Wszystko o: Hamulce

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
mlody90
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 219
Rejestracja: 17 lis 2008, 14:54
Lokalizacja: TOP / Kielce

Post autor: mlody90 »

rzuc jaksa fotke bo ciekawosc bierze jak one wygladaja...
[size=12px]https://picasaweb.google.com/mlody.997x/GIEDA#[/url] [/color][/size]
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

mam wrazenie ze wygladaja jak zaciski do MK1 bo takie tez wartburg mial klocki. z jarzmami powinno pasowac.
Awatar użytkownika
Fox
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 271
Rejestracja: 13 cze 2009, 15:47

Post autor: Fox »

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Mocowanie o tyle o ile by pasowało tzn trzeba trochę rozwiercić i rozsunąć otwory.
Ale wydaje się niezła alternatywa jako że pasują do 13 felg sa tanie i pewno nie zle hamują :piwo:
Obrazek
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

takim zaciskom bym nie zaufal napewno (ich stan) rozwiercac otowry to tez nie za doby pomysl.

moim zdaniem lepiej jednak zalozyc wentylowane tarcze i zaciski VWII
Awatar użytkownika
Fox
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 271
Rejestracja: 13 cze 2009, 15:47

Post autor: Fox »

On jest tylko do przymiarki. Od znajomego pożyczyłem. Tez myślałem nad VWII ale co potrzebuje oprócz zacisków?? Jarzma??
Obrazek
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

zaciski jarzma tarcze,

do tych z wartburga tez wskazane by byly jarzma, a jesli to nie podejdzie to trzeba rzezbic a to sa hamulce czyli twoje i innych bezpieczenstwo.
Awatar użytkownika
Fox
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 271
Rejestracja: 13 cze 2009, 15:47

Post autor: Fox »

Pomyśli się zeby było bezpiecznie :agree: Bo nikt nie chce w rowie wylądować :commando: Na zaciskach VWII będzie lepiej hamowało polo??
Obrazek
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Napewno muszą być skuteczniejsze bo są w g40.

Zaciski vwII, wentylowane ATS Power Disc, klocki Ferodo, sprawna pompa hamulcowa i drożne przewody hamulcowe.

Taki zestaw powinien dać Ci solidne hamulce.

Są jeszcze wzmacniacze siły hamowania.
m
marcinutt
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 31 gru 2008, 11:55
Lokalizacja: Ustka

Post autor: marcinutt »

Witam poszła mi linka od hamulca ręcznego i widziałem ze poszła od prawego tylnego bębna i tez się pękła blaszka taka przy ręcznym co trzyamła sróbe z linka
I chciałbym się dowiedziec czy to cięzka robota czy lepeij dac do mechanika i sie nie brudzic i jaki koszt tego jest

zima idze powoli i trza bokiem latać :D

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Andrzej_89
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 535
Rejestracja: 08 lip 2009, 8:27
Lokalizacja: Sulejówek/Radziejowice

Post autor: Andrzej_89 »

linka to koszt jakiś 30 zeta za sztukę, kup od razu obie. sam powinieneś dać sobie radę, robota nie jest ciężka.
Awatar użytkownika
sebi_o
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 262
Rejestracja: 17 cze 2009, 7:15
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sebi_o »

Dokladnie, sam przerabialem ostatnio temat calego recznego i teraz zyleta :D
było:
Polo 86c2f kombi
Jest:
Golf IV SDI
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

po wymianie obydwu linek hamuje wam równo na oba koła? u mnie lewe kiepsko trzyma :( smarowałem samonapinacz, nie pomogło
pozatym mi linka bije o belkę, tak jakby brakowało mocowania do budy (ten trujniczek co łączy koła między sobą a wajchę recznego) macie zdjęcie poglądowe?
Awatar użytkownika
sebi_o
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 262
Rejestracja: 17 cze 2009, 7:15
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sebi_o »

u mnie hamuje rowno i linka takim plasticzkiem dlugim jest do budy przynontowana i jest tak naciagnieta zeby o belke nie obijala
było:
Polo 86c2f kombi
Jest:
Golf IV SDI
Awatar użytkownika
wosia
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 30 paź 2009, 14:28
Lokalizacja: St-d

Post autor: wosia »

Witam. Mam nieco inna sprawe w temacie hamulca ręcznego. Po całkowitym zwolnieniu drążka hamulca ręcznego kontrolka nie wyłącza sie, tylko później stale słabiutko sie świeci. Czy to problem z podłączeniem kontrolki czy wskaźnik "czegoś"?
Awatar użytkownika
Fox
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 271
Rejestracja: 13 cze 2009, 15:47

Post autor: Fox »

Witam,
Wiem że było już wiele tematów o modyfikacji hamulców ale ta opcja nie była poruszana.
Mianowicie już kolejne tarcze skrzywiłem więc postanawiam zmienić wszystko na 256mm i moje pytanie brzmi z czego jarzma pasują? Układy 256 były montowane w golfie gti 16v i scirocco 16v podobno ale czy tylko z nich będzie pasowało jarzmo? Dość ciężko je dostać i cena tez nieciekawa. :banghead:
Pozdrawiam :)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”