vw polo 92 1.3kat nierówna praca silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

R
Rayban
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 22 lut 2013, 13:53

vw polo 92 1.3kat nierówna praca silnika

Post autor: Rayban »

Witam
Proszę o pomoc. Rozkładam ręcę. Mam problem z polo. Wymieniliśmy świece, przewody zapłonowe, kopułke, palec, sterownik kopułki, sprawdzana była sonda lambda, gaźnik podmieniany, sprawdzany, sprawdzana przepustnica. Auto szarpie na biegu jałowym. Były momenty, że "nagle" zaczynał pracować prawidłowo, później znowu wracał do normy.

Mechanik zaobserwował, że po zdjęciu przewodów odmy auto zaczyna prawidłowo pracować.

Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co może być nie tak ? Silnik pracuje jakby zapłon był przestawiony lub samoczynnie się przestawiał. Kopułki już dwie były nowe podmieniane.
Awatar użytkownika
Kamaz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 367
Rejestracja: 05 gru 2013, 22:23
Lokalizacja: MysłoVWice KatoVWice

Post autor: Kamaz »

Lewe powietrze?
Psiknij jakimś sprayem po kolektorów ssacym
Dbaj swój samochód ich już nie przybędzie
IX Zlot  Ślesin 2014 BB Paris
Piknik III   Topornia 2014 BB Paris
X Zlot Ślesin 2015 86c2f Coupe
XI Zlot Ślesin 2016 86c2f Classic
XII Zlot Ślesin 2017 86c Coupe
s
siwy44
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 25 lut 2016, 9:44

Post autor: siwy44 »

Lewe powietrze bardzo prawdopodobnie. Moze byc uszkodzona podstawa wtrysku ta gumowa między kolektorem a przepustnicą. Poprzeginaj obudowę filtra powietrza na pracującym silniku i zaobserwuj jak się zachowuje silnik. Miałem podobnie tylko że w 1.0. Pozdrawiam.
R
Rayban
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 22 lut 2013, 13:53

Post autor: Rayban »

Witam
Wymieniliśmy wtryskiwacz na nowy o numerach 0280150676 ( taki był zainstalowany - w katalogach wychodzi mi golf 1.4 a nie polo 1.3 ). W aucie rozgrzał się do czerwoności cały układ wydechowy, aż spadły zawieszki. Samochód pracował kilka minut poprawnie, następnie obroty zaczęły falować, nagrzewanie wydechu. Katalizator sprawdzany, jest drożny. Samochód jakby przestawał pracować na jeden cylinder w pewnym momencie. Płynu chłodniczego nie ubywa. Z tą odmą jest mylny trop. Jednak to nie to.
R
Rayban
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 22 lut 2013, 13:53

Post autor: Rayban »

Problem rozwiązany. Uszkodzony był sterownik wtrysku.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”