Moderatorzy: Global Moderator, Moderator
a to ciekawe , niestety chyba sie mylisz , bo jak by tak bylo , to swiece nie grzaly by sie ,jak silnik ma 90st ,a jak wiadomo to swiece w tych dieselkach grzeja sie po kazdorazowym wlaczeniou zaplonuŚwiece grzeją nawet przy odpalony silniku w zależności od przekaźnika (de facto przekaźnik to nie tylko zwykłą czasówka, ale bierze pod uwagę temperaturę płynu chłodniczego.
kazde nowe auto ma , i powinno miec takowa pompke , to ze nasze polowki nie maja ,to tylko ze wzgledu na ograniczenie kosztow produkcji POLOŻeby było śmieszniej to renówki nowe dci też mają ręczną gruszkę
to napisz jak wyregukowac wtrysk ( przyspieszyc) bo sam tego szukam .. a na lince ,badz regulatorze gazu to nie zbyt dobry pomysl ..Jeśli kiepsko pali. być może trzeba przyspieszyć wtrysk, po prostu przestawić pompę.
Mi akurat po wymianie rozrządu mechanik przyspieszył tyko trochę za bardzo i faktycznie pali na dotyk bez "ssania" czyli przyspieszacza zapłonu, ale trochę jest głośniejsza praca i wolę powrócić na zapalanie z ssaniem, bo jest wtedy cichsze.
- akurat tego nie rozumie .. passat B3 ma taka sama pomke w sliniku 1,6 TD i ma srube regulacji obrotow .. a u nas takowej nie ma .. chodzi szukam jej dopiero od 3 tygodniTylko jeszcze nie wiem, czy przyspieszenie wtrysku to przekręcenie pompy do głowicy czy do przedniej szyby.
NA logikę to powinno być : skręt w kierunku ruchu pracy silnika to opóźnienie a przeciwnie to przyspieszenieCZy ktoś może to zweryfikować..
potwierdzam i gratulujeSorry za długi wywód ale może się komuś przydadzą informacje.
Polo 1.4 D to super maszynka ja swoją zrobiłem 320 tyś już a jak kupiłem 4 lata temu to miała 210 i tylko paliwo lać i rozrząd zmieniam i jeżdzę.
a to ciekawe , niestety chyba sie mylisz , bo jak by tak bylo , to swiece nie grzaly by sie ,jak silnik ma 90st ,a jak wiadomo to swiece w tych dieselkach grzeja sie po kazdorazowym wlaczeniou zaplonuŚwiece grzeją nawet przy odpalony silniku w zależności od przekaźnika (de facto przekaźnik to nie tylko zwykłą czasówka, ale bierze pod uwagę temperaturę płynu chłodniczego.
kazde nowe auto ma , i powinno miec takowa pompke , to ze nasze polowki nie maja ,to tylko ze wzgledu na ograniczenie kosztow produkcji POLOŻeby było śmieszniej to renówki nowe dci też mają ręczną gruszkę
to napisz jak wyregukowac wtrysk ( przyspieszyc) bo sam tego szukam .. a na lince ,badz regulatorze gazu to nie zbyt dobry pomysl ..Jeśli kiepsko pali. być może trzeba przyspieszyć wtrysk, po prostu przestawić pompę.
Mi akurat po wymianie rozrządu mechanik przyspieszył tyko trochę za bardzo i faktycznie pali na dotyk bez "ssania" czyli przyspieszacza zapłonu, ale trochę jest głośniejsza praca i wolę powrócić na zapalanie z ssaniem, bo jest wtedy cichsze.
- akurat tego nie rozumie .. passat B3 ma taka sama pomke w sliniku 1,6 TD i ma srube regulacji obrotow .. a u nas takowej nie ma .. chodzi szukam jej dopiero od 3 tygodniTylko jeszcze nie wiem, czy przyspieszenie wtrysku to przekręcenie pompy do głowicy czy do przedniej szyby.
NA logikę to powinno być : skręt w kierunku ruchu pracy silnika to opóźnienie a przeciwnie to przyspieszenieCZy ktoś może to zweryfikować..
potwierdzam i gratulujeSorry za długi wywód ale może się komuś przydadzą informacje.
Polo 1.4 D to super maszynka ja swoją zrobiłem 320 tyś już a jak kupiłem 4 lata temu to miała 210 i tylko paliwo lać i rozrząd zmieniam i jeżdzę.
tu sie zgodzeCo do tych pompek to powiem , że mam także fiata fiorino 1,7 D i też nie ma żadnej pompki, także stwierdziłem, że założę po prostu zwykłą gruszkę i myślę, że wtedy będzie prościej opowietrzać.
to licze na publikacjeMyślę, że za tydzień uda mi się poeksperymentować, bez skompliowanych narzędzi typu tzw. zegar do ustawiania wtrysku, który wkręca się w środek pompy.
Tutaj w naszej polówce, trzeba sciągnąć plastik który zasłania pasek napędu pompy, i poluzować chyba 3 śruby i próbowac przekręcać (oczywiście wcześniej zaznaczając poprzednie położenie). Nie wiem jeszcze czy mam przekręcać do przodu czy do tyłu.Wydaje mi się, że tak jak powiedziałem, że przekręcenie popy przeciwnie do obrotów silnika to przyspieszenie wtrysku, ale za tydzień opisze co i jak.