Prawidłowo te mniejsze sprężyny w gwincie przychodzą na dół. "Przypadkowo" mechanik założył mi je odwrotnie - tzn. ta większa opiera się o nakrętkę regulacji. Pojadę to oczywiście przełożyć ale pytanie jaka właściwie to różnica?
ta mała sprężyna jest odpowiedzialna za regulację wysokości tzn gdy regulujesz na nakrętce to ją ściskasz i powinna się znajdować na dole tak jak na foto
:piwo:
wiem że teoretycznie ale większość gwintów ma na dole sprężyny pomocnicze więc ja bym proponował też dać na dół może to nic nie da ale ja bym tak dał :crazy:
aha obczaj że większość gwintów sprzedawanych jako nowe ma na dole te sprężyny tylko nieliczne mają u góry ale decyzja należy do Ciebie bo jeśli będzie je dawał na dół to się wiąże z $$$ bo trzeba kąty i zbieżność od nowa ustawiać i mechanik za free nie wyciągnie MCpersonów :commando:
Po animacji widac ze masz własciwie załozone,ja osobiscie jezdze bez sprezyn pomocniczych :mrgreen:
a miałem tak i tak złozone i nie było zadnej roznicy