PRoblem z temperatura

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

q
qwer3
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 13 lip 2009, 22:12

PRoblem z temperatura

Post autor: qwer3 »

Witam. Mam taki problem iz nie moge zagrzac auta tzn powyzej 90. Nie wiem czy to wina termostatu czy jakiegos czujnika. Temperatura normalnie idzie do 90 stopni i potem juz nie chce sie podnies nawet jak chce go zagrzac. Zuwazylem po dluszej trasie tzn droga w korku do zakopanego ze plynu od chlodnicy ubylo. Podpinalem dzis na krotko wiatrak i wszystko chodzi. Co moze byc przyczyna?. A druga sprawa to woda w srodku samochodu od straony pasazera w tyle. Podloga jest szczelna. Nie moge znalesc przyczyny podejrzewam iz ktoras uszczelka moze byc felerna. Prosze o pomoc. Z góry dziekuje.
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

To normalne że temp dochodzi do 90 stopni i staje za to odpowiada działający termostat. A woda po stronie to na pewno zapchany odpływ obok filtra przeciw pyłkowego w podszybiu po stronie pasażera.
q
qwer3
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 13 lip 2009, 22:12

Post autor: qwer3 »

oki. A Ciezko sciaga sie ta obudowe podszybia? JEsli mozna to prosze o pomoc. A TRudno jest zagrzac Polo do tem 100 stopni aby wlaczyl sie wentylator?
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

[quote=""qwer3""]A TRudno jest zagrzac Polo do tem 100 stopni aby wlaczyl sie wentylator?[/quote]
A po co chcesz żeby Ci się włączył?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
q
qwer3
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 13 lip 2009, 22:12

Post autor: qwer3 »

Bo chce wiedziec czy dziala:) TZn boje sie ze nie wlacza sie i woda mi sie zagotuje...
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Jak Ci się podniesie temperatura, to będziesz wiedział, że nie działa :)
Jak wskazówka temperatury nie wychodzi powyżej 90 stC, to się niczym nie martw.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
q
qwer3
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 13 lip 2009, 22:12

Post autor: qwer3 »

Oki dzieki. Ide zabrac sie za ten odplyw. Mam nadzieje ze to to, ale zauwazylem ze strasznie slychac od tamtej strony tzn glosno jest, mozliwe ze to uszczelki poszly? i dlatego glosno jest? czy to moze ze woda jest w srodku i jakos dziala......sam juz nie wiem. Wziolem sie za moje Polo i dlatego tak tu pisze. NArazie wymienilem czujnik cisnienia oleju bo wywalalo mi przez niego olej , myslalem ze to uszczelka od glowicy ale po wymianie czujnika wszystko gra.
A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

Nie wiem jak u was ale u mnie nei potrzeba 100 stopni zeby włączył sie wiatrak. Gdy wymieniam olej w silniku włączam auto i czekam az sie nagrzeje. Po czwartym włączeniu wiatraka ( a nie ma 100stopni )wymieniam, poprostu olej lepiej spływa gdy jest rozgrzany, taka rada znajomego mechanika. Ale wracając do tematu wcale nei trzeba 100stopni do włączenia wiatraka ;)
Ostatnio zmieniony 31 gru 2009, 12:16 przez Archeo, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
q
qwer3
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 13 lip 2009, 22:12

Post autor: qwer3 »

Podpinalem na krotko i wiatrak dziala. Mam to autko juz 6 miesiecy i nie zauwazylem aby sie wlaczyl;/
s
sarecto
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 280
Rejestracja: 11 wrz 2009, 16:09
Lokalizacja: Lidzbark Warm.

Post autor: sarecto »

z tego co czytalem. wiatrak wlacza sie przy 90-95, drugi bieg to powyzej 100 stopni bodajze. no ja teraz sie ciesze ze nie mgoe zagrzac bardziej niz 90:P

nie iwem qwer po co chcesz to robic... ale ostrzegam:P ze jak wskazowka wyjdize poza 90... znacznie:D to juz jest problem a nie zachcianka;D radze przeczytac moj post o tym co mi sie przytrafilo w tym tygodniu to Ci sie odechce grzania:s

viewtopic.php?f=13&t=11883&p=96836#p96836
Obrazek

viewtopic.php?f=29&t=8650 - zielony prawie demon:p

pomoglem? pochwal:D
q
qwer3
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 13 lip 2009, 22:12

Post autor: qwer3 »

Oki juz czytam:)
q
qwer3
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 13 lip 2009, 22:12

Post autor: qwer3 »

Ciekawa historia. Widze ze wycieka bardzo ciekawa. Dobrze ze tak sie to skonczylo i ze ludzie na forum pomogli.
s
sarecto
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 280
Rejestracja: 11 wrz 2009, 16:09
Lokalizacja: Lidzbark Warm.

Post autor: sarecto »

no ciekawa to nie byla:D ale smiesznie bylo... najlepsza jest mina kierowcy z boku ktory siedzi w rekawiczkach, w szaliku i caly sprzecie zimowym a ja na swiatlach obok calym samochodem w samych koszulkach...najgorzej mieli Ci co siedzieli z tylu...mam 3d:D tam nie ma szyb otwieranych:D

a wracajac do tematu to skoro trzyma Ci 90... to znaczy ze termostat chodzi...kruciec jest caly, chlodnica drozna czyli wszystko tak jak ma byc...a jak masz watpliwosci to pokatuj troche na obrotach na jalowym...ale to bez sensu:P ja juz wole nie grzac:D
Obrazek

viewtopic.php?f=29&t=8650 - zielony prawie demon:p

pomoglem? pochwal:D
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

I jaszcze jedno u mnie wentylator jest tak cichy że w ogóle go nie słychać z kabiny nawet przy zgaszonym silniku.
q
qwer3
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 13 lip 2009, 22:12

Post autor: qwer3 »

hehehe. WLasnie ogladalem twoje Polo. MAm taki sam kolorek, tez 3 drzwi. Moja jest z konca 95 ,i wlasnie mam zamiar zabrac sie za nia, narazie musze zrobic jeszcze pare rzeczy tzn

-strumienica
-ramie wycieraczki tyl
-fele mam do prostowania
-male poprawki lakieru


a potem biore sie za maly tuning, mam juz zmienione podswietlenie zegarów na niebieskie, i powiem ze naprawde super to wygada, nastepnie planuje zmiane podswietlenia pokretel nawiewu, teraz to wogole nie swieca nie wiem co jest grane;/
Spodobał mi sie ten grill co Ty masz i pewnie sobie zmienie, Ale gdy zobaczyłem twoj silni, taki czysty to tez mi sie zachcialo:)

kurde musze przykielic czyms ten plaski co sa tam pokretla wentylacji radio, zaplnicza poprostu dól tego mi odchodzi i zastanawiam sie jakim klejem to potraktowac moze jakas rada?
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ chłodzenia + klimatyzacja/ogrzewanie”