Witam. Czy ktoś może mi napisać jak wykonać adaptację przepustnicy VAG-iem Polskim 4.9 krok po kroku w Polo 1.4 FSI 2002. Będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam. :niewiem:
Na stronie Vag.com masz instrukcję ale mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, iż musisz najpierw przepustnicę wyjąć i dokładnie wyczyścić bo inaczej adaptacja ci nic nie da!
Na stronie VAG.com mam instrukcję, ale pod VAG ,która jak się interesujesz kosztuje 1100pln, a przepustnicę adaptujesz w tych autach nawet jak wyciągniesz akumulator-czyszczenie polega jak sama nazwa wskazuje, gdy jest brudna. Proszę o opinię kogoś kto to robił Polskim VAG-iem 4.9--------PROSZĘ NIECH TO FORUM BĘDZIE PROFESJONALNE-bo jak czytam opinie "Ja jeżdżę z włączonym check engine i nic się nie dzieje" to mnie krew zalewa, a oto chodzi, abyśmy auta doprowadzali do perfekcji. Panowie wejdźcie proszę na forum BMW 5 i poczytajcie z ciekawości jaki profesjonalizm w podejściu do problemów- Ja takim autem jeżdżę na co dzień ,a VW POLO kupiłem żonie i chcę to auto doprowadzić do perfekcji (taki pedant jestem do aut) Szokujecie mnie coraz bardziej. Czy są tu jacyś specjaliści? Dziękuję i przepraszam jeśli kogoś uraziłem, ale piszę o pomoc do kogoś kto robił to Polskim VAG-iem 4,9 ,a nie że na stronie producenta VAG-u jest każdy opis, ja rozumiem że program jest do ściągnięcia za darmo, ale pod ten program musisz kupić kabelek za tysiaka, jak pisałem wcześniej, a na innym kabelku nawet nic nie odpalisz. Czy rozumnie to wyjaśniłem? Pozdr.
Kali po pierwsze, grzeczniej jak ci ludzie pomagają! Po drugie, dałem ci linka do strony z instrukcją jak to się robi programem VAG.com, który możesz stamtąd pobrać! Po trzecie, jak tego nigdy nie robiłeś i nie masz pojęcia to słuchaj innych jak ci dają wskazówki. Polski Vag i VAG.com to prawie takie same programy. Ja wykonywałem adaptację wg tej instrukcji na stronie programem Polski Vag 4.9 i sobie poradziłem!!! A przepustnicę zawsze się przed adaptacją czyści bo jak zajrzysz do środka to nie dojrzysz brudu, ale jak ją wyciągniesz, to dopiero się dopatrzysz! Po czwarte, zanim zaczniesz kogokolwiek krytykować za to jak jeździ i rozporządza samochodem, się zastanów! Każdy ma prawo do tego co robi ze swoim autem i nic ci do niego!!! I na przyszłość używaj szukajki bo temat ''adaptacji'', był na forum milion razy!
Pozdrawiam
Dzięki bardzo panowie. Nie chcę nikogo obrażać ,tylko prosiłem o opinię kogoś kto robił adaptację Polskim VAG-iem 4,9. A jeśli nikt nie robił w aucie z tym silnikiem to niech milczy ====== i o to mi chodzi doszedłem sam , a nie jak sznownego kolegi rady-na tej stronie jest opis -,a więc poprawie kolegów mądrzejszych,tylko nie wiem od kogo, w samochodach z silnikiem 1.4 FSI ,adaptację przepustnicy robi się każdorazowo po odłączeniu akumulatora i co ważne bez jej czyszczenia i co też bardzo ważne jest to kanał 060-ąty , nie jak sugerujecie się opisem ze strony Vaga polskiego 089- to jest ważna różnica i dalej jestem tego zdania że jak nie wiem i nie robiłem -to się nie odzywam ! Jeżeli ktoś chce profesjonalnych uwag i spostrzeżeń zapraszam na priv. Pozdrawiam.