[6n]Problem z kolektorem wydechowym-urwana szpilka w głowicy

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
_MATI_
Początkujący
Początkujący
Posty: 198
Rejestracja: 19 lip 2010, 20:35

Post autor: _MATI_ »

Jeśli masz wiertarkę kątową to powinieneś zrobić to bez ściągania przodu. Ze ściąganiem przodu to raczej dzień roboty, jeśli nie masz doświadczenia. Śruby są pod kratkami i atrapą, w nadkolach (wkręty), pas przedni ze zderzakiem (śruby z łbem sześciokątnym), trzeba ściągnąć kierunki. Możesz odsunąć przód lub całkowicie go odłączyć. Wtedy trzeba upuścić płynu chłodniczego. Narzędzia: śrubokręt płaski, gwiazdkowy; klucze torx; klucze sześciokątne, najlepiej nasadowe z grzechotką (najszybciej nimi będziesz działał)
Awatar użytkownika
Tholin85
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 25 wrz 2011, 16:11

Post autor: Tholin85 »

Witam
Z zdejmowaniem przodu rezygnuje. za dużo pracy.

czy wiertarki kontowe pneumatyczne mają regulacje obrotów? i czy sprężarka 25l starczy
http://allegro.pl/wiertarka-pneumatyczn ... 94440.html
czy ktoś kiedyś stosował coś takiego? nakładkę kotową
http://allegro.pl/przejscie-do-wiertark ... 71405.html
P
Puszkin
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 28 kwie 2011, 13:28
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Puszkin »

polecam nasadke kątową. Daje rade.
Mam taką do starej celmy, i nadal daje rade:)
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ dolotowy + wydechowy”