dawno nie było mie na tym fourm i temat zarósł
Komora w kremie

tzn. w podkładzie


Inne poprawki na aucie

Kolejny etap to ogarniecie silnika - wypolerować, co nie, co parę części oddać do niklowania, no i oczywiście mechanika sprawdzenie kompresji na cylindrach, zobaczymy, w jakiej jest kondycji, jeżeli słabej to mały remont, napewno do wymiany pujda wszystkie uszczelki zimeringi. Silnik ma być porostu igiełka, żeby później go nie trzeba było znowu wyciągać
Wypolerowałem coc nieco przy silniku jeszcze dojdzie parę elementów niklowanych a reszta silnika na czarno



teraz cos do wnętrza
Zdobyłem w końcu elektryczne szybki, na tym nie koniec doszły mi oryginalne nakładki na pedały z skody octavi/fabi

"nowa" kierownica Victor F1 30cm, tak wygladała jak otwozyłem paczke

a teraz

Czekam teraz jeszcze na nową gałkę biegów oryginał Skoda Octavia, nie wiem, co robić z siedzeniami, narazie chyba tylko wypiorę te, co mam a później zajmie się szukaniem siedzeń z Golfa GTI Edition :twisted:
No i to narazie chyba na tyle aa kupiłem sobie ostatnio jeszcze prospekt Polo G40

Osłona elektrycznego szyberdachu, przerobiona w taki sposób żeby była bardziej funkcjonalna, czyli zostało dołożona lampka oświetlenia, ponieważ osłona przysłana lampkę w oryginalnym miejscu i na koniec zmieniłem obszycie na czarne żeby pasowało do podsufitki
Przed:
Teraz:

Gotowe mocowanie na wskaźnik doładowania oraz nowa Oryginalna gałka zmiany biegów razem z mieszkiem z Skody Octavia

Listonosz ostatnio bardzo często mnie odwiedza i dziś mi przyniósł kolejne paczki w jednej nowe paski klonowe oryginał VW w drugiej paczce znajdował się filtr stożkowy Raid HP

rozpórka na tył własnej produkcji

Tylnia oś z G40, czyli z stabilizatorem + tarczowe hamulce :mrgreen: wymienione tulejki gumowe w osi zaciski tez otrzymały wszystkie nowe uszczelnienia

Silnik otrzymał wszystkie nowe uszczelki, filtry itp. na koniec pomalowany na czarno, na dniach będę miał do odbiorów kilka wyniklowanych elementów

Kompresor był niby po gruntownej regeneracji, ale jak się okazało to został wymienione tylko listwy, łożyska i uszczelnienia chyba pamiętały jeszcze fabrykę :kwas: wiec musiały zostać wymienione i wszystko na nowo poskładane
Kiedyś tam zacząłem grzebać z lusterkami, są mniejsze i o wiele lepiej wyglądają. Ale doszedł jeszcze jeden bonus ni nich, czyli elektryka :twisted: ostatnio udał mi się nabyć wiązkę z lusterkami g golfa mk2 i oto efekty jedno lusterko praktycznie jest już gotowe


Chciałem do wnętrza Recaro z mk3, ale finansowo już nie wydalam musiałem siebie je tymczasowo odpuścić, lecz zostałem bez wnętrza a nie chciałem zakładać przedartego siedzenia z G40 ale udało się kupić siedzenie w idealnym stanie i problem rozwiązany bo mam teraz środek w idealnym stanie z G40, docelowo na pewno będą zmienione
nowy centralny
dziś odebrałem zamówione nowe świece Bosch Platin W5DP0 do tego oczywiście nowe kable kopułka i palec

wczoraj trochę pracowity dzień, co prawda był
Rano odbiór auta z lakierni
Foto jeszcze z komory robione telefonem

Potem pakowanie na lawetę i powrót do cieplutkiego garażu


Co do lakieru to jest praktycznie taki sam, baza jest ta sama, co wyła wcześniej, czyli LY2D, do pierwszej warstwy klaru dodana została żółta perła ]:-> na foto nie widać efektu tego lakieru
Nie ma, co się obijać trzeba zacząć składać

na pierwszy ogień ogarnięcie wiązki została owinięta nowa taśmą izolacyjna teraz wygląda jak nowa

później to założenie serwa, pompy hamulcowej i przekładni kierowniczej z G40 . Później czas przyszedł na serducho

już w aucie

Na koniec dnia przykręciłem rozpórkę i założyłem z jednej strony gwint z hamulcami oczywiście z G40

układ wydechowy no i na końcowy tłumik wybrałem końcowy z mk3 TDI reszta na przelocie 2,5 cala


Dziś odebrałem z niklowania kilka elementów, do końca nie jestem zadowolony z łapy silnika, na której wisi kompresor, ale jakoś to przeżyje, reszta elementów wykonana elegancko


na koniec nowe radyjko

Za pierwszym razem zapomniałem o zawiasach i podkładce do łapy skrzyni, ale zawiozłem w poniedziałek i w czwartek już miałem gotowe do odbioru

w drzwiach przyyło troche elektryki

Kawałek wnętrza

Aa zapomniałem napisać, że z tylniego zderzaka znikneła ta ogromna klapa na hak i pojawiły się klamki bez wkładek

Z przodu pojawiły się oponki 165/55

Seria & Gleba :twisted: jeszcze zostało 25 mm gwintu :twisted:

Jeszcze parę foto



Na sam koniec auto, którym musze lepiej się zaopiekować teraz trzeba zrobić do porządku blacharkę i całe na nowo pomalować ;]

Parę beznadziejnych fotek



Komora praktycznie gotowa

sorki za jakość, ale dopiero, co się uczę robić foto w nocy









Po nieudanym wyjeździe na cult style w końcu ogarnąłem temat silnika wesoly specjalnie żeby zdążyć na ossy z kumplem siedzieliśmy i składaliśmy w piątek do 1 w nocy

w końcu śmigam bez obaw ze znowu wyciśnie simering w kompresorze
2 foty z oss


no cos tam dostałem hehe

owy czujnik włączania wentylatora chłodnicy o obniżonych wartościach wtłaczania go, teraz temp. trzymie się na poziome 90 C.

A nie jak wcześniej 100-110 C
do kompresora trafiło spowrotem koło 65mm ale tym razem stalowe, docelowe bedzie zeliwne, teraz doładowanie na poziomie 1 bar :mrgreen:
powoli gromadze kolejne graty :twisted: