Obniżanie zawieszenia ;]

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Grabek-Łańcut
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 20 wrz 2009, 10:51
Lokalizacja: Łańcut

Obniżanie zawieszenia ;]

Post autor: Grabek-Łańcut »

Czy mozna jakos samemu w domowym warsztacie obniżyć trochu zawieszenie? czy trzeba zainwestować w mechanika?
jeśli da rade to czy moglby ktos mniej wiecej napisać na czym to wszystko polega? :blush2:
Obrazek



Obecnie poszukuje jakichś fajnych felg do mojej mashiny <!-- s]
Awatar użytkownika
Andrzej_89
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 535
Rejestracja: 08 lip 2009, 8:27
Lokalizacja: Sulejówek/Radziejowice

Post autor: Andrzej_89 »

jeśli masz narzędzia, czas, jakieś umiejętności i chęci to da rade w domu. musisz zdjąć zawieszenie i wymienić sprężyny na krótsze, do 4 cm nie trzeba bodajże kupować amortyzatorów o krótszym skoku. ale ogólnie obniżenie polega na wymianie amorków i sprężyn na krótsze. samemu to sporo zabawy jest.
Awatar użytkownika
dziii
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 63
Rejestracja: 21 lis 2008, 19:53
Lokalizacja: Ciołkowo :)

Post autor: dziii »

pewnie ze mozna zobic samemu ja zrobiłem pół dnia pracy bylo :)
Awatar użytkownika
kjub
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 22 lis 2008, 21:10

Post autor: kjub »

ściągacz do sprężyn trzeba mieć :glare:
Awatar użytkownika
Grabek-Łańcut
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 66
Rejestracja: 20 wrz 2009, 10:51
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: Grabek-Łańcut »

Andrzej_89


ile moze kosztować taka przeróbka mniej wiecej u kogos kto sie na tym zna?
Obrazek



Obecnie poszukuje jakichś fajnych felg do mojej mashiny <!-- s]
Awatar użytkownika
Andrzej_89
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 535
Rejestracja: 08 lip 2009, 8:27
Lokalizacja: Sulejówek/Radziejowice

Post autor: Andrzej_89 »

jeśli to pytanie do mnie to nie mam pojęcia :)
b
balcarek_xxl
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 729
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:05
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: balcarek_xxl »

Andrzej_89 zależy jaki zestaw chcesz i ile chce obniżyć

ceny od 200zł za używki do ...
Więcbork 2008 / Poraj 2008 / Ślesin 2009 / Pławiniowice 2009 / Istebna 2009/2010 / Kozienice 2010 / Pławniowice 2010 / Istebna 2010/2011 / Ślesin 2011 / Nysa 2011 / Ślesin 2012 / Ślesin 2017 

Kozienice 2010 -  2 auto zlotu

Obrazek
Awatar użytkownika
sebi_o
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 262
Rejestracja: 17 cze 2009, 7:15
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sebi_o »

ktos buja sie na standardowych amorach i sprezynach -4 ?? jak sie na tym jezdzi ?? mocno trzepie?? bo wlasnie zastanawiam sie nad takimi sprezynami zeby lekko obnizyc autko a nie chce zeby jezdzilo sie jak w kartonie
było:
Polo 86c2f kombi
Jest:
Golf IV SDI
l
lechu
Początkujący
Początkujący
Posty: 92
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:24
Lokalizacja: Łęczna

Post autor: lechu »

nie polecam zakładać sportowych spręzyn na seryjne amortyzatory, przerabiałem to, spręzyny dobijają, musza byc sportowe amortyzatory, są twardsze niz te seryjne i mają krótszy skok
Awatar użytkownika
sebi_o
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 262
Rejestracja: 17 cze 2009, 7:15
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sebi_o »

hmm ja wlasnie slyszalem ze do -4 mozna na standardach jezdzic ale jak kolega przerabial osobiscie taki temat wiec trzeba zaufac i pozbierac pieniazki na amorki jeszcze ;)
było:
Polo 86c2f kombi
Jest:
Golf IV SDI
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

[quote=""sebi_o""]hmm ja wlasnie slyszalem ze do -4 mozna na standardach jezdzic [/quote]
niby tak
ale wychodze z założenia ze masz stare amorki i jak byś to tak założył to zaraz sie wytłuczą :acute:
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
Awatar użytkownika
sebi_o
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 262
Rejestracja: 17 cze 2009, 7:15
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sebi_o »

tak mam stare i to tak bardzo ze wymienilbym na nowe wraz z tymi sprezynami. ma to racje bytu na jakis czas ?? bo temat jest taki ze nie ma byc tak strasznie twardo dlatego wlasnie pomyslalem nad takim polaczeniem
było:
Polo 86c2f kombi
Jest:
Golf IV SDI
Awatar użytkownika
Wy3
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 238
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:49
Lokalizacja: Wrocław City

Post autor: Wy3 »

Jak chcesz mieć regulacje twardości to polecam KONI czerwona seria regulacja przed założeniem koszt zestawu(amory +sprężyny vogtland) to jakieś 1600 zł, jak coś z górnej półki to żółta seria sport z regulacja od góry za pomocą gałki ale to już duży koszt 2500 zł.
KONI
Awatar użytkownika
mt4d
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 212
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:13
Lokalizacja: vWrocłavW

Post autor: mt4d »

Ja mam -40 i -60 na seryjnych amorach i ... co tu dużo gadać. Szału nie ma trochę trzęsie, do tego na dziurach Polo skacze jak ping pong
mt4d aka Cinek
Optymista myśli, ze świat stoi przed nim otworem. Pesymista wie, co to za otwór.
http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6978
Awatar użytkownika
M4Tt
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 401
Rejestracja: 02 wrz 2009, 23:07
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: M4Tt »

a ja mam takie głupie pytanie, ponnieważ ja już zamowiłem nowe sprezynki 60/40 a znajomy do mnie mowi poco kupowałem jak można przyciąć, ja osobiscie tak nie zrobie bo to jest niepowazne i wogule wiejski tuning u pana kazia:) ale czy ktos z was tak mial
[size=12px]viewtopic.php?f=30&t=24078&p=218149#p218149[/url]

Bylo 6n 5d 1,6 GLX --> BMW 318 IS coupe --> 6n 3d 1.3 CL --> 6n2 1.4 16v --> 6n2 GTi :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”