Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

[quote=""MICHAL""]A czy ta belke da sie adoptowac z ibizy albo clasica?A co ze skrzynia?[/quote]

mozna kefir w 6n2 mial własnie vr6 tak mocowany ;) na belke
skrzynia razem z silnikeim ,ewentualnie połosie z 1.6 włozysz powinny wytrzymac,z reszta to wszystko wyjdzie w praniu jak juz auto bedzie jezdzic ;)
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Z tego wychodzi, ze dłubania jest niewiele mniej niz przy VR6 czy 2.0 16v. Jesli już tak walczyć to o jakąś konkretną moc a nie 100KM. IMO dla takich przyrostów jest sens swapować silniki w obrębie jednego modelu kiedy mamy plug&play i koszty zamykają sie w cenie silnika i przekładki
d
dragon172005
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 70
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:00
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: dragon172005 »

Witam wszystkich którzy odwiedzają temat właśnie przymierzam sie do swapa w swojej polóweczce a dokładnie z 1.3 na 1.6 AEE


Chciałbym żeby wypowiedział się ktoś kto swapował juz AEE.
dokładnie mam pare pytanek.
1. co dokładnie będe musiał przeżucić z wiązką elektryczną no napewno sterownik i wiązke miedzy nim a silnikiem, ale czy nie bedzie też trzeba przeżucić stacyjki z immobilajzerem i licznika
2. czy nie wystąpią jakieś dziwne nieoczekiwane problemy z uruchomieniem silnika.
3. czy sterownik od AEE rocznik 99 bedzie działał bez problemu ze starszym licznikiem z rocznika 96'
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Co do immo można zawsze go wyrzucić wtedy nie masz zabawy z programowaniem.
Przy przekładce z 1.3 ADX (monowtrysk) na 1.6 AEA (monowtrysk) wiącha pozostaje ta sama - przekładasz tylko kompy ale czy w AEE jest inna to nie powiem.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

dokładnie jmusisz kupic silnik na monwtrysku czyli 1.6AEA
cału kompletny z kompem,instalacja od 1.3 podejdzie plug&play
tylko przekałdasz silnik osprzet,rozkodujesz imo i w droge ;)
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""Goozik""]cału kompletny z kompem,instalacja od 1.3 podejdzie plug&play[/quote]

Dokładnie cały osprzęt pasuje plug&play
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

jak napisane wyżej przekładka ma być na aee a nie aea.
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""borys_wrocek""]jak napisane wyżej przekładka ma być na aee a nie aea.[/quote]

Wiem ale piszemy że na AEA łatwiej ;-)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

a gdzie jest napisane że ktoś chce coś kupować?? :)
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""dragon172005""]właśnie przymierzam sie do swapa w swojej polóweczce a dokładnie z 1.3 na 1.6 AEE [/quote]

Znaczy się jeszcze silnika nie ma tylko planuje więc może zmienić plan na AEA :grin:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

[quote=""dragon172005""]Witam wszystkich którzy odwiedzają temat właśnie przymierzam sie do swapa w swojej polóweczce a dokładnie z 1.3 na 1.6 AEE
[/quote]
tzn : mam silnik AEE i przymierzam się do swapa :D
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

[quote=""borys_wrocek""]jak napisane wyżej przekładka ma być na aee a nie aea.[/quote]

silniki te roznia sie jedynie sposobem zasilania,oraz w innym przedziale maja moc max
oba maja po 75 koni,ale latwiej jest wsadzic 1,6 aea z racji tego ze jest to monowtrysk tak jak 1.3 adx i zmiana silnika odbywa sie na zasadzie plu&play,natomiast w przypadku jednostki AEE trzeba wymienic pompe paliwa cała instalacje silnika,oraz miec cały kompletny silnik z kolektorami i innymi pierdołami
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""Goozik""]silniki te roznia sie jedynie sposobem zasilania,oraz w innym przedziale maja moc max[/quote]

W środku jeszcze tłokami i korbami, paradoksalnie AEA mimo że starsze ma mocniejsze (czytaj grubsze) korby. Denka tłoka też są inne różnią się kształtem i długością płaszcza.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
d
dragon172005
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 70
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:00
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: dragon172005 »

[quote=""Goozik""]ilniki te roznia sie jedynie sposobem zasilania,oraz w innym przedziale maja moc max
oba maja po 75 koni,ale latwiej jest wsadzic 1,6 aea z racji tego ze jest to monowtrysk tak jak 1.3 adx i zmiana silnika odbywa sie na zasadzie plu&play,natomiast w przypadku jednostki AEE trzeba wymienic pompe paliwa cała instalacje silnika,oraz miec cały kompletny silnik z kolektorami i innymi pierdołami[/quote]

tak chłopaki dzięki za info, ale to że łatwiej by mi było z AEA to wiem bo jest taka sama wiącha :). ale ja mam już AEE z rozbitej polóweczki i mam z całym osprzętem wiazka kompem i cała reszta elektryki. (wszystko co potrzebne to jest)

I nawet sie zastanawiałem czy nie przerzucic całej wiązki bo wtedy zamontował bym sobie centrale, elektrykę w drzwi, ABS i pare innych rzeczy :)
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

eee,jak masz wszystko to nie ma co pytac tylko przekładac ;) :grin:
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”