[86c2f] Dziwna praca po rozgrzaniu

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

a
adeksf
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 87
Rejestracja: 12 kwie 2012, 21:47
Lokalizacja: Zielona Góra

[86c2f] Dziwna praca po rozgrzaniu

Post autor: adeksf »

Witam

Chłopaki mam dziwny problem ze swoją polówką 1.0 jednopunkt jak jest zimna wszystko fajnie chodzi nie dławi się ładnie pracuje. A gdy temp już pójdzie w górę wystarczy że wskazówka się już ruszy bądź zacznie pokazywac z 70 stopni zaczynają się dziwne rzeczy tak jak gdyby nie dostawała paliwa łapie takiego muła albo by go dostawała za dużo po czym normalnie jedzie. Po każdej redukcji biegu jak wcisnę gaz to taki objaw i nagle zaczyna jechac normalnie. Moje pytanko czemu tak się dzieje jak autko się nagrzeje ? Czy może miec coś wspólnego z tym niebieski czujnik ten który podaje dane o temp wody do komputera ??
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

źle ustawiony zapłon i Hall
bądź też czujnik niebieski jest do bani
a
adeksf
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 87
Rejestracja: 12 kwie 2012, 21:47
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: adeksf »

A jak powinien byc ustawiony zapłon i hall miałeś na myśli jakiś czujnik czy co ?
I pytanko jeszcze jak sprawdzic czy któryś z tych dwóch czujników działa poprawnie ?
r
rallydriver
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 26 wrz 2011, 13:23

Post autor: rallydriver »

troche slabo opisales usterke... wnioskujac ,to nie bedzie zaden hall,ani ustawienie. sprawdz wszystkie kable ,wiązki pod maska,i rzeczywiscie ten niebieski czujnik temp. po prostu go odepnij i zobacz jak chodzi bez niego czy cos sie zmienia... mozliwe ze polo chodzi caly czas na ssaniu i nie wykluczone ze to lambda
a
adeksf
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 87
Rejestracja: 12 kwie 2012, 21:47
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: adeksf »

A jak mam opisac dokładnie ? Jest tak jak silniczek zimny chodzi niczego sobie normalnie się wkręca nie dławi się ani nic. A jak już złapie temp wskazówka ruszy się z miejsca jest w okolicach powiedzmy 70stopni to zaczynają się jaja jak by dławienie nie chce się wkręcic. Delikatna przymułka praktycznie staje nagle przyspiesza i już jedzie dalej. Zauważyłem duże spalanie kurde i to mnie nie pokoi bo jeżdżę spokojnie. A jak powinno polo się zachowywac po odpięciu jego ??
Awatar użytkownika
marian
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 210
Rejestracja: 15 lis 2008, 13:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: marian »

1. sprawdź podstawę monowtrysku - jest gumowa- element dosyć często pękający.
2. termostat - silnik jest niedogrzany dlatego jest na ssaniu
3. uszkodzony czujnik temperatury silnika - czujnik wysyła sygnał że silnik jest zimny dlatego pracuje na ssaniu
4. kiepski stan kabli WN, świec, kopułki, palca itd
5. dłuższa jazda z takim stanie silnika może powodować że pojawi się błąd sondy lambda-wykasuj błąd i nie wymieniaj jej! oczyść ją tylko i przejedz sie kilka, kilkanaście km na wysokich obrotach silnika
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”