacje i tez full. Dodatkowo instalacja musi sie ułożyć wiec spokojnie ;)

I Panowie jeśli chcecie być tak dokładni to pamiętajcie ze do każdego przebiegu spalania (cała butla LPG) należy odliczyć jakieś 5-8 km wyliczonego przebiegu bo tyle w sumie przejedzie auto na benzynie podczas rozgrzewania do temp przełączenia.
Obrazek
k
kylo86
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 18 wrz 2009, 21:22
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: kylo86 »

A jak ktoś nie ma podpiętego czujnika temperatury i przełącza sobie sam, takiej sytuacji nie wziąłeś pod uwagę? Ja przy temperaturze powietrza powyżej + 10 stopni przełączam chwile po odpaleniu.
r
ryuk
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 11 gru 2008, 18:24
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: ryuk »

no ja tez przelaczam sobie sam i to od razu po odpaleniu (dodaje gazu do 3 tys. obrotow) czy zle robie? jak powinno sie najlepiej "obchodzic" z gazem?
q
qK.
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1172
Rejestracja: 09 maja 2011, 0:24
Lokalizacja: Rypin/Żuromin

Post autor: qK. »

Jeśli mówimy juz w tym temacie o gazie, to moze wie ktoś, jaki jest koszt zeby przeniesc wlew od gazu pod klapke tam gdzie sie tankuje paliwo
Polo 6N by qK.
Szuraj wahaczem, a nie dokladką jak byle pi**a!!!
Awatar użytkownika
Dyluś
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 597
Rejestracja: 22 lut 2010, 16:36
Lokalizacja: RZE

Post autor: Dyluś »

[quote=""ryuk""]no ja tez przelaczam sobie sam i to od razu po odpaleniu (dodaje gazu do 3 tys. obrotow) czy zle robie? jak powinno sie najlepiej "obchodzic" z gazem?[/quote]
Najlepiej dla silnika było by, gdyby miał 30"C i dopiero przełączanie na gaz. Faktem jest że silniki VW są dość odporne na takie szybsze przełączanie, ale....... czasami szybciej nie oznacza lepiej :)
pozdro Rafał
Były:
Jetta Mk1'79r,Polo 86c2f'94r,Golf Mk2'89r, Golf Mk3 Cabrio'95r
Jest:
Golf mk3'97r, Sharan'02, i 125ccm :)
Awatar użytkownika
ko zack
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1059
Rejestracja: 04 sie 2009, 16:14

Post autor: ko zack »

auta jezdza na benzyne, na olej napedowy jezdza traktory a na GAZ sa kuchenki ';]
Awatar użytkownika
Kamil88C
Swój
Swój
Posty: 966
Rejestracja: 04 wrz 2009, 13:57
Lokalizacja: Warsaw/Ciechanów

Post autor: Kamil88C »

Za samo powstanie tego tematu dałbym warning... temat rzeka, poruszany nie raz.. bardzo kontrowersyjny...
r
ryuk
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 11 gru 2008, 18:24
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: ryuk »

ko zack i kamil88c jesli wam nie pasuje temat gazu to poprostu w nim nie piszcie i koniec :) proste?
A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

kylo86, ryuk - macie jednopunkty wiec pewnie instalacje 2 generacji, w instalacjach sekwencyjnych na ogół daje sie od temp reduktora LPG, i z reguły jest to coś kolo 30 stopni. Zależy to w dużej mierze od podzespołów takiej sekwencji, niektórzy mają ustawione na 10 stopni a inny na 30 ( wartość ta jest regulowana w programie do obsługi sterownika LPG). Najważniejsze żeby po przełączeniu silnik poprawnie pracował(silnik nie szarpał, reduktor nie zamarzał itp. ), jeśli jest dobrze, nie widze problemu aby przełączać wcześniej. Lecz osobiście mam na 30 stopni, poprostu wole żeby wtryski PB popracowały sobie chociaż chwilkę a nie zapiekły sie z braku działania po kilku dziesięciu tysiącach km. Takie moje zdanie.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”