Wszystko o: Open Air - dach, silniczki

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

No to ok kłócił sie nie będe, bo nie miałem styczności :agree:
Ale jeśli jest tak jak mówisz,to moim zdaniem mega głupota, bo skoro szyberdach ma odpływy to i open air powinien mieć- w końcu to nie technologia Nasa, żeby wszystko mega dokładnie przylegało.
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

dach otwiera mi się tylko z jednej strony, druga ani drgnie. czy jakiś element rygluje dach po zamknięciu? jak się do tego dobrać?

Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Luki_m
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 25 mar 2013, 9:27
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Luki_m »

Czy ma ktoś do sprzedania lub załatwienia silniczka ( ori lub zamiennik )? Jeśli ten silnik ma jakiś numer seryjny to poproszę :)
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

[quote=""Luki_m""]Jeśli ten silnik ma jakiś numer seryjny to poproszę[/quote]6N0959731
^
^Ozzi^
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 25 maja 2013, 13:38

Post autor: ^Ozzi^ »

Witam :bye:
Mam następujący problem. Ostatnio zabrałem się za próbę otworzenia dachu, po naciśnięciu przycisku silnik kręcił, ale przeskakiwał na zębatkach - nie tych w silniczku bo one są w dobrym stanie, tylko na zębatce od silnika i tej od dachu. Okazało się że silnik był przykręcony na jedną śrubę :roll: W jednym otworze brakuje "nakrętki" od zewnętrznej strony do której by się wkręcała śruba. Teraz pytanie jak się dostać do tej listwy "od zewnątrz" aby wsadzić tam jakaś nakrętkę ? Przykręcę ten silniczek i zobaczę, być może nie będzie już przeskakiwał, a jak nie to mam problem, bo nie wiem gdzie bym mógł ta zębatkę dostać gdyż wydaję się trochę zjechana :angry: Ktoś wie gdzie ją mogę dorwać :?: Pomiędzy silniczkiem a przełącznikiem do otwierania jest jakiś przekaźnik czy coś :?: Bo silnik niekiedy nie "łapie" - przełącznik jest dobry bo sprawdzałem. Na krótko pod akumulator chodzi bez problemu. Wrzucę fotki dla lepszego zobrazowania ;)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dca ... 3509b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4a6 ... 4be0a.html
Awatar użytkownika
Luki_m
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 25 mar 2013, 9:27
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Luki_m »

Wyciągał ktoś może zębatkę, która jest w prowadnicy w dachu? Bo moja niestety jest zużyta i potrzebowałbym ją wymienić, o ile to możliwe.
k
kawalek
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 11 sty 2013, 21:15
Lokalizacja: Warminsko-Mazurskie

Post autor: kawalek »

Witam Panowie :)
Kupilem niedawno polo z niemiec :)
Open air 96 rocznik Ładny wszystko ok :)
ale jest problem bo cieknie open air na tylnej czesci auta
i na podsufitce zostaje zaciek ktos moze wie co moze byc nie tak ?
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

Witam Panowie poszukuje schematu jak podlaczyc OPEN AIR w 6n kolego kupił i wszystko jest odlaczone a dach domkniety chcemy to podlaczyc i sprawdzic czy działa bardzo pilna sprawa z góry dzieki
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

[quote=""kawalek""]ktos moze wie co moze byc nie tak ?[/quote]trzeba naciągnąć dach, TU masz info jak to zrobić.
@ barmaz91 - najłatwiej podłączyć go na krótko, w zależności od tego jak podepniesz plus i minus, dach będzie się otwierał bądź zamykał.
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

[quote=""krzyDOLAR""]@ barmaz91 - najłatwiej podłączyć go na krótko, w zależności od tego jak podepniesz plus i minus, dach będzie się otwierał bądź zamykał.[/quote]


I nie spalimy nic ????
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

nic nie spalisz jeśli zrobisz to z wyczuciem: jak po podłączeniu silniczek nie będzie się kręcił tylko bzyczał, to znaczy że musisz szybko odwrócić polaryzację
Awatar użytkownika
dumle
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1336
Rejestracja: 25 cze 2009, 8:17

Post autor: dumle »

jeśli masz oryginalny silniczek to można manualnie go otworzyć za pomocą takiego śmiesznego kluczyka w kształcie Z
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

kurde, ja miałem z tym problem. wkręcając kluczyk do silniczka dach się zamyka, kręcąc w odwrotnym kierunku dach powinien się otwierać, ale kluczyk wykręcał się z silniczka bo jednak by otworzyć dach, potrzebna jest większa siła ..
Awatar użytkownika
dumle
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1336
Rejestracja: 25 cze 2009, 8:17

Post autor: dumle »

szczerze mówiąc ja go nigdy nie używałem, ale jak zmieniałem silniczek to mi o tym tricku powiedzieli, tylko że nie wiem gdzie ten kluczyk wsadziłem teraz... ;)
p
patryk095
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 06 paź 2013, 17:32

Post autor: patryk095 »

Witam wszystkich, niedawno zakupiłem polo 6n2 z tym właśnie wymienionym dachem i mam problem. Silniczek dostałem sprawny, lecz niepodłączony/nieprzymocowany, leżał sobie w bagażniku. Otóż pojawia się problem bo pod lampką nie ma żadnej prowadnicy czy czegokolwiek do czego można by go przymocować. Dach jest oczywiście zamknięty i szczelny. Prosił bym o pomoc, bo nie wiem co i jak :)

Edit: znalazłem otwory na silniczek, były sprytnie zaklejone taśmą xD. Niestety pojawia się dalszy problem, otóż w dwóch otworach mocujących silniczek nie ma żadnego gwintu. Myślałem nad wsadzeniem tam nakrętek ale jest wręcz niewykonalne. Myślałem również nad większą śrubą i przykręceniem jej do bezpośrednio do blaszki ale te znowu nie przechodzą przez tuleje w silniczku. Miał ktoś może podobny problem ? Mógłby ktoś napisać jak to wygląda u niego. Za wszelkie podpowiedzi będę bardzo wdzięczny ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”