[6n2] Zmiana zegarów

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
szczuplutki
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 24 sty 2016, 20:41

[6n2] Zmiana zegarów

Post autor: szczuplutki »

Witam. Wiem że temat ten był wałkowany milion razy ale nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Ostatnio miałem okazję zakupić zegary z Lupo 3L z mfa za wręcz niską cenę. I tu stawiam pytanie (posiadam polo 6n2 1.4 8v AUD) czy jest możliwa kalibracji obrotomierza? Podejrzewam że prędkościomierz będzie działał prawidłowo że względu na sygnał cyfrowy że skrzyni. Jak wygląda adaptacja takiego licznika i co z immo?
J
Jastrzi

Post autor: Jastrzi »

A podłączałeś już ten licznik? jestem ciekaw co z mfa
s
szczuplutki
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 24 sty 2016, 20:41

Post autor: szczuplutki »

No właśnie będę się brał za przymiarki. Podejrzewam że bez vagcoma się nie obejdzie...

edit 30.07.16
Operacja przebiegła pomyślnie. Mfa działa wszystko jest jak należy. Do pełnej sprawności pozostało tylko i wyłącznie dokupić manetkę. Zero przekłamań. Wszystko jest w jak najlepszym porządku
Awatar użytkownika
ZeroOne
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 641
Rejestracja: 13 maja 2014, 0:37

Post autor: ZeroOne »

Co dokładnie pokazuje ci MFA? w sensie jakie paramtry itd
Blue&Black by ZeroOne
Obrazek
Zapraszam do oglądania
s
szczuplutki
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 24 sty 2016, 20:41

Post autor: szczuplutki »

Pokazuje średnie spalanie. I na tym się kończy. Gdyż że względu na brak manetki nie mam jak sterować mfa. O ile to jest mfa. Bo w Lupo 3l nie ma żadnej manetki do obsługi. Jedynie w Lupo fsi był takowy licznik. Próbowałem cały czas pokazuje brak komunikacji ze skrzynią biegów ( bo nie posiadam automata). Chciałem je przeprogramować vagcomem niestety odmawia komunikacji. Na dniach z interfejsem będę się bawił dalej. Może uda się go "odblokować"
C
CULTUS3
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 02 paź 2016, 18:55
Lokalizacja: Luboń

Post autor: CULTUS3 »

Ja założyłem licznik od Lupo FSI do Polo 1.4 16V AHW. Prawdopodobnie wszystkie liczniki pokazują tylko średnie spalanie. Manetka służy tylko do kasowania średniego spalania. Manetkę należy podłączyć tak żeby podała masę na pin 25 zielonej wtyczki licznika. Po przytrzymaniu ok 5s. resetuję się średnie spalanie. Moje polo nie ma ani automatycznej skrzyni, ani absu. Żeby wyłączyć błąd owych sterowników to należy wyłączyć ich obsługę w "CAN Gateway". Po tej zmianie należy skasować błędy w CAN Gateway i w samym liczniku. I wtedy zmieniamy kodowanie licznika na 00141. Ja robiłem to klonem VCDSem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”