Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""Palozz""]Skfarek bedziesz na spocie w Na Bora w przyszłą niedziele? Sam startowałem w KJS'ach jako pilot i chetnie bym obejrzał twoją rajdówke.[/quote]

[OT] Chętnie się spotkam, choć ciężko mi obiecać, ze względu na małe dziecko w domu :grin: A narazie możesz obczaić zmiany w moim wątku, link w podpisie, komentarze pozytywne i nie mile widziane :grin: [OT]
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
i
igi59
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 07 lis 2009, 22:55

Post autor: igi59 »

Witam!
Jak w poprzednim poscie pisalem, silnik sie niestety zatarl poczciwy kolizyjny aer... ;/.
Na szrocie u mnie w miescie mam okazje kupic KOMPLETNY nawet ze skrzynia silnik od polo 6n, nie znam symbolu(nie ma mozliwosci sprawdzic), wiem tylko ze jest to 1.4 benzyna.
Mechanior moj nie wie czy pasuje, musi przymierzyc, a nie ma takiej mozliwosci.
Chcialbym aby wypowiedzialy sie osoby w 100 % pewne, gdyz nie stac mnie na pomylke !!- czy takowy 1.4 zastapi i bedzie pasowal w budzie za moj 1.0 aer, jak sprawa z komputerem? (dodam, ze 1.0 chodzi na gaz :) )
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

igi59
jesli chcesz robic swapa z 1.0 na 1.4 - prawdopodobnie to bedzie 1.4 AEX to przede wszystkim:
- jesli masz w komplecie skrzynie biegów to sprawdź czy jest ona na wybierak czy linki - jesli wczesniej miales na wybierak a ta jest na linki to musisz zmienic mechanizm zmiany biegów na taki jaki ma nowa skrzynia
- komputer musisz miec z tego 1.4 i najlepiej do niego pastylke z kluczyka i puszke immo - chyba ze ktos ci rozkoduje
- nastepnie pasowaloby tez zmienic wiazke ktora idzie od puszki bezpieczników do kompa i po czujnikach na motorze

Mocowania wszystkie pasuja P&P - jesli masz kompletny motor to o pompach, alternatorach itp nie bd juz wspominał
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

paffcio jeszcze raz mi się wrypiesz w moje wypracowanie to sie nie polubimy :D
i
igi59
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 07 lis 2009, 22:55

Post autor: igi59 »

To niestety nie ma szans, bylby ktos w stanie znalesc jakis dobry i z zaufaneg miesca silnik na allegro, ma ktos jakis pomysl na naprawde zatartego silnika ?
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

igi59
jaki silnik chccesz ? :] 1.4 AEX 130k przebiegu jeszcze w aucie siedzi ;]

Mam cały komplet mozesz wpadac sie przejechac i sprawdzic :)
a
aroska
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 14 kwie 2009, 16:55
Lokalizacja: zabrze

Post autor: aroska »

W poniedziałek robie własnie taką przekładke tylko że w seacie arosie, wymieniam własnie zatartego AER na AEX-a po oględzinach i przekopaniu neta silnik wchłodzi na starą skrzynie, komputer pozostaje ten z 1,0 po numerach mozna powiedzieć że są to te same kompy. Dam ci znac jak to poszło u mnie bo też musze przekładac gaz
Wesołych świąt
Awatar użytkownika
kolekcjoner79
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:02
Lokalizacja: Nowa Sarzyna

Post autor: kolekcjoner79 »

mam pytanie chciałbym za sponsorować mojemu polo inny silnik mam 1.4 8v akv a chciałbym wpakować 1,6 silnik aft i teraz pytanie czy skrzynia by pozostała taka jaka jest i komputer czy coś by trza było jeszcze wymienić poradźcie
m
magik
Początkujący
Początkujący
Posty: 155
Rejestracja: 15 lis 2008, 14:20
Lokalizacja: Kluczkowice/Lublin

Post autor: magik »

Kompa musisz przełożyć bo sa inne mapy paliwa i bedzie miał za mało paliwa
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

a chce ci się dlubać ??
nie prościej wsadzić jakiś silnik który pasuje bez rzeźby. np AFH
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

albo 1.6 AEE :grin:

kolekcjoner79 bez urazy ale mogłeś się podpiąć pod czyjś topic na temat swapa jest ich xxx i co tydzień pojawia się nowy :)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

AEX to wielopunkt? A AER jednopunkt? Jak tak to czeka cię zmiana pompy paliwa jeszcze bo te z jednopunktu dają niższe ciśnienie paliwa.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

Skafarek AEX i AER to są wielopunkty. W polo 6n montowane były tylko trzy jenopunkty AEV(1.0),ADX(1.3) i AEA(1.6).
i
igi59
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 07 lis 2009, 22:55

Post autor: igi59 »

1.4 komputer itp bezsensu, poczekac na odp kolegi od arosy i moze jutro go sprzedam znajomemu a jak nie to bede szukal silnika :)
p
pawłov
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 26 gru 2009, 23:00
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: pawłov »

jakiś miesiąc temu pojechałem na warsztat (brzęczenie w silniku i świecąca kontrolka od ciśnienia oleju po rozgrzaniu). Mechanik powiedział mi że praktycznie nie ma ciśnienia na silniku jakie powinno być i prawdopodobnie walnięte są panewki. Póki co chodzi dobrze na gęstszym oleju ale tak czy inaczej czeka mnie naprawa no i właśnie zaproponował mi żeby jak coś to lepiej wymienić silnik najlepiej na ten sam (1.4 AEX). I tak czytając ten wątek nachodzi mnie myśl czy by nie wsadzić np 1.6 AEE skoro to bliźniaki a zawsze przyjemniej mieć te 15 kucy więcej;) i w zasadzie to pytanie do Skfarka czy faktycznie trzeba przekładać cały osprzęt i jeśli tak to co konkretnie?
Mój wózek]viewtopic.php?f=29&t=14418&p=120096#p120096[/url]

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”