Aaa, O.K.
Pompka zabezpieczona jest tylko bezpiecznikiem 15A w skrzynce, tym "ogólnym" - nr 21. Natomiast jest wewnętrzna funkcja elektroniczna w płytce pompki, wyłączająca pracę pompki po ok. 30 sekundach nieprzerwanej pracy - na wypadki nieszczelności właśnie.
I jeszcze taka uwaga: Pompka przestaje pracować po uzyskaniu sygnalu o zamknięciu wszystkich siłowników. Te pommpki z Golfa 3 mają taką informację na drodze elektrycznej (przy siłownikach są mikrowłączniki a wtyczka pompki jest 12 pinowa). W Clasicu znajomego spotkałem jednak pompkę z trzema tylko przewodami, reagującą na zmiany ciśnienia.
Przy tej z golfa potrzebne będzie też odpięcie elektryki, by pompka nie była oszukiwana nieruszającym się mikrowłącznikiem nieczynnych drzwi.
Przy takiej trzyprzewodowej, wystarczy zapchanie wężyka.
I tu jeszcze temat o tym, z fotografią nieszczęsnej nieszczelności:
http://r18181.ovh.net/forum/viewtopic.p ... 158cc801cb