Zamierzam kupic polo

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

B
BizeMaziZWK
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 23 wrz 2009, 15:22

Zamierzam kupic polo

Post autor: BizeMaziZWK »

Witam.
Zamierzam kupic polo rok prod 1994 z silnikiem 1,0. Mam kilka pytan co do tego autka i do wlascicieli tego modelu.

Jak jest ze spalaniem w tych silniczkach (chodzi mi o sama benzynke), wogole przy jakich predkosciach samochod sie nie meczy? Nie chodzi mi o jakies ogromne osiagi ale po prostu chcialbym wiedziec co taki silnik potrafi :-)

Co byscie powiedzieli mi o tym autku http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9933350 czy jest warte uwagi? Wedlug mnie jak za ta kwote jest chyba dosyc ciekawe? Na co zwrocic szczegolna uwage jakbym chcial pojechac je obejrzec? Moze macie jakies propozycje - interesuja mnie autka z woj. mazowieckiego lub lubelskiego.

Mam nadzieje, ze temat zamieszczam w odpowiednim dziale, jesli sie pomylilem to przepraszam :-)
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2009, 15:58 przez BizeMaziZWK, łącznie zmieniany 1 raz.
V
Ventura
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 50
Rejestracja: 24 mar 2009, 15:52

Post autor: Ventura »

Myślę, że znajdziesz ładniejszą polóweczkę. Przyjrzyj się, lakier jest wypłowiały przód zdeformowany. Widoczna korozja na błotniku. Wnętrze zmęczone i zaniedbane. Jeśli już teraz chcesz wiedzieć o osiągach patrz na jakieś mocniejsze wersje silnikowe. Szkoda kupować 1.0 i ciągle wkręcać go na wysokie obroty by się jakoś kulał, spali niepotrzebnie większa ilość paliwa.
Polo 96r. AEF & Toledo 92r. 2.0 2e
Obrazek
B
BizeMaziZWK
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 23 wrz 2009, 15:22

Post autor: BizeMaziZWK »

Szczerze mowiac szukam samochodu na dojazdy do pracy, nie musi byc piekny oby jezdzil i duzo nie palil. Spalanie jest najwazniejsze. A tak dla porownania napiszcie tez ile pala 1,3 bo mam dylemat czy jest to duza roznica :-)
V
Ventura
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 50
Rejestracja: 24 mar 2009, 15:52

Post autor: Ventura »

Dużo zależy od stanu silnika. Podejrzewam, że będą palić podobnie w granicach 5,8-7litrów. Jeśli lubisz bardziej dynamiczną jazdę radzę wziąć mocniejszy - spali mniej a i jazda będzie przyjemniejsza.

Popatrz sobie na motonotes.pl i motostat.pl
Polo 96r. AEF & Toledo 92r. 2.0 2e
Obrazek
Awatar użytkownika
kjub
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 22 lis 2008, 21:10

Post autor: kjub »

kup se diesla :cool:
B
BizeMaziZWK
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 23 wrz 2009, 15:22

Post autor: BizeMaziZWK »

Myslalem o tym tylko ciezko spotkac coupe w dieslu. Mam juz jednego diesla i nie narzekam. Bo skoro 1,0 ma spalic 7 litrow to diesel spali mi max 5 i bedzie tanszy w utrzymaniu.
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

Szukaj raczej 1,3 mam tysiączkę już parę ładnych lat no niestety brakuje jej mocy na benie prawie nie jeżdżę lpg pali mi 7,3-8L w trasie.Z tego co wiem to 1,0 nie będzie mniej palił od 1,3 a wręcz odwrotnie.Jeśli już zdecydujesz się na 1,0 to koniecznie skrzynka piątka oczywiście sprawna
Obrazek
Awatar użytkownika
rolek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 226
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:22
Lokalizacja: FG & FMI

Post autor: rolek »

Na dojazdy do pracy i wołu roboczego polecam Diesla, raz w trasie udało się zejść do 4l/100km, w mieście więcej jak 5 nie spali... A jeżeli ma służyć na dojazdy to co za różnica czy coupe czy steilheck ? :D
Obrazek
B
BizeMaziZWK
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 23 wrz 2009, 15:22

Post autor: BizeMaziZWK »

Po prostu bardziej mi sie podoba coupe - taki kaprys :grin:
A co powiedzielibyscie o tym modelu co wczesniej wrzucilem?
Czy moze cos z tych? Ktory wedlug Was jest najlepszy?
http://moto.allegro.pl/item750438862_gr ... _kase.html

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9689796

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9959012

http://moto.allegro.pl/item748540670_vw ... 100km.html

http://moto.allegro.pl/item750608527_vo ... 113km.html

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9998788

Wiem, ze troche tego duzo ale mam spory dylemat. Czy benzyna - jesli tak to jaki silnik, czy z gazem, czy moze jednak diesel?
b
bujan_
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 39
Rejestracja: 22 wrz 2009, 22:06
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: bujan_ »

skoro potrzebujesz oszczednego auta to ten dieselek czerwony jest idealny dla Ciebie. Sam jezdze polo z takim silnikiem i nie narzekam.

ps. demonem predkosci on nie jest ( ;
Awatar użytkownika
Tabakuss
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 09 wrz 2009, 6:30
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Tabakuss »

Pewno, bierz dieslaka :oki: jak jeszcze trochę zadbasz to będziesz jeździł i jeździł ijeździł.... I faktycznie są oszczędne, w przeciwieństwie do 1.0 na benzynie :grin:
Awatar użytkownika
VAGfan
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 227
Rejestracja: 13 sie 2009, 22:18
Lokalizacja: zach-pom

Post autor: VAGfan »

Polecam diesla.
Nawet przy ciężkiej nodze nie będzie miał tak dużego rozrzutu w zużyciu paliwa jak benzynka. A LPG w Polo zmniejsza pojemność i tak małego bagażnika.
1.4 D w trasie bierze mi 4 litry ON, w mieście do 5 litrów...
Poza tym silnik diesla będzie wytrzymalszy od benzyniaka - oczywiście przy takim samym traktowaniu
86c2f 1W [2009-2010]
6N 1Y [2010-]
b
bujan_
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 39
Rejestracja: 22 wrz 2009, 22:06
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: bujan_ »

Tak jak VAGfan mowi.. spalanie jest smiesznie male... a co do trwalosci silnika, moja polowką najpierw jezdzili moi rodzice przez 8 lat, ja mam ja od roku i przez te 9 lat silnik nie byl ruszany. Wiadomo wymaina plynow kiedy trzeba itp.. jedyny problem jaki mielismy to skrzynia biegow.. 2 łozyska wymienione i smiga dalej. tak wiec polecam.
Awatar użytkownika
tomaloski
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 23 kwie 2009, 9:04

Post autor: tomaloski »

Witam. Jeżeli chodzi o "litrówkę", to sam posiadam takowy silnik o kodzie AAU i powiem, że jestem zadowolony jak na taki motorek z 4-biegową skrzynią. W trasie da się jechać, na pewno dojedziesz do celu bo demon szybkości to nie jest, ale za to jest "elastyczny" od dołu, maksymalny moment masz już przy ~2800 obr/min i to czuć w mieście, fajnie się jedzie można zbijać obroty szybko wrzucając na czwórkę i pojedzie auto. Powyżej 4000 obr/min już nic się tam praktycznie nie dzieje, ani przyspieszenia, głośno i spalanie wyższe. A co do spalania, jak były mrozy po -30 stopni to nawet 10 litrów paliło... myślałem, że mam dziurę w baku, natomiast normalnie 5,5-7 litrów pali. Jeżeli chcesz się więc przemieszczać z punktu A do punktu B polecam jak koledzy 1.4D bo do benzyny jak moja litrówka ma zbliżone osiągi a spalanie jednak mniejsze i jest to bardziej racjonalny wybór przy Twoich wymaganiach ;) Pozdrawiam.
B
BizeMaziZWK
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 23 wrz 2009, 15:22

Post autor: BizeMaziZWK »

Nom wlasnie tylko co sadzicie o tym dieselku? Bo roznie z nim moze byc.
Mialem jakies dwa lata temu dieselka 1,5 i byl bardzo dobry, no przed sprzedaza to juz pasowalo wymienic loozysko w skrzyni ale silniczek mial zdrowy:) Zastanawiam sie jaki jest stan tego diesla z allegro, ale jak nie zobacze to sie nie przekonam w inny sposob tego tez nie sprawdze:)
Teraz mam diesla 1,9 dti i tez w trasie pali 5-5,5 wiec 1,4 nie powinien palic wiecej:):)
A co do 1,0 ze skrzynia 5 mniej pala? Jesli juz chodzi o benzynke to wolalbym z gazem, zawsze taniej wychodzi:) ale jesli ma spalic 8 litrow gazu to wychodzi na to samo co diesel i wiadomo co diesel to diesel :evil:
A jeszcze pytanie:
Jak u Was z blacharka w tych polowkach? Bardzo gnija czy nie?
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”