[quote=""Wy3""]Jak chcesz mieć regulacje twardości to polecam KONI czerwona seria regulacja przed założeniem koszt zestawu(amory +sprężyny vogtland) to jakieś 1600 zł, jak coś z górnej półki to żółta seria sport z regulacja od góry za pomocą gałki ale to już duży koszt 2500 zł.[/quote]A jak nie masz zamiaru tyle wydawać

z allegro Kit zawieszenia: około 700zł lub używka z forum
+jesli sam nie chcesz tego robic, wymiana:
*80-120 za jedna strone tyl
*130-160 za jedna strone przod
(ceny z 3miasta)
Ja przed wakacjami takie ceny zanotowalem
i skończyło sie na zrobieniu ściągaczy z gwintowanego prętu i i haków

i wymianie u znajomego w garażu

Nowe ściągacze na allegro koło 50zł
[quote=""sebi_o""]hmm ja wlasnie slyszalem ze do -4 mozna na standardach jezdzic ale jak kolega przerabial osobiscie taki temat wiec trzeba zaufac i pozbierac pieniazki na amorki jeszcze

[/quote]Można, sam jeździłem

ale jak te standardy też są nowe
No i czuć różnice, auto zupełnie inaczej trzyma sie drogi, (na nowych nie sportowych amorkach, boje sie pomyśleć jak chodzi na starych

)
tak jakby chciało być jednocześnie twarde i miękkie i walczyło same ze sobą

no i oczywiście jak już kolega wspomniał szybko sie wybija

a koszt nowych amorków wcale nie różni się od tanich sportowych
chyba, że masz zamiar kupić 2 zwykłe amorki za 60zł z allegro
