ELO,Wszystkim!
wymieniłem klocki na ATE , jakiś czas temu (minął prawie miesiąc),hamulec zrobił się dziwny,nie mam możliwości zablokowania kół w czasie normalnej jazdy. Gdy wcisnę ham do końca koła hamują ale nie na szlag,a spod pedała słychać jakiś dziwny pisk,choćby powietrze... czy coś... próbowałem pompować pedałem bo myślałem że zapowietrzone ale nie robi się twardszy jak przy norm zapowietrzeniu. pedał jest cały czas twardy gdy hamuję.Hamuje ale słabo,wszystkie polo classic mają słabe ham?
PS. mam pełne nie wentylowane tarcze z przodu,a chce wymienić na wentylowane-jakie bylyby koszty tego i jakie części wymienić a co zostawić przy takim swap'ie??
proszę kolegów i koleżanki o pomoc w tych 2 sprawach
Ostatnio zmieniony 12 sie 2009, 22:59 przez przemoRSL, łącznie zmieniany 1 raz.
zawsze do przodu,ale czasami lepiej spojrzeć w wsteczne lusterko
JarekF , no tanio nie będzie, ale hamulce ogólnie tu są kiepskie jak na takie ciężkie auto.
Szkoda że od razu nie montowali wentylowanych z ABSem...tylko w tych mocniejszych silnikach i wersjach...
przejrzę allegro,może się co znajdzie....
ps. przy kolejnej wymianie klocków mam tarcze do wymiany,więc myślę nad wymianą na wentylowane, albo na nacinane brembo , ate i sportowe klocki wtedy do kompletu-może będzie lepiej.
zawsze do przodu,ale czasami lepiej spojrzeć w wsteczne lusterko
zdejmij koło i luknij czy masz odkręcane jarzma jeżeli tak. To nie dawno widziałem na allegro zestaw z VR6 na 280mm na 4 śruby. Zacisk i jarzmo. Jeżeli masz tak jak ja czyli jarzmo jest odlane wraz ze zwrotnicą z jednego kawałka czeka cię jej wymiana. Najmniejsze koło przy takich heblach to 15"
limpek dzięki za info,ja mam odlane w całości jest... ja znalazłem komplet tarcze i docisk tez tu allegro http://www.allegro.pl/item693385447_vw_ ... acisk.html
i jeszcze kilka innych kompletnych (tarcze,docisk,zwrotnica) ale nie wiem czy mi to podejdzie wiec nie licytuje tego.... .Jak bede pewny,że mi to podejdzie wtedy kupie od razu komplet...
jak możesz daj znać,albo doradź mi co kupić- np nr części zwrotnicy i docisk itd.
zawsze do przodu,ale czasami lepiej spojrzeć w wsteczne lusterko
Bo to sprawdzona metoda i nie zbyt droga tak mi sie wydaje.Ale czy jest sens do 1.4 wrzucac zaciski i np tarcze od vr-a czy corrado??ale to twoje auto i twoja decyzja
turzol np co bys proponował??
a codo ego cholerstwa to nie ma az takiej wiedzy zeby samemu ocenic czy servo czy pompa czy przewody szlag trafił... ogólnie zatrzymując sie z wielkiej prędkości moc hamulców jest beznadziejna,a auto jak na takie cienkie tarcze jest za ciężkie... nie wentylowane i bez abs :-( porażka :roll:
zawsze do przodu,ale czasami lepiej spojrzeć w wsteczne lusterko