[86C] Wysokie obroty silnika.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

P
Puszkin
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 28 kwie 2011, 13:28
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Puszkin »

JAk na zatkanych wężach było wporzo, to znaczy że to to, A jak po wymianie są dalej za wysokie, to znaczy ze nadal mamy uszkodzony ten zawór :-)
Awatar użytkownika
BRAZZERSMANIAC
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 46
Rejestracja: 26 kwie 2014, 23:27

Post autor: BRAZZERSMANIAC »

Zauważyłem ze jak silnik jest zimny to ma 650 obr/min a gdy ciepły ma 1000 obr/min . co teraz ? Moze ten zawór założyć odwrotnie ? :banghead:
Trzepanie gruchy wzmacnia paluchy.
P
Puszkin
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 28 kwie 2011, 13:28
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Puszkin »

kierunek nie ma znaczenia
Awatar użytkownika
BRAZZERSMANIAC
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 46
Rejestracja: 26 kwie 2014, 23:27

Post autor: BRAZZERSMANIAC »

Czyli dalej ten zawór?
Trzepanie gruchy wzmacnia paluchy.
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Czy my mówimy o tym pomarańczowym termozaworze, który znajduje się w kanałach świeżego powietrza silnika? Jeśli tak, to kierunek ma znaczenie. Tutaj jest opis mojego autorstwa:

viewtopic.php?p=440430#p440430
P
Puszkin
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 28 kwie 2011, 13:28
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Puszkin »

Nie, nie o tym zaworze.
W tym silniku go nie ma.
Awatar użytkownika
BRAZZERSMANIAC
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 46
Rejestracja: 26 kwie 2014, 23:27

Post autor: BRAZZERSMANIAC »

UPDATE!!! Na zatkanych wężach robi tak samo. Jutro wymieniam Przepływomierz i dam znać.
Trzepanie gruchy wzmacnia paluchy.
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

[quote=""Puszkin""]Nie, nie o tym zaworze.
W tym silniku go nie ma.[/quote]

Oczywiście, że w silniku NZ jest. Jest wbudowany w kolanko tuż nad przepustnicą i do niego idą 2 węże podciśnienia. Chętnie się dowiem o jakim zaworze mówicie. Bo bimetaliczny od powietrza jest tylko jeden. A z treści postów nie wynika o czym mówicie. Było by dla potomnych.
P
Puszkin
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 28 kwie 2011, 13:28
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Puszkin »

i jak i jak i jak?
Awatar użytkownika
BRAZZERSMANIAC
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 46
Rejestracja: 26 kwie 2014, 23:27

Post autor: BRAZZERSMANIAC »

Niestety na wymienionym przepływomierzu dalej to samo. Nie wiem co dalej robić :banghead:
Trzepanie gruchy wzmacnia paluchy.
P
Puszkin
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 28 kwie 2011, 13:28
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Puszkin »

Załóż sobie monowtrysk :) a poważnie... - weź te zawory powietrza dodatkowego i przyjadź, pokaże Ci w czym problem :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”