Krzyżak wymienia się, trzeba sie troche nagimnastykować i najlepiej zablokować czymś kierownice bo po odkreceniu krzyzaka kierownica luźno lata i wtedy przestawi nam sie kierownica. Ja u siebie wymienialem bo mialem stuki podczas skrecenia. PO wymienianie na nowy stukanie ustalo ale po jakims czasie czułem lekki luz i dokreciłem, potem jeszcze raz i teraz troche mi stuka z powrotem ten nowy
[quote=""camel19""]Podepnę się pod temat. Ja oprócz stuków na tym krzyżaku mam luz na kolumnie kierowniczej dokładnie nad samym krzyżakiem z tego co zauważyłem. Podczas ruszania kierownicą jest widoczny duży luz. Czy jest tam jakieś łożysko które można wymienić lub jak ewentualnie skasować ten luz?[/quote]
Tam jest łożysko ale mechanik mi kiedys mowił ze rzadko pada. Sróbuj dokrecic śrubę stacyjki pod obudową. U mnie pomogło.