biały Rline by (vw)ojtek

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

(
(vw)ojtek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:40

biały Rline by (vw)ojtek

Post autor: (vw)ojtek »

Siemka.

Nie wiem czy ktoś jeszcze pamięta moje poprzednie projekty:

Obrazek
Obrazek

lub

Obrazek


obecnie zacząłem nowy projekt, jest to VW Polo 6r z 2010r. Nie wiem na ile ograniczy mnie rozsądek, bo robię ok 6-7tys km miesięcznie, więc nie mogę przeginać. Auto jest fajną bazą, jest to wersja wyposażenia highline więc pod względem opcji dodatkowych wygląda bardzo rozsądnie.

Model: Polo 6r
Rocznik: 2010
Silnik: 1.2 TSI 105 hp hamownia pokazała 110.2 :)
Układ Dolotowy: Simota
Układ Wydechowy: seria
Elektronika: seria
Układ Napędowy: 6 biegowy manual,
Zawieszenie: gwint H&R na bilsteinie b16 przód
Układ Hamulcowy: tarcze przód/tył mikoda+ ATE Ceramic
Body-kit: body rline, przód custom z plastrem miodu z GTI i robiony samemu grill + ciemne szyby tylne (OEM)
Środek: radio z dotykowym wyświetlaczem OEM i zmieniarką na 6 CD JBL GTO 1264, półkubełki z regulacją wysokości, schowki, podłokietnik, climatronic multifunkcja 4x elektryka i inne duperele :)
Koła:
DARE LM 18' 8j et35 + 215/35r18

Plany :
Silnik:
hmm... to 1,2...., może program?, czas pokaże + bankowo customowy wydech, w szafce leży też bov greddy RZ :)



Podwozie:
-Air (w sumie to już jest tylko trzeba go tam zapakować)
Koła:
Tajemnica :)

+Powoli zaczynam zbierać puzzle do układanki w kwestii hebli. Ogólnie założenie jest takie, żeby na przodek wrzucić tarcze z Leona Cupry R 324mm (pewnie kupię taki sam zestaw jak mam obecnie czyli mokodę + ATE ceramic) + ten 4-ro tłok z RS2 który to kupiłem w bardzo dobrych pieniądzach :)

Obrazek

Jeśli chodzi o tył, to sprawa jest już zupełnie banalna, bo po prostu te tarcze które obecnie mam z przodu 256mm lecą do tyłu i do tego wpada zacisk z Golfa 4/s3/tt bo tam fabrycznie siedziały wentylowane 256mm z tyłu więc do np. tego zacisku z mk4 nawet adapterów żadnych nie będę musiał robić :)

+ jest kilka planów na budę, tz. kilka delikatnych zmian bardziej kosmetycznych, +wnętrze... :):) jak się uda to z audi s1. Na przyszły sezon jest pomysł na mniejsze koło ale w customie i myślę z fajnym jebnięciem, i mooooże wpadnie motor r32 lub 2.3 v6 z mk4, ale z silnikiem mocno się nie cisnę bo ten jeszcze działa :)

Still in progress!! :)
Jeśli chodzi o fotki, auto w dniu zakupu

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Auto po zakupie:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



raz filmik z niemieckiej autostrady :P :

http://www.youtube.com/watch?v=sWbc1rX5 ... e=youtu.be

Sezon 2014:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Kilka fotek, pasowanie felg, pogoria, no i sesja dla JapanRacinga na JR3 :) + jedno foto z r&l

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Wykres, który mówi, że dostałem w prezencie 5KM i 9Nm od VW :)

Obrazek

Obrazek


Produkcja TK by Tomek Żydek https://www.youtube.com/watch?v=yRvLTtCkzoE

+mój edit z początku sezonu 2014:
https://www.youtube.com/watch?v=rrHl5fuwdq0

to tyle, o wszelkich zmianach będę informował na bieżąco :)
Awatar użytkownika
swirkofsky
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 268
Rejestracja: 26 sty 2014, 22:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: swirkofsky »

Prezentuje się super na obecnych kołach, ale czekamy na niespodziankę i info bieżących zmian, pozdro
Obrazek
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

uchu elegancka furka :D :acute:
Awatar użytkownika
vwmaro
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2324
Rejestracja: 26 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: ZS/ZST

Post autor: vwmaro »

bardzo ładne polo :)
VW Polo 6N - Hella Black Magic
VII PKP Ślesin 2012| VIII PKP Ślesin 2013| IX PKP Ślesin 2014
Awatar użytkownika
wojtek6992
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 564
Rejestracja: 06 lip 2011, 17:55
Lokalizacja: BBI

Post autor: wojtek6992 »

Kozak polo , felga ładna lakier zarąbisty... kurde zazdroszczę hehe :)
Awatar użytkownika
KondzioR.
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1351
Rejestracja: 12 wrz 2011, 17:52
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: KondzioR. »

Oo panie, kozackie 6R !
(
(vw)ojtek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:40

Post autor: (vw)ojtek »

dzięki za miłe słowa :) Trochę będzie się działo niebawem ale wiadomo $$$. Więc cierpliwości :)
Awatar użytkownika
Piotrej
Początkujący
Początkujący
Posty: 149
Rejestracja: 21 lis 2010, 21:04
Lokalizacja: WielkoPOLSKA

Post autor: Piotrej »

cześć mam kilka pytań
1.te bbs LM to firmy DARE tak? moje pytanie czy miałeś dystanse jakie miałeś ET felgi
2.Te białe felgi to ?? JAPAN RACING JR3 czy je tez miałeś na dystansie
3.Najładniejsze chyba te http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 01217.html ale nie wiem co to za model wyglądają jak vossen wheels
Szukam jakichś ciekawych felg najlepiej skręcanych nikt nic nie potrafi mi tu doradzić może ty mi pomożesz hmm proszę :)
Kozak POLO :) mam teraz takie tylko diabełka czarnego :) poZdro
facebook>>JUDI ON/Piotrek R....icz ,,Jedna Pasja Jedno Życie Jeden Cel" LwG :)
maskę, zderzak tylni Deep Black,
(
(vw)ojtek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:40

Post autor: (vw)ojtek »

felgi "bbs" to dare lm 18' 8j et 35+0.5cm dystans z tyłu i po 3mm z przodu. Jr3 4x9j et nie wiem, ale ocierały o amor więc odpadają. Te pasowane to AXE 8j et35 przód i 9j et42 tył, mam je na stanie cały czas więc jak chcesz to pisz bo chyba nikt ich taniej nie ma. W 6r ogólnie jest problem z felgami, bo na przód max to 8j z et35 wyższe trą amor a szersze to juz wogóle zapomnij. tył 9j z et w okolicach 40 jest idealnie. Ale ja na nowy sezon szykuje się z 17' bo w przypadku 18' jest problem ze spasowaniem, bo w miejscu gdzie mocowany jest przedni zderzak do błotnika strasznie trze i trzeba mieć praktycznie zawias skręcony na beton (mocowanie nadkola do błotnika to też jakaś porażka i trzeba je mocno klepać). Ogólnie tył jest idealny pod pasowanie kół, ale z przodem to już wyższa szkoła jazdy.
Awatar użytkownika
zxxck
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 404
Rejestracja: 10 lip 2013, 10:42
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: zxxck »

Kiedyś przypadkiem widziałem Cię w Myślenicach i bardzo fajnie się toczyło :) Bywasz tam może częściej ??
(
(vw)ojtek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:40

Post autor: (vw)ojtek »

akurat u klienta byłem,tak kilka razy w roku się pojawiam :)
Awatar użytkownika
Piotrej
Początkujący
Początkujący
Posty: 149
Rejestracja: 21 lis 2010, 21:04
Lokalizacja: WielkoPOLSKA

Post autor: Piotrej »

1.dzięki (vw)ojtek za ciekawe,przydatne informacje czyli muszę szukać coś takiego przód 17" 8j ET35-38 , a tył 17" 8-9j ET38-42 , przecież oryginalne felgi vw są z ET 38(partz stalówki)
a alu mają chyba 40,46
:cool: , szukam jakiejś felgi najlepiej bbs z rantem- ostatnio widziałem oryginał na fcb bbS LM ale cena zabójcza i w euro , będę szukał takich do nawiercenia bbs tylko z jakim rozstawem najlepsze ??
2.Czy te 8j, 9j nie wystaje za obrys auta - czy ,,miśki" się Czepiają??
3.Czy też z tyłu (chlapacze) masz ,,za krótkie", patrz tu >>http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=201&t=59292
4.Te są fajne ale jako zimówki (ale trzeba by je pomalować/zakonserwować czymś konkretnym dip-em albo jakimś innym lakierem) :cool:
http://allegro.pl/felgi-r-s1-17x7-5-8-5 ... 17924.html wyglądają jak vossen ctv

dzięki
facebook>>JUDI ON/Piotrek R....icz ,,Jedna Pasja Jedno Życie Jeden Cel" LwG :)
maskę, zderzak tylni Deep Black,
(
(vw)ojtek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:40

Post autor: (vw)ojtek »

[quote=""Piotrej""]1.dzięki (vw)ojtek za ciekawe,przydatne informacje czyli muszę szukać coś takiego przód 17" 8j ET35-38 , a tył 17" 8-9j ET38-42 , przecież oryginalne felgi vw są z ET 38(partz stalówki)
a alu mają chyba 40,46
:cool: , szukam jakiejś felgi najlepiej bbs z rantem- ostatnio widziałem oryginał na fcb bbS LM ale cena zabójcza i w euro , będę szukał takich do nawiercenia bbs tylko z jakim rozstawem najlepsze ??
2.Czy te 8j, 9j nie wystaje za obrys auta - czy ,,miśki" się Czepiają??
3.Czy też z tyłu (chlapacze) masz ,,za krótkie", patrz tu >>http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=201&t=59292
4.Te są fajne ale jako zimówki (ale trzeba by je pomalować/zakonserwować czymś konkretnym dip-em albo jakimś innym lakierem) :cool:
http://allegro.pl/felgi-r-s1-17x7-5-8-5 ... 17924.html wyglądają jak vossen ctv

dzięki[/quote]

1. Mi na przodzie 8j et35 najlepiej siedzi, a na tyle w 9j et w okolicach 40 będzie idealnie i nic nie wystaje. Co do ori stalówek, to owszem ale one maja 6j z tego co pamietam a alu 6.5 moze 7j i chowają sie strasznie.
Jak chcesz nawiercac, to najlepiej 5x112 bo masz pewność, że nic nie koliduje.
2. jest git nic nie wystaje ja przy 8j et35 miałem dystans z tyłu 0.5cm czyli et30 i jeszcze nie wystawało
3. tak, brakuje Ci jeszcze jednego elementu w zderzaku, tak jak z przodu, przedłuża on nadkole, jedz do ASO, coś koło 140zł to kosztuje
4. koło dobre, tylko parametry słabe, wg mnie za dobre na zime, za słabe na lato :) Ja teraz wsadziłem z audi S1 felgi 16 6j et30 z oponami 195/50 wygląda to tak:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Piotrej
Początkujący
Początkujący
Posty: 149
Rejestracja: 21 lis 2010, 21:04
Lokalizacja: WielkoPOLSKA

Post autor: Piotrej »

cześć ponownie piszę :grin:

Stalówki strasznie wyglądają te oryginalne z kołpakami porażka, serce mnie boli jak widzę Helmuta na tych laczkach od cinqecento(takie cienkie) i te kołpaki ała,nawet mam problem z wjechaniem na własne podwórko bo mam podjazd wysoko i te koła mam za małe, napewno je wymienię - nie wiem co zrobię z pełnowymiarową dojazdówką taką małą? Zdjęć na razie nie robię bo moja droga do obecnej pracy(4 już w ciągu roku teraz chyba ostatnia ) krzyżuje się z drogą żwirowni i co przejazd autko mam brudne niestety :( .
Te fele podróbka vossena albo japan racnig xxr 527 też fajne , na zimę Alu dobrze wypiaskowane i pomalowane to jest opcja , przecież też już są takie felgi oryginalnie co w zimę się nimi jeździ. Ja oblecenie zainwestowałem w rower, szosówkę, i jestem spłukany ale czeka mnie duuużo zmian jeszcze ale zacznę od kół i felg. Resztę doczytasz co chcę zmienić tam gdzie opisałem autko na forum.
Obecnie jeżdżę latem na 16" 6,5j 215/45 przód i tył podróbka z allegro oxigin oxrock + dystanse i dłuższe nie oryginalne śrubki , twardo i ciężko jak cholera , więc czuje że muszę zbierać kasę na coś normalnego bez dystansów i tych długich śrub. Myślałem też o 16" ale stalówkach poszerzonych na zimę to jest też jakaś opcja ale będą rdzewieć jak diabli pewnie.

:beg: Jest prośba VWojtek mógłbyś zrobić zdjęcie tego elementu zarówno z przodu jak i z tyłu albo podać nr chociaż jednego elementu żebym miał pokazać o co mi chodzi w ASO , bo obecnie to powiedział koleś że nie ma takiej części w ogóle (nie znają się na rzeczy chyba).

PS.Ja z przodu nie mam żadnej przedłużki na chlapaczu?
facebook>>JUDI ON/Piotrek R....icz ,,Jedna Pasja Jedno Życie Jeden Cel" LwG :)
maskę, zderzak tylni Deep Black,
F
Freshu6
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 09 lis 2012, 16:29
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: Freshu6 »

Widziałem na żywo kilka razy zacnie to wygląda :oki: :hello:
ODPOWIEDZ

Wróć do „6R”