[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
memla
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 533
Rejestracja: 16 sty 2010, 17:35
Lokalizacja: woj.pomorskie

Post autor: memla »

1.6 aee jezeli daje ci caly swap to bierz , utarguj coś
Awatar użytkownika
Remekremek
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 22 lis 2008, 5:53
Lokalizacja: Radzymin

Post autor: Remekremek »

Mam 1.6 abu i jest ok wchodzi na wprost be kombinacji ,a AEE ma chyba inne mocowanie łapy
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Remekremek
Ale te AEE o którym mowa wyżej to jest kompet na swapa zrobiony pod polo 86c, 2F,

grzesznik55
Jak masz walute i chcesz zrobić swap-a i mieć coś innego niż wszyscy to ja bym sie nie zastanawiał tym bardziej że masz gotowca!!!
AEE ma trochę lepsze parametry niż ABU no i co plusuje że jest to pełny wtrysk!!

Mój 3F oblatuje 90-konnego RP-ka bez problemu :P
Awatar użytkownika
Krzychu2814
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 34
Rejestracja: 11 sie 2009, 9:25
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Krzychu2814 »

Witam. Myślę nad zmianą mojego 1.3 AAV na 1.6 ABU. Znalazłem u znajomego silnik i mam problem żeby go zidentyfikować. Właściciel twierdzi,że to 1.6 z golfa III. Silnik ma aluminiową pokrywę zaworów, aparat zapłonowy w głowicy, jednopunktowy wtrysk paliwa, ale jest bez osłony rozrządu. Zastanowiło mnie też mocowanie alternatora , które jest na trzy śruby. Gdzie szukać oznaczeń na bloku? Jakie są najbardziej widoczne różnice pomiędzy ABU a AEA?
Obrazek
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Oznaczenie silnika jest wybite na bloku pod aparatem zapłonowym, na tym płaskim kawałku.
Awatar użytkownika
Krzychu2814
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 34
Rejestracja: 11 sie 2009, 9:25
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Krzychu2814 »

Zazwyczaj jest. Tylko w tym przypadku wszelkie literki i cyferki zeżarła rdza :(
Po oględzinach z każdej strony i poszukiwaniach w necie coraz bardziej podejrzewam, że to jednak 1.4 ABD.
Pewnie zostanie ściągnięcie głowicy i pomiar średnicy cylindrów.
Obrazek
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

Krzychu2814, spisz numery OE z głowicy cylindrów i podaj. W etce sie sprawdzi i będzie wiadomo.
Awatar użytkownika
Remekremek
Początkujący
Początkujący
Posty: 111
Rejestracja: 22 lis 2008, 5:53
Lokalizacja: Radzymin

Post autor: Remekremek »

aau i abd ten sam pasek rozrzadu oraz pokrywa paska w ABU inny pasek i obudowa bardziej owalna nie pasi do aau
Awatar użytkownika
Krzychu2814
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 34
Rejestracja: 11 sie 2009, 9:25
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Krzychu2814 »

lukas2305
nr głowicy to 030 103 374 N, ale to chyba numer tylko samego aluminiowego odlewu. Szukałem w katalogu który jest dostępny na stronce http://ifinterface.com/page/page3.php, ale tam są tylko numery kompletnych głowic z wałkiem, zaworami itp.

Dzięki Remekremek, będę miał na uwadze.
Obrazek
Awatar użytkownika
SpoX
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 16 cze 2009, 17:19
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SpoX »

Mam pytanie planuje swap w swojej Poli z 1.0 , rozmyślałem na 1,4 ABD i 1,6abu . Planuje silnik przerobić poprawić jego osiągi cały wydech i ogólnie aby osiągnąć jak najwięcej bez znacznego wysilenia jednostki który silnik byście polecali dodam że mam już upatrzony jeden goły 1,4 i 1,6 . Narazie osprzęt od 1.0 a 1,8 rp . Co myślicie jaki wybrać ?
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Ładuj ABU, komp od 1.8, zrób porting głowicy, regulowane kółko, dobry dolot, wydech i będzie cacunio:)
Awatar użytkownika
SpoX
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 16 cze 2009, 17:19
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SpoX »

No to Spox tak myślałem bo ogl filmiki 1,6 abu na dolocie wydeszek itd dźwięk poprostu piękny soczysty . Zostawię instalacje el. od 1.0 i będzie git . goły silnik za 350 mam oblukany założe go z 4 skrzynią narazie na osprzęcie od AAu i kompie 1,8RP i etapowo przeróbki .
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Jak chcesz porting głowicy robić to musisz mieć ją na wierzchu ;) chyba że nie chcesz robić :D
Ja bym został przy 5 skrzyni, z dobrymi przełożeniami, na trasie będziesz miał lepiej.
Awatar użytkownika
SpoX
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 16 cze 2009, 17:19
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SpoX »

Chce zrobić bo moje poli przechodzi całkowity remont .. Chciałbym poprostu wszystko do siebie spasować itd , następnie silnik wyjme i się nim zajme odmalowanie remoncik jeżeli będzie potrzebny no i porting itd . Nadwozie przerabiam bo mam 15cali 7j na oponie 175/50 poszerzam nadkola itd więcej szczegółów nie zdradzam będzie Czarna perła no i fele lustro więcej szczegółów i etapy i efekty z prac w moim temacie
viewtopic.php?f=76&t=19262
Pozdro
B
Banas921
Początkujący
Początkujący
Posty: 168
Rejestracja: 02 kwie 2012, 21:55

Post autor: Banas921 »

86c swap z 1.3 benz na 1.4D z 86c2f/86c kpl ze skrzynią. Pytanie czy podejdzie od 86c2f, czy podejdą łapy od benzyny, półosie - w benzynie mam 4 biegi w dizlu mysle że będzie 5 biegów. Co z rozrusznikiem, czy pasuje?
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”