[86c] Problem z wolnymi obrotami

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
cegles
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 21 gru 2011, 19:42
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: cegles »

Witam,

podepnę się pod temat

kupiłem ostatnio polo 86c2f z silnikiem 1.05 i mam problem z gaźnikiem. Dodam ze auto stało 2 lata. lecz było sporadycznie odpalane. Z początku nie chciał chodzić na wolnych obrotach lecz rozebrałem dzisiaj gaźnik i wrzuciłem go do nitra. Po czym sprawdziłem drożność wszystkich kanałów i okazało sie ze dysza biegu jałowego byłą przy pchana i kanał odpowiedzialny za regulacje kata wyprzedzenia zapłonu. Teraz autko chodzi na wolnych obrotach bez większego problemu lecz pozostał jeszcze jeden problem. Otóż w minecie ruszania na rozgrzanym silniku praktycznie za każdym razem gaśnie, muszę trzymać co najmniej 2tyś obrotów by ruszył normalnie. Macie jakieś pomysły, lub miał ktoś podobny przypadek w swojej polówce. Gaźnik zamontowany w niej to Pierburg lecz modelu nie udało i się z niego odczytać. Dodam ze auto nigdy nie było zagazowane.
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

cegles sprawdź podciśnienie
zapal auto trzymając wczesniej pedał gazu (przed przekręceniem stacyjki
po odpaleniu trzymaj na hamulcu
Awatar użytkownika
Tiger
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 211
Rejestracja: 09 gru 2011, 0:30
Lokalizacja: Żary

Post autor: Tiger »

vwkas18, sie znaczy u mnie może być podobnie tak? Tyle że ja mam lpg na ktorym rownież gaśnie. Dziś po odpaleniu na paliwie chwile pochodzil na podwyższonych obrotach po chwili obroty spadly i zgasł
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

Tiger być może nie wiem co tam macie na grzebane
najwiecej w polo 86c/86c2f problemów to aparat zapł z hallem, czujnik niebieski temperatury, podciśnienia, krokowiec, oraz sonda a także źle ustawione zapłony (w tym palce i kopułki powypalane)
Awatar użytkownika
Tiger
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 211
Rejestracja: 09 gru 2011, 0:30
Lokalizacja: Żary

Post autor: Tiger »

Krokowca nie posiadam więc to mogę wykluczyć. Lambdy tez zdaje mi sie że nie ma ale głowy nie daje. Reszta hmm nie wiem bo nie mam jak tego sprawdzić i nie bardzo się na tym, a fachowcy mo cóż jak widza gaźnik to robią wielkie oczy i rozkładają ręce
Awatar użytkownika
cegles
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 21 gru 2011, 19:42
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: cegles »

[quote=""vwkas18""]cegles sprawdź podciśnienie
zapal auto trzymając wcześniej pedał gazu (przed przekręceniem stacyjki
po odpaleniu trzymaj na hamulcu[/quote]

problemów z odpaleniem nie mamm czy silnik jest ciepły czy zimny, pali na tak zwany "dotyk". Gdy wciskam hamulce silnik pracuje równo, nie zmienia swoich obrotów.
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

powiem tak
nagar :grin: wyczyść świece
i przepal go
polecam zjeżdzić paliwo do prawie 0
i zalać 5 litrów V power recing i pojeździć :grin:
Awatar użytkownika
cegles
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 21 gru 2011, 19:42
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: cegles »

[quote=""vwkas18""]powiem tak
nagar :grin: wyczyść świece
i przepal go
polecam zjeżdzić paliwo do prawie 0
i zalać 5 litrów V power recing i pojeździć :grin:[/quote]

co do świec to może coś w tym być, jutro sprawdzę.
jeśli chodzi o przepalanie to nie masz sie o co martwić, kupiłem sobie polo na zimę bo w sezonie latam cabrio mk3 2.0 gti wiec domyśl sie jak usze to polo ciągnąc z przyzwyczajenia.
a z tym paliwem to chodzi ci o 98...
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

100 oktanów :grin: cena litra to coś to ciut powyżej 6 zł litr :piwo:
Awatar użytkownika
Yankes
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 11 cze 2011, 7:58
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Yankes »

podepne sie pdo temat i mam pytanie gdy wcisne pedał hamulca to obroty rosna co to oznacza?
VW polo 1,3 gt ROST Style

viewtopic.php?f=27&t=32811
Awatar użytkownika
cegles
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 21 gru 2011, 19:42
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: cegles »

[quote=""Yankes""]podepne sie pdo temat i mam pytanie gdy wcisne pedał hamulca to obroty rosna co to oznacza?[/quote]
najprawdopodobniej serwo masz do wymiany
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”