
Jest wersja 1,3 GT 3f
Autko jest bardzo zaniedbane (o czym później), ale ma zdrowy silnik
wstępnie do zrobienia jest :
zawieszenie (autem strasznie buja, nie wiem czy jest to drążek stabilizacyjny, czy jeszcze coś innego)
skrzynia - wyje na III, IV i Vtym biegu - pewnie dyfer się kończy - wyje głównie przy dodawaniu gazu
alternator - swieci się ładowanie powyzej 3500-4000 obr
siedzenia - wszelkie zapadki i regulacje są wyrobione
przekładnia kierownicza - autko dziwinie zachowuje sie przy jeździe na wprost - sciąga raz w lewo, raz w prawo
Chciałbym za jakiś czas autko troche podretuszowac (niższy zawias, odpowiednie koła), ale jak widac na razie trzeba je doprowadzic do jakiegoś sensownego stanu seryjnego. Mam nadzieje ze z pomocą forumowiczow/klubowiczow uporam sie z tymi problemami i bede mogł cieszyc sie dosyć żwawym autkiem jakim jest 1,3 GT
