problemy z paleniem

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
darox
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 07 sie 2009, 9:26

problemy z paleniem

Post autor: darox »

mam od wczoraj problemy z paleniem nie wiem co jest bo jak jest zimny trudno go odpalic niby lapie ale tylko na jeden baniak po ilus tam prubach udaje mi sie go odpalic i jak juz zlapie temperature tak 60-70stopni to pali bez problemu mam w nim silnik 1,4 wymienilem rozrzad swiece przewody wszelkie filtry olej i nic z tego :cry: jeszcze jest taki szczegol ze mam wymieniany silnik z 1,0 na1,4 i juz od poczatku nie chodzi dobrze bo go muli mysle ze to wina kompa bo jest z 1,0 ale sonda juz z 1,4
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Czujnik temperatury płynu?
VAG coś pokazuje?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

[quote=""darox""]silnik z 1,0 na1,4 i juz od poczatku nie chodzi dobrze bo go muli mysle ze to wina kompa [/quote]
A WIEC ;)
wina kompa moze i tak,ale auto powinno chodzic normalnie na kompie od 1.0,od czasu do czasu gasnie na wolnych(u mie tak było)
jak chcesz mam kompa od 1,4 aex
jaki masz silnik u siebie ten 1,4 :?:
ja mam sonde od 1.o cały osprzet włacznie z kolektorami od 1.0 u mnie smiga bez problemu wszysko.podepnij pod vaga auto i zobaczc jakie błedy wyskakuja,a powinno wyskoczyc pełno jak zmieniałes silnik a nie kasowałes po tej operaqcji błedow
Awatar użytkownika
darox
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 07 sie 2009, 9:26

Post autor: darox »

no silnik mam 1,4 osmio zaworowy dzisiaj wymienilem czujnik temperatory no i odpalil ciekawe jak dlugo pochodzi podlanczalem go pod kompa i wykazalo ze brak podgrzewania sondy zla mieszanka i male napiecie na sadzie wiec kupilem sonde z 1,4 i teraz musze jechac sprawdzic czy to cos pomoglo czy dalej sa te blendy

-- Pią Sie 07, 2009 9:23 pm --

no a ile Ci teraz pali bo moj w zimie zaraz po wymianie silnika palil ok 11-12 na100 a teraz pali tak 7,5-8 to i tak duzo jak na taki silnik i ten moj silnik jest z 99 czyli dwa lata mlodszy od paki :)
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

miasto 6,5-7 na trasie w ok 5-5,5
masz uszkodzona sonde bo takie wysokie spalanie jest niemormalne
mie ma znaczena jaka masz sonde tzn tak mi sie wydaje gdyz moj silnik od poczatku smiga na
osprzecie i sondzie od 1.0 i nie mam zadnych problemow

[quote=""darox""]no silnik mam 1,4 osmio zaworowy[/quote]

oznaczenie silnika masz pod budowa termostatu wybitą na bloku :thumbsup:
Awatar użytkownika
darox
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 07 sie 2009, 9:26

Post autor: darox »

u mnie spalanie bedzie i tak troszke wieksze bo mam 14 felgi i szerokie opony no ale zobacze jak teraz to bedzie chodzic bo juz wymienilem sonde i nawet sie duzo lepiej zbiera

-- Sob Sie 08, 2009 8:48 pm --

wiecie cos na temat symbolu polo 6n X ?? bo moje wlasnie takie jest podobno to jakas limitowana wersja
Awatar użytkownika
Benek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 370
Rejestracja: 14 lis 2008, 9:57
Lokalizacja: WuWuA

Post autor: Benek »

Ja mam pewne pytanko a nie chce zakladac nowego tematu. Czy jezeli mam 1.3 a chcial bym wsadzic 1.6 8 zaworowe to musze zmieniac skrzynie itd. ? czy wszystko oprocz komputera nadaje sie z 1.3 ?
Moja Pola - German Style Project
Awatar użytkownika
darox
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 07 sie 2009, 9:26

Post autor: darox »

ja skrzynie mam z 1,0 i pasuje bez problemu do 1,4 wiec chyba powinna Ci spasowac
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

[quote=""Benek""]czy wszystko oprocz komputera nadaje sie z 1.3[/quote]

wszystko cały osprzet sinika
zaminiasz silniki, a na krotkiej skrzyni 1,6 zabija ;D

[quote=""darox""]bo mam 14 felgi i szerokie opony[/quote]

ja ma 8i9 x14 195/40x14 i takie spalanie
w
wodar
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 14 lis 2008, 11:44

Post autor: wodar »

Witam. Nie zakładajac nowego tematu napisze co dzieje sie w Polo mojej żony. Gdy postoi przez około 2 dni i do tego popada to coężko sie go odpala a jak już sie uda to zaraz gaśnie albo strasznie nim rzuca,dławi sie tak jakby. Wymieniłem filtry (oprócz filtra paliwa), oleje, świece, przewody zapłonowe i nawet od znajomego pozyczyłem z warsztatu nowy czujnik temperatury cieczy chłodzącej idalej to samo. Czy to może byc wina tego filtra paliwa? Nie był wymieniany od 4 lat. Pod kompa nie byłem go jeszcze podpinac. Dodam że jest do benzyna 1,3 silniczek. Z góry dziekuje za odpowiedz
Awatar użytkownika
darox
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 07 sie 2009, 9:26

Post autor: darox »

sprawdz kopołke albo cewke zapłonowa
w
wodar
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 14 lis 2008, 11:44

Post autor: wodar »

kopółka też jest dobra. Ale jest możliwośc że to przez ten filtr paliwa?
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Zostaje cewka. Jak wilgotno i jest problem, to jest prawdopodobnie feler na WN. Zatkany filtr paliwa nie powinien wpływać zależnie od pogody.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Awatar użytkownika
darox
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 07 sie 2009, 9:26

Post autor: darox »

najlepiej to by bylo podpiac go pod kompa bo czasami sonda moze cus kombinowac albo tak jak moj znajomy mial stacyjke uszkodzona krecil ale nie palic po docisnieciu i przekreceniu dopiero lapal
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”