swistak87 to jest czujnik położenia przepustnicy. Proponuję zajrzeć tutaj:
viewtopic.php?f=25&t=18892
Tam masz podane jak go sprawdzić.
U mnie były problemy typu takiego, że po dodaniu gazu i puszczeniu go obroty schodziły bardzo nisko i po chwili wracały do normalnych (potrafił zgasnąć jak był ciepły). Zdarzało się że podczas przyspieszania "mulił" i czasem przerywał. Też kombinowałem z krokowcem, podstawą i czujnikiem temperatury, aż w końcu kupiłem sobie kluczyk do odkręcenia tego co zaznaczyłeś na rysunku (czujnika położenia przepustnicy). Odkręciłem to, przemyłem wszystko w środku "Kontakt sprayem" (środek do czyszczenia i konserwowania styków elektrycznych), dogiąłem delikatnie styki w środku (aby były bardziej dociśnięte do ścieżek) i poskręcałem. Starałem się aby czujnik był przykręcony w tym samym miejscu, choć prawidłowo powinno się sprawdzić rezystancję i skorygować położenie czujnika, ja jednak tego nie zrobiłem. Po ty zabiegu jak ręką odjął, zniknęły problemy z obrotami i muleniem.