Silnik Polo GT? róznice..

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
zajaczek
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 12 maja 2011, 0:35

Post autor: zajaczek »

Dzieki ;) Wkoncu wiem co mam ( poza wielkimi dziurami w podlodze i progach)
od przyszlego tygodnia fotorelacje pewnie zrobie z odbudowy - auto idzie na spawanie usztywnianie itp
( ma byc zabawka do Lap race i Real Race Division - tak wiec moze cos mocniejszego tam wsadze )
Nadal nie znalazlem tematu do "witania sie" itp ;)
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Awatar użytkownika
zajaczek
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 12 maja 2011, 0:35

Post autor: zajaczek »

Racje masz drogi kolego ;) Poprostu nadmiar informacji przekroczyl moje zdolnosci pojmowania ;)
Moja wina moja wina moja wina

za kare zarejestruje sie na forum opla calibra - i nabije tam stats sobie 200 postow w weekend ;)

a tak serio dzieki ;)
I
Iguan
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 28 cze 2011, 19:27

Post autor: Iguan »

[quote=""bruczyk""]

3f potocznie zwany GT 75km.
Główne różnice między NZ a 3f to wałek rozrządu i oprogramowanie komputera. Jest tego więcej ale nie chce mi się szukać szczegółowych danych

[/quote]

Witam serdecznie

Czy któryś z was Panowie mógłbym szerzej rozwinąć ten temat ? Jestem tym mocno zainteresowany poniewaz zastanawiam sie czy po zakupie auta z tym silnikiem 55km istnieje mozliwosc bez wiekszych ingerencji (wymiana walka i sterownika) zrobic z niego 75km czy jednak jest niezbednym wieksza zabawa ? Jakie są róznice jesli chodzi o "bebechy" typu wał (czy jest jednakowy) , tłoki , głowica , zawory? czy jednak tutaj tez są jakies zasadnicze zmiany miedzy wersją 55km a 75km ? Zastanawiam sie poprostu czy uparcie szukac jednostki fabrycznej 75km czy mozna kupic ten 55km ktorych jest znacznie wiecej w sprzedazy i za w miare niewielka ingerencja zrobic z niego 75km ?

Pozdrawiam
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Siema żeby zmodzić 55ps do 75ps było łatwe to podejrzewam że każdy by miał zrobione;) różnica jest w skoku tłoka w 3f nóźki są krótsze no i jeszcze kilka innych rzeczy kolego. Nie opłacalna zabawa chyba że masz duży zasób części;)
poczytaj ten temat trochę rozjaśni Tobie sprawe viewtopic.php?f=12&t=14874
Awatar użytkownika
reprobate7
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 56
Rejestracja: 16 wrz 2009, 5:17

Post autor: reprobate7 »

Podsumuję...
Jeśli masz 1.0(AAU) lub 1.3(AAV) na pojedynczym wtrysku możesz się bawić w kombinowanie z 1.4 ABD lub 1.6 ABU.
Jeśli masz 1.3 na wielopunktowym wtrysku NZ(55KM) i chcesz mieć75KM, kup 3F.
Jeśli masz 1.3 3F(75KM lub 78KM) na wielopunktowym wtrysku i myślisz o założeniu kompresora, kup PY(G40).
Wszystko oczywiście było już poruszane, wystarczy poszukać :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”