Obrotek w diselku

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

N
Neccy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 65
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:38
Lokalizacja: Kraków

Obrotek w diselku

Post autor: Neccy »

Witam!
Zastanawiam się czy istnieje możliwość zamontowania zegarów z obrotkiem w diselku. Jeśli tak, to czy da się go jakoś przeskalować? Wiem, że jest manual, ale do silników diesla nie znalazłem. Ma ktoś pomysł czy i ewentualnie jak to zrobić?
Awatar użytkownika
BzyQ
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 51
Rejestracja: 31 maja 2009, 22:38
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BzyQ »

obrotek mozesz sam podpiąć ma 3 kable + , - i sygnal który w dieslu podpina się do alternatora
było VW Polo 86C2F 1.3 55km
jest Peugeot 309 XL 1.4 67km
jest Peugeot 309 Graffic 60km
Awatar użytkownika
rolek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 226
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:22
Lokalizacja: FG & FMI

Post autor: rolek »

Ale obrotek z beznyny będzie tak działał ? Bo w dieslach chyba nie było obrotka, czy się myle ?
Obrazek
N
Neccy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 65
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:38
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Neccy »

mówimy o normalnie zeskalowanym obrotku? Bo jeśli normalny ma skalę do 6-8 tys, to dla diesla max byłby już przy 4, mam rację? Jeśli da się podłączyć, to czy da się wyskalować?
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

obrotomierz w dieslu bierze inaczej sygnal wiec obrotomierz z benzyniaka chodzic nie bedzie.
k
kaczor4011
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 11 cze 2009, 13:44
Lokalizacja: Kołczewo zach-pom

Post autor: kaczor4011 »

obrotek od benzyny nie bedzie dzialal, trzeba go przerobic (kiedys na elektrodzie widzialem temat, jak dobrze pamietam trzeba pozmieniac kondensatory na inne) , dodatkowo musisz kupic alternator z wyjsciem W (mozna tez samemu zrobic, trzeba sie chyba podpiac pod diode)

kiedys na allegro widzialem dodatkowy obrotomierz do diesla (cos w stylu f&f :crazy: ) podlaczalo sie go pod wyjscie W i mial mozliwisc kalibracji
Obrazek
t
tomasz0912
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 272
Rejestracja: 26 maja 2009, 13:42
Lokalizacja: Połczyn Zdrój

Post autor: tomasz0912 »

KOLEDZY SZUKAM SKRZYNI 5 BIEGOWEJ DO POLO DIESEL 1.4 86CF rok 93
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

tomasz0912 trafiłeś nie na ten temat :cool2:
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
D
DeeX
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 24 cze 2009, 15:11
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DeeX »

Jestem bardzo zainteresowany właśnie taką modyfikacją!
Jeśli ktoś już znalazł jakieś konkretne materiały to bardzo proszę o sznurki do stron gdzie coś na ten temat jest napisane.
Z góry wielkie dzięki :)
Awatar użytkownika
VAGfan
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 227
Rejestracja: 13 sie 2009, 22:18
Lokalizacja: zach-pom

Post autor: VAGfan »

86c2f 1W [2009-2010]
6N 1Y [2010-]
N
Neccy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 65
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:38
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Neccy »

cyfrowy jakoś mnie nie urządza... ale ten analogowy... jakby tylko montaż nie był kłopotliwy (choć instrukcja wydaje się jasna) i jakby ten cały sensor (który jest konieczny a którego tam nie ma) był łatwo dostępny, to można się nad tym zastanowić...
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

taki magnetyczny czujnik może by z "licznika" rowerowego pasował, bo tam też jest na kole magnesik i czujnik do ramy mocowany
tylko ze kolo pasowe na które montuje się ten magnes może mieć inny wymiar niż producent sobie obmyślił i obrotomierz będzie przekłamywał, a odległości montażu magnesu od środka koła nie podali(magnesu też na zdjęciach nie widzę)
j
jaceqp
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 01 maja 2009, 9:42
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: jaceqp »

[quote=""Marcin86c""]tylko ze kolo pasowe na które montuje się ten magnes może mieć inny wymiar niż producent sobie obmyślił i obrotomierz będzie przekłamywał, [/quote]

Wydaje mi się, że mylisz obrotomierz z prędkościomierzem. Główna różnica to chyba taka, że w obrotku wymiar koła nie ma znaczenia (a obrót czy dużego czy małego trwa raczej tyle samo) - o ile zliczamy obroty bezpośrednio wału czy koła wału - obojętnie jakiego rozmiaru... :roll:
ODPOWIEDZ

Wróć do „nadwozie + wnętrze”