9N3 Davit 223KM -> 265KM

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
brytfanna
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 10 gru 2012, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brytfanna »

[quote=""qqrydza""]
Poleć jakieś fajne środki do mycia - myślę że będą potrzebne :D
[/quote]

Testowałam drogiego GYEONa, jakiś drogi koncentrat i Sonax... i najlepszy okazał się płyn do czyszczenia felg Autoland z Tesco :P
Awatar użytkownika
Nemesis
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 448
Rejestracja: 18 lip 2011, 22:29
Lokalizacja: GCH

Post autor: Nemesis »

Ja do czyszczenia moich kół używam PLAKa do lakierowanych felg aluminiowych i jestem z niego bardzo zadowolony.
Awatar użytkownika
Adrian_Malbork
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:27

Post autor: Adrian_Malbork »

Wszystko zależy jakie klocuchy założy. Do białego to skombinuj coś droższego, ale żeby nie pyliło.
ja mam czarny połysk u siebie i mnie uj jasny trafia jak po dniu jazdy są już czarny mat... A niestety klocki w miare nowe i szkoda ładować w niepylące.
Jak dopiero zakładasz heble to zainwestuj. Dużo odelży czyszczenie felg ;-)
Obrazek
Awatar użytkownika
qqrydza
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 02 maja 2012, 13:39
Lokalizacja: Miechów

Post autor: qqrydza »

Tarcze i klocki niestety TRW. O ile klocki np. ferodo można dostać w jakiś horrendalnych pieniądzach, tak tarcze pozostają tylko TRW. Są w fajnych pieniądzach do dostania jako zamiennik. Oryginał tylko ASO i pieniądz okrutny. Generalnie ciężko z tymi hamulcami, bo leonów Cupra R z pakietem brembo jest mało.

Obecnie mam klocki TRW, jeździłem na srebrnych keskinach z polerowanym rantem i nie było problemu z pyleniem, pewnie dlatego, że to mega twarde kloce. Kupiłem auto świeżo po wymianie klocków, przejechałem już ponad 40kkm i klocki wyglądają jak nowe, czego nie mogę powiedzieć o tarczach... Pomyśle chyba o ferodo.

Adrian_Malbork Na jakich klocach jeździsz, że tak bardzo pylą?

Właśnie dostałem info, że hamulce są jutro u mnie :grin:
Bez dymu nie ma ognia Obrazek
mój czarnuch
Awatar użytkownika
qqrydza
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 02 maja 2012, 13:39
Lokalizacja: Miechów

Post autor: qqrydza »

Szybkie spy photo

"Takie tam z tarczą" :D

Obrazek
Bez dymu nie ma ognia Obrazek
mój czarnuch
Awatar użytkownika
Adrian_Malbork
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:27

Post autor: Adrian_Malbork »

wsadziłem klocuchy PAGID - od razu po zakupie samochodu bo miałem do gołej blachy zdarte ;-)
Na pewno juz nie będą długo jezdzić
Obrazek
Awatar użytkownika
qqrydza
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 02 maja 2012, 13:39
Lokalizacja: Miechów

Post autor: qqrydza »

Dawno mnie tutaj nie było. "Mała" aktualizacja:
[size=99px]2015-04-17[/size]

- pompki BA z końcówkami HF100
- ostatni przelotowy tłumik od MG Motorsport
- strojenie 265KM
- zrobiona procedura startu, twarda odcinka, oraz ograniczenie momentu obrotowego na pierwszych biegach.

Obrazek

Obrazek

Od 5kkm jeżdżę na tym setupie, nie obyło się ostatnio bez problemów:

Obrazek

Najgorsze jest to, że wydarzyło się to, 300km od domu i to w drodze na VAG Nyse, 4km od ośrodka! :banghead:
Powrót 60-70km/h przez 7 godzin, autem o mocy może 40KM, na samym kolektorze wydechowym :angry:

Jedyne, zdjęcie spod ośrodka:
Obrazek

Auto, szybko ogarnięte, turbo pospawane, dorobiona podpora. Uff...
Bez dymu nie ma ognia Obrazek
mój czarnuch
Awatar użytkownika
zxxck
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 404
Rejestracja: 10 lip 2013, 10:42
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: zxxck »

a jakie wrażenia z jazdy ? W Twoim odczuciu jest luźno czy czuć że silnik już cierpi ?
Awatar użytkownika
qqrydza
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 02 maja 2012, 13:39
Lokalizacja: Miechów

Post autor: qqrydza »

Wrażenia są niesamowite. Auto dostarcza kupę frajdy podczas jazdy. Teraz jeździ się zdecydowanie lepiej - nie chodzi mi o to, że mocy jest więcej. Teraz auto po prostu zachowuje się bardziej jak seryjne, ma przede wszystkim lepszy dół, a jeśli chodzi o jazdę po mieście z włączoną klimą, to ma to dla mnie wielkie znaczenie. Turbo zachowuje się, powiedzmy jak takie od ARL'a.

Widać, że wymiana wtrysków dużo dała w dolnym zakresie obrotów (mimo, że w ogóle nie walczyliśmy o dół - nie ma dymu podczas "wstawania" turbo).

Czy silnik cierpi - no napewno nie wytrzyma tyle co seryjne BLT o mocy 130KM, ale wszystko zależy od Twojej prawej stopy :) Jeśli będziesz cały czas pałował, bez opamiętania, to jest duże ryzyko wys...ia (rym nie zamierzony :) ) Chodzi przede wszystkim o chłodzenie silnika. Do bardziej extremalnego upalania konieczna jest dodatkowa chłodniczka oleju i zegar EGT. Ja zlogowałem temperaturę oleju 110 stopni przy upalaniu w temperaturze zewnętrznej 32 stopnie.
Natomiast jeśli tylko od czasu to czasu sobie przyciśniesz, np. wyprzedając jakieś auto, to nic złego się nie powinno stać.
Bez dymu nie ma ognia Obrazek
mój czarnuch
Awatar użytkownika
brytfanna
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 10 gru 2012, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brytfanna »

Przyjemnie :) A pisałeś, że 260 to max :P
Ale chyba lajtowy program? Tak na oko to na tym setupie można chyba sporo więcej wycisnąć.
Awatar użytkownika
qqrydza
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 02 maja 2012, 13:39
Lokalizacja: Miechów

Post autor: qqrydza »

Tak jakoś wyszło :D Zostało trochę zdjęte, było więcej, ale nie byliśmy pewni intercoolera. Niestety teraz on jest najsłabszym ogniwem. Do 250km jeszcze daje rade, a później zaczyna blokować przepływ, z tego względu, że jest jednostronny.

Jest duży zapas paliwa i powietrza. Na następny sezon może zmienię IC'ka i dojdzie kilka koni więcej, chociaż na brak mocy póki co nie narzekam :D

brytfanna a jak tam Twoje polo, bo jakoś się nie chwalisz?
Bez dymu nie ma ognia Obrazek
mój czarnuch
Awatar użytkownika
brytfanna
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 10 gru 2012, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brytfanna »

Intercooler masz z cupry? To faktycznie 260 i koniec... Ale racja, że to w zupełności wystarczy :)
U mnie po długich przejściach coś się zaczyna kluć - myślę że na dniach zaktualizuję wątek :)
Awatar użytkownika
qqrydza
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 02 maja 2012, 13:39
Lokalizacja: Miechów

Post autor: qqrydza »

Tak z cupry. Łatwo go zamontować, ale do grubszych modów nie daje rady.
Kluć? To chyba będą regularne narodziny, bo chyba czekasz już kilka dobrych miesięcy :)
Czekam z niecierpliwością na efekty, chyba będzie gruuubo, skoro to tyle trwa

Tak dla porównania - u mnie mody 223 -> 265KM trwały jeden dzień (...i noc) :)
Bez dymu nie ma ognia Obrazek
mój czarnuch
ODPOWIEDZ

Wróć do „9N3”