no wygląda na uwaloną sondę lambda lub też jej grzałka nie działa,
nie masz czasem podwyższonego spalania powyżej 10 l na setkę?
wejdź jeszcze do tego vaga na bloki pomiarowe (measuring blocks) włącz tryb graficzny vagscope i w kolejnych blokach masz sondę lambda przy włączonym silniku napięcie powinno oscylować od 0-1 V, po chwili diagnostyki na włączonym silniku na ekranie powinna zarysować się charakterystyczna sinusoida, na pewno to znajdziesz.
coś w tym stylu:
Podepne sie pod temat. Ja rowniez mam ten sam blad vag. Najdziwniejsze jest to ze jest to blad na nowce sondzie. Vag scopem ogladalem napiecie i sonda ladnie oscyluje pomiedzy 0,1-0,9V i sinusoida sie rysuje. Juz nie wiem z czego ten blad. Jakies pomysly?
[quote=""BrianWNC""]Podepne sie pod temat. Ja rowniez mam ten sam blad vag. Najdziwniejsze jest to ze jest to blad na nowce sondzie. Vag scopem ogladalem napiecie i sonda ladnie oscyluje pomiedzy 0,1-0,9V i sinusoida sie rysuje. Juz nie wiem z czego ten blad. Jakies pomysly?[/quote]
a skasowałeś ten błąd i pojawia się ponownie, czy jak?
U mnie wogole bylo dosc dziwnie bo na uwalonej sondzie vag generowal blad 00525- oxygen sensor (g39) 03-00 no signal. Skasowalem go. Minely dwa dni i wymienilem sonde. Pojawil sie blad 00525 -oxygen sensor - no signal- intermittent ( niby to samo ale z takim dopiskiem) skasowalem go i wlaczylem vag scope'a i byla sinusoida. DIsiaj podpiolem sie jeszcze raz i po trasie ok 15 km nic komp nie wywalil i jest bez bledow. Czyli chyba po problemie no chyba ze znow sie pojawi. A pytanie z innej beczki. Na vagu mam inna temp niz na blacie. Na blacie 90 st a na vagu np 75 i rosnie max do 80 nawet po przejechaniu jakiegos odcinka. Czujnik temperatury do wymiany czy tak ma byc?
Witam. Jestem nowy na forum lecz przeglądam je od dłuższego czasu, znalazłem tu wiele przydatnych informacji i poradników które pomogły ogarnąć Polóweczkę po poprzednim właścicielu. Lecz rozwiązania jednego problemu nie znalazłem. Mianowicie o czujnikach ABS wiedziałem więc to zostawmy, dodam ,że nie zawsze załącza się pompka paliwa i nie zależnie od tego czy silnik jest zimny czy ciepły(ponoć to przez sterownik sondy) i przez to samochód nie chce odpalić . Trzeba odczekać 10 min. i pali na dotyk :niewiem:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 6N1 - VW Polo
Scan: 01,02,03,15,17,19,25,35,41,45,46,55
[quote=""BrianWNC""]A pytanie z innej beczki. Na vagu mam inna temp niz na blacie. Na blacie 90 st a na vagu np 75 i rosnie max do 80 nawet po przejechaniu jakiegos odcinka. Czujnik temperatury do wymiany czy tak ma byc?[/quote]
Z tego co mi wiadomo to temperatura na zegarach i ta pokazywana w VAGu zawsze się różni. ale niech się jeszcze jakiś specjalista wypowie.
[quote=""F1LiP88""]Mianowicie o czujnikach ABS wiedziałem więc to zostawmy, dodam ,że nie zawsze załącza się pompka paliwa i nie zależnie od tego czy silnik jest zimny czy ciepły(ponoć to przez sterownik sondy) i przez to samochód nie chce odpalić . Trzeba odczekać 10 min. i pali na dotyk [/quote]
ABS myślę że spokojnie sam naprawisz. Ten błąd pokazuje że masz problem z lewym przednim czujnikiem. W innym wątku o ABS kolega Przemek (sidewinder) dość dokładnie opisał jak to obadać. Generalnie są 2 morzliwości:
- uwalony czujnik: trzeba sprawdzić jaką ma oporność. wartość oporu to około 3000 Ohmów (chyba, zaraz sprawdze)
- uszkodzona wiązka idąca do czujnika. tu trzeba zbadać organoleptycznie. najcześciej może się uszkodzić gdzieś przy amortyzatorze.
co do lambdy się nie wypowiem. jedynie mogę napisać że brak masy.
[quote=""czaja""]Z tego co mi wiadomo to temperatura na zegarach i ta pokazywana w VAGu zawsze się różni. ale niech się jeszcze jakiś specjalista wypowie.[/quote]
Ok to ze sie rozni to juz wyczytalem na forum ale moze sie roznic pare stopni a nie 15. To zbyt duzo jak na moj gust. Calosc opisalem w innym temacie bardziej pasujacym do tego problemu.