Podłokietnik – reaktywacja
Długo szukałem, bo podłokietnik to jest coś, czego strasznie mi brakuje w mojej Polówce, i wreszcie na aukcji producenta takich cudeniek znalazłem coś takiego:
http://www.allegro.pl/item956349067_pod ... _polo.html
Tej samej firmy i tego samego typu miałem w Fordzie Focusie MK1, i był naprawdę dobrze spasowany i bardzo dobrej, jakości wiec stwierdziłem, dlaczego nie. Problemem pozostał tylko mało stabilny tunel środkowy, ale i na to znalazła sie rada. Zajrzałem do ETKI zobaczyłem jak w tylniej części jest zbudowany tunel i usztywniłem całą konstrukcje, wywierciłem dziurę w wierzchniej jego części i skręciłem na śruby z kątownikiem (numer części 6N0 864 139A), który jest pod nim (w miejscu oryginalnego zaczepu mającego usztywniać tunel) teraz trzyma jak "żyda za serce". Śruby i tak nie będzie widać, bo przykryje ja podstawka podłokietnika. Jutro sprzęt powinien dojść jak założę to wstawie fotki.