Koledzy a czy rozważał ktoś też przekładkę wtrysków z większej pojemności np. 1,6... wydaje mi się że mogą mieć nieco większe dyszki, może nie byłoby to wiele ale zawsze coś.
Pompę paliwa można by zmienić na taką zewnętrzną np. od poldka truck, koszt to około 100 jak się dobrze poszuka.
Sam się zastanawiam na przeróbką z 2E2 na wielopunkt, mam akurat w zanadrzu wtryski z hondy concerto 1,6 elektronikę sobie ogarnę we własnym zakresie i bez sondy... starczy tps i sterownik pwm.
BTW. obecnie mam w 86c silnik IFA bo mój odmówił posługi jakiś czas temu, też 1,3 55KM i pali tak samo fatalnie jak oryginał więc pewnie gaźnik regenerowany nic nie dał... może mi ktoś wyjaśnić z tymi wałkami, bo może korzystna byłaby np przekładka wałka z mojego NH do IFY...
powiem jak różnica po miedzy 1.0 a 1.3 jednie to skok tłoka i kolektorem dolotowym i chyba odchudzonym kołem zamachowym bo mam bloki od 1.0 i 1.3 tylko nie wiem czy 1.3 było na mono wtrysku bo jak tak będę się bawić nad głowica powiem tak kumpel miał uno 1.0 fire :x ale głowice miał od 1.3 :x a kolektor dolotowy to nie powiem bo już nie pamiętam ale szło jak kuna z agrestu
Na monowtrysku było 1.3 AAV 54KM. 3F i NZ to także 1.3, ale na wielopunkcie. Z czego pamiętam to 1.0 AAU miało ten sam blok, co 1.3 AAV, ale niech lepiej wypowie się ktoś mądrzejszy w tym temacie. Ktoś na forum kombinował z 1.0 i zrobił strokera na 1.4. Całkiem dobrze to jeździło. Poszukaj tematu na forum, bo był.
Jak zrobię przelot fi50 tylko z końcowym, albo tylko ze środkowym tłumikiem (może ktoś się wypowie jak dana konfiguracja wpłynie na efekt) to coś zmieni? Chcę uniknąć jak tylko się da zakretów, więc możliwie najprościej go chcę zrobić, myślałem o sidepipe, ale nie wiem jak wtedy z przeglądem?
No matter about what, matter how do You care about it
przelot fi50 i dwa tłumiki przelotowe skutkowały takim darciem mordy w moim 1.3 3F (już go nie mam) że dowód poleciał by od razu gdyby mieli miernik i chęci
a mocy i tak więcej nie było po odczuciach
lepiej było na środkowym przelocie i końcowym z 6n2 1.4tdi
unikanie zakrętów nic nie zmieni a tylko spowoduje że będzie strasznie nisko wisiał więc zapewne zaraz go urwiesz...