Wszystko o: Podkręcanie 1.4 TDI i 1.9 TDI

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

W
Wolga85
Swój
Swój
Posty: 836
Rejestracja: 31 sty 2010, 16:22
Lokalizacja: Gdów

Post autor: Wolga85 »

Bierz po uwagę że skrzynie z racji zwiększonego szarpania 3 cylindrów w 1.4 TDi są bardziej narażone na awarię. Ja się w ogóle dziwię że dwumas zakładali do R4 a do 1,4 Tdi gdzie telepie nim bez niego jak paralitykiem zrezygnowali i montowali tylko chyba w wersji bluemotion (ostatnie wersje 1.4 tdi bnm bnv). Ja to chętnie bym przygarnął turbo VNT pasujące do 1.4 Tdi. Bo to ori z bypassem strasznie długo, późno i zero mocy poniżej 1800 rpm.
Lenistwo drogą do postępu
Awatar użytkownika
swirkofsky
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 268
Rejestracja: 26 sty 2014, 22:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: swirkofsky »

[quote=""Wolga85""]Ja to chętnie bym przygarnął turbo VNT pasujące do 1.4 Tdi. Bo to ori z bypassem strasznie długo, późno i zero mocy poniżej 1800 rpm.[/quote]

to jest turbo od 1.4 czy 1.9 tdi??
Obrazek
Awatar użytkownika
wojtek6992
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 564
Rejestracja: 06 lip 2011, 17:55
Lokalizacja: BBI

Post autor: wojtek6992 »

Szczerze to przy 3 cylindrach warto takie zabawy robic?

ja zastanawiam się czy w tym roku nie zroibc kompletnego swapa na 1.9 tdi ASZ z ibizy.

Skrzynia, półosie komputer i silnik kompletny...

Zaczałąem nawet szukać rozbitków
Awatar użytkownika
qqrydza
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 02 maja 2012, 13:39
Lokalizacja: Miechów

Post autor: qqrydza »

[quote=""Tomek001""]Poleci ktoś teraz sprawdzoną firmę? Pisałem do MODPRO i wycenili na 900zł.
Interesuje mnie Śląsk/Małopolska.[/quote]
Ja polecę. W Katowicach masz Aligatora czyli firmę Dynosoft. Ja u Aliego nie byłem, ale od znajomych wiem, że człowiek jest bardzo konkretny. Zna się na tym co robi - wystarczy popatrzeć na wykresy z jego prac - wszystko dopieszczone do granic możliwości. Nie jest najtańszy, ale robota profi. Jest tylko jedna uwaga. Auto oddawane do niego musi być SPRAWNE, jeśli nie będzie zaproponuje Ci naprawę, albo podziękuje za współpracę.


Druga firma którą polecam to CTR Tuning z Zabrza. Robią naprawdę bardzo dużo aut, zobacz sobie ich face'a.
Bez dymu nie ma ognia Obrazek
mój czarnuch
T
Tomek001
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1360
Rejestracja: 10 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Tomek001 »

Dzięki qqrydza! Odezwę się do obu firm. Auto jest w pełni sprawne, bo inaczej bym się nie decydował na tuning.
Już jesteśmy na trasie, 160 na blacie.
I tylko na Twoją prośbę nie cisnę więcej - choć da się! :P
p
pgt
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 24 lut 2014, 15:51
Lokalizacja: Żuromin/Warszawa

Post autor: pgt »

[quote=""swirkofsky""]powiedzcie mi czy turbina od 1.9 tdi BLT lub ARL podejdzie do 1.4??[/quote]
Te turbosprężarki są z kolektorem, więc P&P nie podejdą, trzeba przerabiać.
[quote=""swirkofsky""]Ja to chętnie bym przygarnął turbo VNT pasujące do 1.4 Tdi. Bo to ori z bypassem strasznie długo, późno i zero mocy poniżej 1800 rpm.[/quote]
Były silniki 1.4 TDI, które miały turbosprężarki z VNT. Jeżeli komuś bardzo zależy na dużo szybszej reakcji, można też zastosować turbo z 1.2 TDI (też VNT). Także możliwości są :)
Chiptuning - nie tylko TDI.
Hamownia.
P
Palec11
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 07 maja 2015, 10:53

Post autor: Palec11 »

Witam wszystkich tak z ciekawości chciał bym się zainteresować tematem możecie mi powiedzieć jakie warunki musi spełnić auto żeby można było je podkręcić (Oczywiście musi być diesel z turbiną) (chodzi o VW Polo 9n 1.9TDI 101km) I ile koni mechanicznych można więcej wyciągnąć ? Ile takie coś kosztuje jak to się przekłada na spalanie i żywotność silnika/turbiny czy opłaca się to robić ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”