[86c2f] czujnik oleju

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

p
polofox
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 29 lis 2009, 21:37
Lokalizacja: Łęczna

[86c2f] czujnik oleju

Post autor: polofox »

witam witam witam !!!

mam problem, mianowicie w mojej 86c po rozgrzaniu sie silnika do stalej temperatury wlacza sie kontrolka od oleju i brzeczyk od oleju a stan oleju jest prawidlowy co to moze byc bo mam juz dosyc tego brzeczyka, z gory dziekuje za pomoc , pozdrawiam



polofox :)
( )==vw==( )
Nie moc silnika lecz spryt i taktyka uczynią z ciebie zawodnika.
z
zulv
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 225
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:09
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: zulv »

Mialem identyczna sytuacje. Po nagrzaniu wariowala kontrolka oleju i brzeczyk glosno brzeczal :D Poli poszla do mechanika i okazalo sie ze bylo zwarcie w instalacji. Od tamtej pory ciszaaaa....
Sprzedam]
1. Monowtrysk + silniczek krokowy(9k km przebiegu).
2. Licznik wersja podstawowa - od wersji 1.0 AAU.
p
polofox
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 29 lis 2009, 21:37
Lokalizacja: Łęczna

Post autor: polofox »

kurde mam nadzieje ze to tylko zwracie bo cos mi mowili znajomi ze to albo pompa oleju albo nie ma smarowania na panewkach
( )==vw==( )
Nie moc silnika lecz spryt i taktyka uczynią z ciebie zawodnika.
Awatar użytkownika
mateuszz117
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 217
Rejestracja: 11 lis 2009, 19:39
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: mateuszz117 »

a gdzie mialoby byc to zwarcie? u mnie tez tak jest...a mam olej mobil 10W40 gosc w sklepie powiedzial mi po fakcie ze ten olej jest typowo myjacy i ze jak sie rozgrzeje to sie bardoz rzadki robi i twierdzil ze to jego wina...wymianilbym ale z 5000km dopiero zrobilem na nim i szkoda troche... wymienic na castrola bo ten podobno najlepszy?
Jeżdże nisko..leże na glebie..grunt to zawieszenie..<!-- s]
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

sprawdź czujniki czy nie ciekną w miejscu gdzie wchodzi kabel
najprawdopodobniej masz walnięty czujnik miedzy 2 a 3 świeca w głowicy o ile pamiętam kolor brązowy
Awatar użytkownika
mateuszz117
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 217
Rejestracja: 11 lis 2009, 19:39
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: mateuszz117 »

a w ktorym miejscu one sa? musze poszukac jutro..
Jeżdże nisko..leże na glebie..grunt to zawieszenie..<!-- s]
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

mateuszz117


[quote=""vwkas18""]czujnik miedzy 2 a 3 świeca w głowicy[/quote]


czytaj ze zrozumieniem:)
Awatar użytkownika
fury82
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 12 sie 2012, 0:50
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: fury82 »

Szukam mojej usterki i nie napotkałem się.To napisze tu.Mój problem jest taki że Polo 1,3 Genesis po nabraniu temperatury czyli po przejechaniu ok 30km zapala się kontrolka smarowania.Ciśnienie oleju na zimnym dobre ale po mocnym rozgrzaniu spada do niecałego 1.Auto kupiłem od sąsiada i osobiście wiem że przez 8 lat zrobiło może z 5000 km.Po zakupie wymieniłem rozrząd pompę wody uszczelkę głowicy uszczelniacze wału wałka uszczelkę misy ogólnie wszystka co gumowe bo ciekło z węzy itp.Płyn chłodzący i olej z cztery razy filtry.Jak jadę autem i zapali się kontrolka wystarczy wcisnąć sprzęgło dodać mocniej gazu i na chwile pomaga.Auto 10 lat emu sprowadzone bardzo dużo stało myślałem że będzie w dobrym stanie Nie wiem czy po prostu wymienić silnik czy robić coś z tym.Czujników wymieniłem już z 10.Teraz założony mam jak pamiętam 0,9 lub1 bar i nie zapala się ale wiem że to nie jest rozwiązanie.Co jeszcze sprawdzić?Pompa oleju?Ciśnienie?Za auto dałem 1000pln cena dobra ale sprawy spadkowe itp dop po ośmiu miesiącach mogłem je zarejestrować a wsadziłem ponad 1500 i nadal to samo.W sumie te rzeczy wymieniał mi mechanik po tym to się dzieje.Ale ręki nie dam sobie uciąć bo przez te miesiące przed rejestracją praktycznie nie jeździłem bo bałem się o rozrząd bo był jeszcze po niemcu.Ale jak jeździłem wokół komina i z pół dnia nić się nie zapalało.Czy przyczyna może byś spowodowana długom postojem?Pracom mechanika lub jego nieprofesjonalizmem lub innymi działaniami?Lub zmęczonym silnikiem?Bym był wdzięczny jak by się dało rozwiązać ten problem bo szkoda mi tego auta.
C
ChudyBiałyDiabeł
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 06 kwie 2013, 17:53

Post autor: ChudyBiałyDiabeł »

witam mam problem z czujnikiem oleju a mianowicie załącza się on przy 2 tysiącach obrotów silnika zaczyna świecić i piszczeć bez przerwy co może być tego przyczyną problemu? i jak go rozwiązać ?
Z Góry Dziękuje i pozrdrawiam
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

ChudyBiałyDiabeł

Wymień czujnik oleju wysokiego ciśnienia :)
L
Lucas Z
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 57
Rejestracja: 08 paź 2011, 19:22
Lokalizacja: Przemyśl/Łódź

Post autor: Lucas Z »

Miałem w ubiegłym roku to samo, wymiana czujnika oleju załatwila sprawę
Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: patrycju5z »

Panowie, a co doradzicie w sprawie mrugającej w sposób zwariowany diody od oleju ? Juz kiedyś o tym pisałem, mruga w sposób chaotyczny bez regularności.
Zaczeło swiecić 1,5 roku temu, kiedy miałem problem z wyciekiem oleju, od tamtej pory dioda wariuje. w zeszlym tygodniu miałem planowanie głowicy, uszczelki itp i dioda nadal wariuje jak na dyskotece ;]
Wymienione zostaly rowniez czujniki oleju.

Moze dioda jest zepsuta ? ;]
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Dioda jak jest zepsuta, to wcale nie świeci. Możliwe, że w samym liczniku na płytce z elektroniką masz zimny lut.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”