[86c2f]kompresor albo turbo

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

z
ziko_tczew
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:05
Lokalizacja: Tczew

[86c2f]kompresor albo turbo

Post autor: ziko_tczew »

Chciałbym zamontować w polo turbo albo eaton. Niedługo będę miał silnik 3f i wiem ze ten silnik można doladowac do 0,5 bara. I teraz mam pytanie jaki model turbo czy eatona można zamontować. Bardziej preferuje jednak zamontowanie eatona, tyle ze nie wiem jako model daje do 0,5 bara.
Awatar użytkownika
Grzesiek2507
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 309
Rejestracja: 01 lut 2011, 20:21

Post autor: Grzesiek2507 »

na forum g40 jest gosciu ktory jezdzi 3f z kompresorem g40 na pokladzie. Nie pamietam nicku, kas wie o kogo mi chodzi, wiec jak wpadnie na forum to wyjasni wiecej, ewentualnie sam poszukaj na tamtym forum i przejrzyj nasze! bo taki temat juz tu byl...ogolnie to latal mu ten 3f z doladowaniem
z
ziko_tczew
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:05
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ziko_tczew »

Tak ale mi bardziej chodzi właśnie o inny kompresor czy turbo niż g40 czy g60 bo fajne są te kompresory ale mało trwałe wiec wole np. Eatona. A ktoś już próbował turbo na wydechu ?
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

spokojnie można ładować do 3f ok 0,5-0,6 bara
co prawda silnik nie odprężony ale co tam
warto zrobić za wczasu remont aki szlif mieć z głowy późniejsze problemy
a auto należy do kubisia
z
ziko_tczew
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:05
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ziko_tczew »

Tak a ktoś już kombinowal z wsadzeniem z takim turbem do 0,5 bara. I jak to jakie byście mi radzili, znaczy jaki modę albo z jakiego auta turbo czy eaton. A kombinowal ktoś z turbem na wydechu ?
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

raczej radzę na kompresorze gdyż masz doładowanie od zera ( czyli wraz z wałem) ale turbo wydajniejsze ale... bardziej niebezpieczniejsze jeżeli chodzi o wypływ tłoka który można łatwo upalić
z
ziko_tczew
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:05
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ziko_tczew »

A jest jakieś polo u nas na forum które ma turbo na wydechu ? A i możesz mi wytłumaczyć Wpływ tloka który można łatwo upalic bo nie kumam o co ci dokładnie chodzi.
Awatar użytkownika
Dyziowaty
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 227
Rejestracja: 21 sie 2010, 23:21
Lokalizacja: Głogów (dolnoslaskie)

Post autor: Dyziowaty »

wzrost cisnienia , zwiekszenie temparatury pracy silnika oraz nie prawidłowa mieszanka stechiometryczna . Przy Turbo dzieje się to "nagle" a w kompresorze stopniowo ;)
z
ziko_tczew
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:05
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ziko_tczew »

To jaki kompresor radzicie ? Odrazu mówię ze g40 czy g60 nie interesują mnie. Bo jaki kompresor da tak z koło 0,5 bara ?
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

ziko_tczew znaczy się chciałbyś ale nie wiesz czy możesz :blind:
kompresor G40 dmucha nowy 0,7 na ori kółku na 65 mm dmucha ok 1 bara
etki to zależy czy m45 m50 czy m60 m65 od 0,5-1,2 bara zeleży który
ogólnie łatwiej wziąść elektrykę z PY niż bawić się w czarodziejskie chipy do 3f z tjurbo
z
ziko_tczew
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:05
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ziko_tczew »

Chciałbym bo z kad bym miał wiedzieć jaki dokładnie kompresor czy turbo zastosować. Przecież nie znam się dokładnie na specyfikacji każdego kompresora, dlatego pytam się was o zdanie. A g40 nie chce pakować bo moj tata miał korka z g60 i wiem jak jest z ta turbina. A plan mam taki ze do 3f-a chce dołożyć turbo/kompresor z interkulerem. Także proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

[quote=""ziko_tczew""]miał korka z g60 i wiem jak jest z ta turbina.[/quote]
to powodzenia... nie turbiną a kompresorem
turbina napędzana ze spalin
kompresor z wału
zacznij czytać trochę, wiedza kosztuje
zmień silnik może tak... bo serja nie ogarnie tego a koszty urosną do granic opłacalności
z
ziko_tczew
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:05
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ziko_tczew »

[quote=""vwkas18""]
turbina napędzana ze spalin
kompresor z wału
[/quote]
vwkas18 akurat to wiem ze turbo spaliny napędzają a kompresor jest na pasku. A jak informacje kosztują to nie musisz pisać.
Awatar użytkownika
Dyziowaty
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 227
Rejestracja: 21 sie 2010, 23:21
Lokalizacja: Głogów (dolnoslaskie)

Post autor: Dyziowaty »

ehhh ... Piepszenie o kompresorze :] skonczyłem odbudowywać corrado g60 teraz ... i koszty kompresora nie są aż takie duze może kiedys tak ale teraz juz nie :) choć nie powiem koszty niby nie duze niby nie małe :)
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

jak się dba to się jeździ :grin:
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”