[86c 2f Fox] Ciężko odpala i się dławi

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
bogus691
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 19 lis 2014, 19:39
Lokalizacja: Iława

[86c 2f Fox] Ciężko odpala i się dławi

Post autor: bogus691 »

Siemka, mam problem. Zaczęło się od tego, że pewnego ranka nie chciała odpalić. Jakby chciała a nie mogła, troszkę łapała a nie zapalała. Kiedy kilka razy po próbowałem w końcu odpaliła jakby była zalana ale jak już ja wkręciłem na obroty było prawie ok. Dając gazu troszkę wolniej niż 'gwałtownie' dławiła się ale po rozgrzaniu było ok. Na drugi dzień spróbowałem odpalić lecz nie ruszałem no i był ten sam problem. No i dzisiaj za cholerę nie chciała odpalić. W końcu odpaliła, przy gazowałem no i jest ciągle ten sam problem, ciężko strasznie odpala dławi się i odpala jakby chciała a nie mogła. Miesiąc temu wymieniłem kable bo miały przebicie jak było wilgotno. Kopułkę i palec przeczyscilem. Czego może być wina?Podrawiam :D

PS. Czy to może być wina pompki paliwa lub filtra paliwa, tak nasunęło mi sie przeglądając forum ?
Awatar użytkownika
herbowy8
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 34
Rejestracja: 02 maja 2014, 20:51

Post autor: herbowy8 »

A zapłon masz dobrze ustawiony?
Awatar użytkownika
bogus691
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 19 lis 2014, 19:39
Lokalizacja: Iława

Post autor: bogus691 »

Tak ustawiony mam dobrze. Dziś wymieniłem filtr paliwa ale ciągle jest to samo. Jak sprawdzić czy ssanie działa ?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

no i jaki to silnik?

wtrysk wielopunktowy, mono-wtrysk, czy gaźnik?
Awatar użytkownika
bogus691
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 19 lis 2014, 19:39
Lokalizacja: Iława

Post autor: bogus691 »

Sorrki, zapomniałem wspomnieć ze to 1.0 na mono wtrysku
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Ja bym obstawiał niebieski czujnik, pewnie walnięty.
Obrazek
h
harry88
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 27 paź 2014, 21:49
Lokalizacja: Opole

Post autor: harry88 »

[quote=""adam""]Ja bym obstawiał niebieski czujnik, pewnie walnięty.[/quote]
tez tak sadze
Awatar użytkownika
bogus691
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 19 lis 2014, 19:39
Lokalizacja: Iława

Post autor: bogus691 »

Panowie co to za czujnik?
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

To jest czujnik podający temperaturę do sterownika silnika (ECU,komputer)

Masz go pod aparatem zapłonowym, są dwa, zazwyczaj to jest ten po lewej stronie (z lewej niebieski lub zielony, po prawej czarny).
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
7
777i
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 05 lip 2013, 21:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 777i »

mam identyczne objawy w swoim, ale do tego zauważyłem że dwie środkowe świece były zupełnie czarne, oczyściłem je i zmieniłem przewody zapłonowe na nowe. niestety wcale się nie poprawiło. czy tutaj też typujecie niebieski czujnik?
Awatar użytkownika
iJopek
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 435
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:15
Lokalizacja: Kutno Łódzkie

Post autor: iJopek »

Prawdopodobnie to ten czujnik niebieski pewnie czujnik podaje zła temperaturę do kompa i ja zalewa.
7
777i
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 05 lip 2013, 21:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 777i »

na razie założyłem stare trójelektrodowe NGK zamiast iskier zwykłych i o dziwo lepiej zapalił w dzień, co prawda wreszcie było w miarę sucho przy +10C
zobaczę po nocy jak odpali

niestety trudności z odpalaniem bez zmian. próbowałem odpalić przy odpiętym niebieskim czujniku i miał takie same problemy. ale zauważyłem że duża iskra przeskakuje na cewce... czy to może być przyczyną dużych trudności z odpalaniem po nocy?
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”