[quote=""zbik""]to będzie moc N/A , ile można wycisnąc z takiego ABU ?[/quote]
tez tak mysle za duzo jezdzi doladowanych... ja bede ucieszony jak wypluje na hamowni 100-120PS co w zupelnosci wystarczy do ruszenia coupety... a rozmawialem z jednym austriakiem ktory wyciagnal z ABU w 86 ponad 150 kobyl ale to juz byla wyczynowka do rajdow gorskich...
Polo przez jakis czas bylo na sprzedaz, ale zona narobila rabanu i zostalo w moich rekach. Po narodzinach syna bylo malo czasu ale udalo sie znalezc odrobine czasu zeby poskladac auto na seryjnym odremontowanym silniku. Na takim setupie pojechalem na Zlot Glowny z VW-Oldschool.pl gdzie silnik wyzional ducha... Pierwsza reakcja... kur*** nie z tej ziemi... taki wstyd w trakcie trwania zlotu na srodku budowy sie rozkraczyc... w wyniku sekcji zwlok wyszlo ze odkrecila sie nakretka z gaznika i przeleciala dalej... nic no... skompletowalem brakujace graty i wracam do pierwotnego zamyslu z porzezbionym ABU nr2... Gwint troche bardziej skrecilem i nawet fajnie wyszlo, ale bede jeszcze kombinowac zeby jeszcze nizej posadzic go na staticu.
Wielu z was sie pytalo czy cos sie dzieje z Polo... A wiec stoi w stajni GTI Performance... nowe serducho rozebrane, sprawdzone. Pora zaczac rzezbe... moze cos sie z tego sklei mysle, ze na rozpoczecie sezonu bede mogl sie pojawic w nowym wcieleniu
Coś sie dzieje! Stara motorownia już wyleciała Podłużnice będą ponownie podcinane pod Gewinde Stage4 Potem komora zostanie ponownie pomalowana...
A co do modyfikacji mechanicznych... Planowane zawory nie weszły, maksymalnie dało rade założyć wydechowe z TDIka... wpadły nowe gniazda zaworowe i głowice splanowano o 0,2mm. Obecnie jesteśmy na etapie rozwiercania kanałów Potem kolektor dolotowy... i składamy do kupy może na mikołajki juz bedziemy robić testy