Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
siwusek
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 11 sie 2012, 21:55
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: siwusek »

a jaki polecacie silnik zamiast tego 1.4 aex nie chce żeby było duzo przerabiania z elektryką
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

siwusek poczytaj wypowiedzi parę postów wyżej i w ogóle w tym wątku - w twoim przypadku najtaniej i najłatwiej będzie wrzucić 1.6 AEE :)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Enten
Początkujący
Początkujący
Posty: 147
Rejestracja: 22 wrz 2010, 10:49
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Enten »

belka jest zupełnie inna

silnik/skrzynia są zupełnie za szerokie i bez cięcia podłużnicy by się nie obyło.

Ja już pasuję z tdi, właściciel nie chce dziabać podłużnic - i słusznie :)

Spawanie mocowań do seryjnej belki z polo, zmiana osprzętu na D, szczególnie napinacza i może na styk wejdzie, w serii jest już ciasno przy podłużnicy a przy tdi to już jest zupełny brak miejsca. Skrzynia z tdi ma 'grubszą' dupkę i trzebaby podciąć podłużnicę.

Ja generalnie odpuszczam :/ idę w stronę uturbienia AEF...
Awatar użytkownika
klocek
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 400
Rejestracja: 10 lip 2012, 17:37
Lokalizacja: Hrubieszow

Post autor: klocek »

jeszcze kiedys jak szukałem sposobów podniesienia mocy mojego aef znalazlem gdzies do sprzedania aef z turbem, teoretycznie jest to mozliwe a jesli to nie bylo jakies fake to i praktycznie da sie zrobic, jesli bedziesz cos dłubał przy aefie zeby dodac pare kucy to mogl bys napisac o wszystkim, tez chetnie bym sobie zwiekszyl moc jesli nie bedzie to zbyt kosztowne. Myslalem nad pchaniem silnika z passata b4 1.9tdi 90km ale kupic dobry i zdrowy silnik do tego zamontowac go zdecydowanie sie nie oplaca bo pewnie takie cos bedzie kosztowało tyle co całe polo
jeszcze zastanawia mnie to czy silnik 1.9tdi ktory byl montowany w polo variant jest taki sam jak ten montowany w passacie b4 ? Bo z tego co mi sie wydaje to silniki montowane w passacie miały oznaczenie ahu, a jak to jest z tymi w polo ?
J
JarKo111
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 05 paź 2012, 8:08

Post autor: JarKo111 »

Witam. Panowie mam problem.
Ostatnio kupiłem żonie polo 1.0 AEV na gaziku.
Samochód jeździ tylko silnik strasznie chałasuje. Ma luz na sworzniu tłoka.
W okolicy mam do kupienia silnik 1.4 ABD też na jednopunkcie od polo z 1997 r.
Oriętuje się ktoś czy ten silnik będzie śmigał na gratach od 1.0??? Głównie chodzi mi o dolot z przepustnicą, aparat zapłonowy i komputer.
Dodam że nie zależy mi na przyroście mocy, poprostu ma palić i jeździć.
To mój pierwszy VW i niemam większego pojęcia o tych silnikach. Pomóżcie...
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

[quote=""JarKo111""]silnik 1.4 ABD[/quote]
silnik nie podejdzie bo nie ma punktów montażowych w bloku.
Awatar użytkownika
bartek_tychy
Swój
Swój
Posty: 768
Rejestracja: 30 mar 2009, 18:35
Lokalizacja: Tychy

Post autor: bartek_tychy »

Witam,

pytanie jak w temacie czy silnik z golfa 1,6 AEE wejdzie do polo bo moj AEE padl i szykuje sie swap wiem ze oba silniki inaczej montowane sa w komorze ale czy przy silniku z golfa jest miejsce zeby przykrecic lape ta ktora lezy na podluzinicy ?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
hardtomek
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 418
Rejestracja: 24 mar 2012, 9:22
Lokalizacja: Kielce

Post autor: hardtomek »

moje pytanie jest takie czy wszystko pasuję p&p? jak nie to co trzeba wymieniać? czekam na wypowiedzi.
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

nic nie pasuje ;)
cały osprzęt, kolektory, wiązka, komp, zegary, pompa paliwa są inne
Awatar użytkownika
hardtomek
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 418
Rejestracja: 24 mar 2012, 9:22
Lokalizacja: Kielce

Post autor: hardtomek »

a okablowanie?
Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

Pompa zostaje, łapy, skrzynia alternator, pompa wspomy, chlodnica zostaja. Do wymiany caly kompletny silnik z wiązka kompem i kolektorem wydechowym i powinno banglać ;p
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
Awatar użytkownika
dumle
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1336
Rejestracja: 25 cze 2009, 8:17

Post autor: dumle »

tofik, to chyba zależy jakie 16v, bo przykładowo ja mam inną pompę wspomagania, nie wiem jak inne części bo nie zmieniałem, ale myślę że chyba nic by nie pasowało z mojego
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""Borek""]nic nie pasuje ;)
cały osprzęt, kolektory, wiązka, komp, zegary, pompa paliwa są inne[/quote]

..i hamulce , a tym samym zwrotnice, jarzma, zaciski , i cały osprzęt tylnej belki
Awatar użytkownika
hardtomek
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 418
Rejestracja: 24 mar 2012, 9:22
Lokalizacja: Kielce

Post autor: hardtomek »

to wychodzi na to że najlepiej kupić rozbite polo na części i wszystko przekładać:D
Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

Albo kupic druge auto i to sprzedac :P
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”