Sprężyny obniżające

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

g
grzybol
Początkujący
Początkujący
Posty: 141
Rejestracja: 25 gru 2008, 12:00
Lokalizacja: Kolbuszowa/okolice Rzeszowa

Sprężyny obniżające

Post autor: grzybol »

Witam
Chciałbym obniżyć swoją polówkę i zdecydowałem się aby dokupić same sprężyny a amortyzatory zostawić seryjne (maja po około 65%). Chciałbym uzyskać obniżenie do 40mm. Nie zależy mi na jakimś usztywnieniu tylko na efekcie wizualnym - czy są jakieś krótsze sprężyny na których polówka będzie dalej w miarę miękka? Pozdro
Awatar użytkownika
baros21
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 71
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: baros21 »

Po 2 miesiącach będziesz szukał amortyzatorów sportowych :) na zwykłych samochód skacze jak piłeczka ping - pongowa ;/ Nie polecam, sam przez to przechodziłem :)
g
grzybol
Początkujący
Początkujący
Posty: 141
Rejestracja: 25 gru 2008, 12:00
Lokalizacja: Kolbuszowa/okolice Rzeszowa

Post autor: grzybol »

[quote=""baros21""]Po 2 miesiącach będziesz szukał amortyzatorów sportowych :) na zwykłych samochód skacze jak piłeczka ping - pongowa ;/ Nie polecam, sam przez to przechodziłem :)[/quote]


Czyli obniżenie = zapomnij o "komforcie" ?
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Tak - jeżeli komfortem nazywasz wypływanie z drogi na zakręcie przy prędkości 25 km/h :rotfl:

Osobiście z przyjemnością pozbywam się opcji komfort - najpierw zrezygnowałem z opcji Dębica.
Teraz rezygnuję z luksusowej opcji Monroe. :grin:
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
g
grzybol
Początkujący
Początkujący
Posty: 141
Rejestracja: 25 gru 2008, 12:00
Lokalizacja: Kolbuszowa/okolice Rzeszowa

Post autor: grzybol »

Chodzi o to że polówka jest oryginalnie miękka, chciałbym aby po obniżeniu o te 40mm dalej taka zostało - jeśli jest to możliwe - w mojej okolicy drogi są dosyć kiepskie, przy twardym zawieszeniu polówka by się pewnie rozpadła po paru miesiącach;/
Awatar użytkownika
mlody90
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 219
Rejestracja: 17 lis 2008, 14:54
Lokalizacja: TOP / Kielce

Post autor: mlody90 »

[quote=""Rafals""]Witam
Chciałbym obniżyć swoją polówkę i zdecydowałem się aby dokupić same sprężyny a amortyzatory zostawić seryjne (maja po około 65%). Chciałbym uzyskać obniżenie do 40mm. Nie zależy mi na jakimś usztywnieniu tylko na efekcie wizualnym - czy są jakieś krótsze sprężyny na których polówka będzie dalej w miarę miękka? Pozdro[/quote]
amorki nie masz co zostawiac bo 65%to nie jest duzo... a nawet mozna powiedziec ze minimalna wartosc zdatna do jazdy... wiec lepiej kup caly zestaw i miej spokoj niz za miesiac bedziesz rozbierac calosc od nowa i klac na siebie ze nie odrazu tak zrobiles....
[size=12px]https://picasaweb.google.com/mlody.997x/GIEDA#[/url] [/color][/size]
Awatar użytkownika
baros21
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 71
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: baros21 »

chcesz miec komfortowo to zostaw ori zawias :D chcesz miec fajnie i twardo kupuj kit :) i nie ma nic pomiedzy ;d
g
grzybol
Początkujący
Początkujący
Posty: 141
Rejestracja: 25 gru 2008, 12:00
Lokalizacja: Kolbuszowa/okolice Rzeszowa

Post autor: grzybol »

Ma ktoś może takie zawieszenie: H&R CupKit Komfort 60/40? Prosiłbym o jakieś opinie.
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""Rafals""]Ma ktoś może takie zawieszenie: H&R CupKit Komfort 60/40? Prosiłbym o jakieś opinie.[/quote]

Ma opinie najwygodniejszego kit-u z pośród dostępnych na rynku dla 6N. Na polotreff.de najczęściej polecany zawias kitowy do Polówek więc to o czymś świadczy. Względem serii różni się nieznacznie jeżeli chodzi o komfort jazdy. Właściwości tłumiące są bardzo dobre, wybiera nierówności też znakomicie.

Nowy to wydatek prawie 500€

http://cgi.ebay.de/H-R-Cup-Kit-VW-Polo_ ... 1|294%3A50

Sam od prawie 2 lat jeżdże na tej zawieszce i sobie bardzo chwale. Teraz jednak do auta wedruje gwint KW ze względu na zwiększoną mase silnika (swap ) i potrzebę większego betonu :)
g
grzybol
Początkujący
Początkujący
Posty: 141
Rejestracja: 25 gru 2008, 12:00
Lokalizacja: Kolbuszowa/okolice Rzeszowa

Post autor: grzybol »

turzol: Może chcesz sprzedać to zawieszenie?
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""Rafals""]turzol: Może chcesz sprzedać to zawieszenie?[/quote]

Szczególy na prv ;)
C
Ciapek01
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 723
Rejestracja: 03 maja 2009, 17:50
Lokalizacja: Krakow_Lezajsk
Kontakt:

Post autor: Ciapek01 »

siemacie

podepne sie do tematu :)

mam kola 195/50 r15 i silnik dieselka czyli ciezszy chcialem opuscic go z 40/40 i boje sie ze moge obcierac. co myslicie??? da rade??? bedzie tarlo? na gwinta mnie nie stac jak narazie, opon niechce sprzedawac bo mam komplet nowek fulda wiec chce zeby zostaly :)

wiec myslicie ze bedzie oka??? czy bedzie tarlo?
Plawniowice09 / Klucze09 / Rajcza09 / Klucze10 / Kozienice10 / Pławniowice10 / Ślesin11 / Ślesin12 / Ślesin13 / ...

było: Polo 1.7 SDI AKU - http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 29&t=16028
jest: Golf IV Variant 1.9 TDI AHF
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

raczej bedzie tarlo. ja mam 195/45 i jest ok, a u deski ktory ma 195/50 na tyle jak ma wiecej zapakowane dymek idzie z opon...
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”