[86C] JAk podniesc moc w polo 1.3

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kwaps
Newbie
Newbie
Posty: 24
Rejestracja: 06 maja 2013, 11:27
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: kwaps »

a zwiększenie kompresji coś da?? bo sam też chce podnieść moc w swoim 3fie
T
Twoje-Dywaniki
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 28 wrz 2013, 23:37

Post autor: Twoje-Dywaniki »

Koledzy a czy rozważał ktoś też przekładkę wtrysków z większej pojemności np. 1,6... wydaje mi się że mogą mieć nieco większe dyszki, może nie byłoby to wiele ale zawsze coś.
Pompę paliwa można by zmienić na taką zewnętrzną np. od poldka truck, koszt to około 100 jak się dobrze poszuka.
Sam się zastanawiam na przeróbką z 2E2 na wielopunkt, mam akurat w zanadrzu wtryski z hondy concerto 1,6 elektronikę sobie ogarnę we własnym zakresie i bez sondy... starczy tps i sterownik pwm.
BTW. obecnie mam w 86c silnik IFA bo mój odmówił posługi jakiś czas temu, też 1,3 55KM i pali tak samo fatalnie jak oryginał więc pewnie gaźnik regenerowany nic nie dał... może mi ktoś wyjaśnić z tymi wałkami, bo może korzystna byłaby np przekładka wałka z mojego NH do IFY...
W
Wariat91
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 46
Rejestracja: 27 lis 2013, 18:10
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Wariat91 »

powiem jak różnica po miedzy 1.0 a 1.3 jednie to skok tłoka i kolektorem dolotowym :) i chyba odchudzonym kołem zamachowym bo mam bloki od 1.0 i 1.3 tylko nie wiem czy 1.3 było na mono wtrysku bo jak tak będę się bawić nad głowica powiem tak kumpel miał uno 1.0 fire :x ale głowice miał od 1.3 :x a kolektor dolotowy to nie powiem bo już nie pamiętam ale szło jak kuna z agrestu :)
http://zmarsa.pl/Gallery/paku666/201311 ... e_5281.gif
było sobie polo :((( i zginęło pod tirem teraz jest bmw e36
Awatar użytkownika
reprobate7
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 56
Rejestracja: 16 wrz 2009, 5:17

Post autor: reprobate7 »

Na monowtrysku było 1.3 AAV 54KM. 3F i NZ to także 1.3, ale na wielopunkcie. Z czego pamiętam to 1.0 AAU miało ten sam blok, co 1.3 AAV, ale niech lepiej wypowie się ktoś mądrzejszy w tym temacie. Ktoś na forum kombinował z 1.0 i zrobił strokera na 1.4. Całkiem dobrze to jeździło. Poszukaj tematu na forum, bo był.
Awatar użytkownika
MurzynPL
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 22 kwie 2014, 11:01
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: MurzynPL »

Jak zrobię przelot fi50 tylko z końcowym, albo tylko ze środkowym tłumikiem (może ktoś się wypowie jak dana konfiguracja wpłynie na efekt) to coś zmieni? Chcę uniknąć jak tylko się da zakretów, więc możliwie najprościej go chcę zrobić, myślałem o sidepipe, ale nie wiem jak wtedy z przeglądem?
No matter about what, matter how do You care about it
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

przelot fi50 i dwa tłumiki przelotowe skutkowały takim darciem mordy w moim 1.3 3F (już go nie mam) że dowód poleciał by od razu gdyby mieli miernik i chęci
a mocy i tak więcej nie było po odczuciach
lepiej było na środkowym przelocie i końcowym z 6n2 1.4tdi

unikanie zakrętów nic nie zmieni a tylko spowoduje że będzie strasznie nisko wisiał więc zapewne zaraz go urwiesz...



PS twój profil mówi "Polo: Jeszcze nie posiadam"
F
Franq95
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 22 lip 2014, 18:07

Post autor: Franq95 »

[quote=""Marcin86c""]
unikanie zakrętów nic nie zmieni a tylko spowoduje że będzie strasznie nisko wisiał więc zapewne zaraz go urwiesz...[/quote]

Bez zakrętów, spaliny nie będą miały oporu a to też niedobrze.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

oj bez prze sady i tak zwiekszasz srednice..
F
Franq95
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 22 lip 2014, 18:07

Post autor: Franq95 »

takie cuś nabyłem kolego, miłej lektury :D

http://www.tempra.org/ttt/uploads/wydech.doc
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”