[86C2F]G40 - przerywa,

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
reprobate7
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 56
Rejestracja: 16 wrz 2009, 5:17

[86C2F]G40 - przerywa,

Post autor: reprobate7 »

Witam,
auto mi przerywa na wolnych obrotach. Znajomego mechanik stwierdził, że jest wypadanie zapłonu. Najlepiej chodzi kiedy się nagrzewa, wówczas nie przerywa nic i nieźle się rozpędza. Auto obecnie jeździ bez kompresora. W dodatku nie chce chodzić na ssaniu, dopiero po podbiciu obr na 3 tyś ssanie się załącza. Przy odpalaniu zalewa go, bo czuć paliwo. Wymienione: kopułka, świece, kable, cewka, został tylko aparat zapłonowy. Podejrzewam aparat zapłonowy i stąd moje pytanie czy przypasują takie aparaty, jak:
0 237 521 050
0 237 521 061
030 905 205 AA
030 905 205 AB

Optycznie wyglądają bardzo podobnie do mojego.
Dzięki za pomoc i pozdrawiam
Awatar użytkownika
kerst
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 497
Rejestracja: 16 wrz 2009, 12:10

Post autor: kerst »

pasuje tylko i wylacznie aparat z 1.3 3F on jest zamiennikiem tego z 1.3 PY
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

ja jeździłem porę dobrych miesięcy na aparacie z 1.0 (silnik AAU), hal po przeciwnej stronie kostki, czyli na dole (to samo co mam u siebie w PY)
Awatar użytkownika
reprobate7
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 56
Rejestracja: 16 wrz 2009, 5:17

Post autor: reprobate7 »

http://www.youtube.com/watch?v=8grTxl0895o
Obecnie tak to chodzi. Przypasowałem jakiś aparat z 1.0 i działa, ale kąt wyprzedzenia zapłonu to nie 6 stopni, a 8. Na 6 nie chce chodzić. Między masą cewki, a silnikiem był opór 4k Ohm. Przeczyściłem, wyszlifowałem i w końcu było przejście bez rezystancji. Kopułka okazała się upalona w środku to poszła do wymiany. Odpalanie auta to teraz miodzio. Pali na dotyk, ale dalej przerywa. Kończą mi się pomysły. Szukam ciągle aparatu do 3F/PY.
Awatar użytkownika
kerst
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 497
Rejestracja: 16 wrz 2009, 12:10

Post autor: kerst »

ostatnio jak bylem na szrocie bylo polo z 3F ale uwalony byl czujnik z aparatu jesli chcesz moge go zabrac jesli ogarniesz sobie wtyczke :)
Awatar użytkownika
reprobate7
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 56
Rejestracja: 16 wrz 2009, 5:17

Post autor: reprobate7 »

Obrazek

Mój właśnie tak wygląda...Czy czujnik hala w polowkach chyba był taki sam niezależnie od wersji?
Jak można się dostać do tego czujnika? Odkręciłem te śrubki i zrobił luźny, ale jak to zdjąć to nie wiem. Nie chcę czegoś bardziej uszkodzić. Czy ten metalowy obrotowy "kapsel" się wybija? Kostkę z czujnikiem przełożyłbym z aparatu od wersji silnikowej 1.0. Obecnie na nim śmigam...
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

z drugiej strony aparatu masz plastikowe kółko z małym bolcem co sie łączy z wałkiem

przez to kółko jest włożony czpien co blokuje to kółko na ośce aparatu

musisz go jakoś wybić z tego plastiku ale szczerze załatwisz ten plastik i go złamiesz lepiej szukaj już innego aparatu :)
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
lukas2305
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 730
Rejestracja: 15 lis 2008, 7:56
Lokalizacja: Bytom

Post autor: lukas2305 »

Awatar użytkownika
reprobate7
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 56
Rejestracja: 16 wrz 2009, 5:17

Post autor: reprobate7 »

Dzięki!
Awatar użytkownika
kerst
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 497
Rejestracja: 16 wrz 2009, 12:10

Post autor: kerst »

Piwo dla kolegi : lukas2305
:piwo:
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”