[6n] blokowanie zamka drzwi

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
scuter
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 17 maja 2009, 13:43

[6n] blokowanie zamka drzwi

Post autor: scuter »

Drzwi od kierowcy sie czasem blokują.Nie można ich odtworzyć ani zewnatrz ani od srodka.
Wystarcz że słonce ogrzeje drzwi i sie otworzą.
Rozebrane przesmarowane.
Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

[quote=""scuter""]
Rozebrane przesmarowane.[/quote]
To chyba slabo nasmarowane skoro sie nie chca otwierac. Uszczelki posmarowane? Klamka sie otwiera? I co dokladnie zostalo posmarowane? Zamek w bialej kasecie w drzwiach czy sama wkladka w klamce...
s
scuter
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 17 maja 2009, 13:43

Post autor: scuter »

Znalazłem podobny temat.
Klamki lużne.
Przesmarowane od środka i zewnatrz.Wkładka dział.
Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

Zamek sie otwiera normalnie? W sensie rygiel sie podnosi? Masz centralny?

I sprawdz uszczelki...
s
scuter
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 17 maja 2009, 13:43

Post autor: scuter »

Wszystko norma.
Na chłopski rozum chyba przymarza zapadka odblokujaca zamek.
Ale :banghead:
Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

To jeszcze powiedz czym smarowales te zamki...
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

wd 40 raczej ... :D
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
s
scuter
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 17 maja 2009, 13:43

Post autor: scuter »

Wurt-odrdzewiacz przemyte

Ptfe grease-smar teflonowy
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

scuter
wątpię żeby ta zapadka aż tak przymarzła, ona jest na dość mocnej sprężynie.
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
s
scuter
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 17 maja 2009, 13:43

Post autor: scuter »

Wymontuje, umyje w benzynie ekstrakcyjnej, nasmaruje i zobaczymy.
Narazie syf i wode spreżarka wydmucham.

Dzięki, chociaż wiem że nie jestem jedyny z tym problemem.
Ostatnio zmieniony 27 sty 2012, 21:26 przez scuter, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
shao
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 1228
Rejestracja: 02 maja 2010, 19:06
Lokalizacja: Shanghai, Chiny

Post autor: shao »

Co do problemu - smar teflonowy moze miec zbyt stala konsystencje. Polecam olej maszynowy...
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

może nie sama zapadka zamarzła tylko mechanizm ja zwalniający, po pociągnięciu klamki drzwi nadal zablokowane .
m
mistrzsieci
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 338
Rejestracja: 28 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie - okolice Włocławka

Post autor: mistrzsieci »

A czy mógłby ktoś zrobić jakiegoś manuala jak wymontować, wyczyścić i przesmarować zamek? Samemu boje się, że coś popsuję a tak byście poradzili i bym się uporał z tym problemem.
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""mistrzsieci""]A czy mógłby ktoś zrobić jakiegoś manuala jak wymontować, wyczyścić i przesmarować zamek? Samemu boje się, że coś popsuję a tak byście poradzili i bym się uporał z tym problemem.[/quote]

http://klubseata.pl/forum/https://forum ... ic.php?t=5
Awatar użytkownika
KoStEk
Administrator
Administrator
Posty: 1135
Rejestracja: 15 gru 2008, 0:18
Lokalizacja: Potęgowo-3city

Post autor: KoStEk »

Witam

W identyczny sposob robilem zamki. Bez manuala jaki zapodal turzol, poniewaz nie mialem dostepu do kompa. Trzeba uwazac przy demontazu na cieglo od ryglowania, mi udalo sie je ulamac przy zamku od drzwi kierowcy. Uczac sie na bledach, od pasazera juz bylo latwiej, szybciej i bez lamania czegokolwiek. Wkladke ladnie wyczyscilem benzyna ekstrakcyjna, nastepnie zostala nasmarowana smarem miedziowym i zamontowana w klamce. Caly zamek zostal rozebrany i rowniez nasmarowany smarem miedziowym. Calosc zlozone i zamontowane. Nie ma teraz najmniejszego problemu z zamarzaniem.
Moje byłe POLO 6N KOSTEK
----------------------------------------------------------------
Ślesin 2012, 2013, 2014
II miejsce Turniej Tenisa Stołowego-2013
ODPOWIEDZ

Wróć do „nadwozie + wnętrze”