NATE
skończ siać ferment, bo później słyszę pytania czy to faktycznie
mikoda robi tarcze na pierwszy montaż dla bmw, bo tak ktoś napisał na forum. albo że ktoś na allegro oferuje ate 10% taniej niż mam ja, twierdząc przy tym że
made in prc na pudełku oznacza
PRoduct of
Continental

, podczas gdy pudełko wygląda tak:
Dinozaur
odnośnie zimmermanna, fakt - mieli kiedyś problemy z jakością. przez pewien czas produkowali tarcze z wadliwego stopu, przez co ulegały one uszkodzeniu. dotyczyło to głównie tarcz z linii
sport/formula z i skutkowało pojawianiem się mikropęknięć pomiędzy wierconymi otworami. w konsekwencji dalszego użytkowania pojawiały się pęknięcia widoczne gołym okiem. obecnie problem został rozwiązany i tarcze cieszą się dobrą opinią.
wracając do tematu samego swapy litych tarcz - najlepszym rozwiązaniem byłaby wymiana zwrotnic na te z odkręcanym jarzmem i montaż tarcz 256mm