Witam w moim polo 1.6 AEA z ABS siedzą sobie zwykłe niewentylowane tarcze chciałbym wymienić tarcze plus klocki, np na wentylowane lub nacinane, może coś doradzicie warta zachodu jest taka zmiana?? Następne pytanie czy przy takich zmianach zostaje mój stary zacisk?? A może jednak zostać przy niewentylowanych tarczach?? Mile widziane linki do zestawów całych które mógłbym kupić, chce przeznaczyć w granicach 350 zł lepiej taniej, oczywiście chodzi o przód.
ps. co do ABS, czujniki sobie kupie bo moje i tak są prawdopodobnie padnięte, a gdzie dostane kabel który idzie od tego czujnika i wchodzi do komory silnika?? Jest to dla mnie bardzo wazne!!
Pozdrawiam serdecznie
Mała pasja, często staje się początkiem drogi do spełnienia marzeń. indywidualizm nie polega na udawaniu zielonego
[quote=""incognito89""]
ps. co do ABS, czujniki sobie kupie bo moje i tak są prawdopodobnie padnięte, a gdzie dostane kabel który idzie od tego czujnika i wchodzi do komory silnika?? Jest to dla mnie bardzo wazne!!
Pozdrawiam serdecznie[/quote]
Przednie nie mają kabelków tylko wtyczki przy czujnikach a tylne są z kabelkiem i łączą sie pod tylnym siedzeniem.Piszesz do tego czujnika ? :niewiem:
Szukaj na allegro albo w ASO tu cena będzie inna. http://moto.allegro.pl/search.php?strin ... &country=1
Ciężka sprawa z tym kabelkiem możesz go regenerować,wymienić końcówke lub szrot tam używki szukać.Albo z allegro zakupić podobny ale z taką wtyczką i polutować,nie piszesz dlaczego chcesz ten kabel kupić z której strony uszkodzony bo z jego montażem jest troche roboty na pompie ABS jest specyficzny wtyk i żeby go wyjąć trza wysunąć do siebie taką zasówke dopiero ten wtyk wyjdzie osobiście wolałbym regenerować ten kabelek.
Ja tak to pojmuje przerwa robi sie przeważnie w ruchomej części kabla i tam należy szukać zawsze od koła przedniego a tył od tylnej belki do kabiny,należy sprawdzić jaki kabelek jest w ekranie czy idą dwa,w ekranie trza naciąć zwenętrzną ochrone kabelka rozsunąć ekran ja urzywam igieł wbijam igłe w środkowy coby nie zwierała z ekranem i robie pomiar od wtyku tylne abs pod siedzeniem z tylu aż do końca ruchomego kabla tak ekran i kabelek.W kablach bez ekranu jest to proste.Można wyjąć wtyk abs na pompie wyszukujesz 4 jednakowe kabelki idące od abs są koło siebie na górze wtyku przynajmniej u mnie tak jest i od wtyku robisz pomiar do gniazd np tylnych abs idą po pododze koło progu kierowcy pod tylne siedzenia a przód robić pomiar od miejsca gdzie wchodzi od przegrody silnika w kierunku koła,potem od wtyku do przegrody.
Usterka zlokalizowana. ponieważ musiałem oddać oponkę do naprawy przy okazji zajrzałem do ABS. Opór na czujniku wynosił 1040Ohm Więc myślę winny kabel. I rzeczywiście kabel jest przetarty. Teraz małe pytanko.
Czy jak zlutuje przetarty przewód to będzie to miało jakiś wpływ na działanie ABS?? Czy lepiej kupić nową wiązkę??
[quote=""incognito89""]powiedz mi gdzie kupie tą wiązke, bo szukam 3 tygodnie :[[/quote]
Możesz poszukać na allegro. Ale najpewniej to w ASO. Przybliżony koszt to ok. 120zł (ASO). Ale to trzeba zadzwonić i zapytac o cenę.
PS. A czemu chcesz kupic wiązkę?? Stara już się nie nadaje??